1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    In de kamer waar die vent Fyr ook staat moet je de kistjes openmaken
    in een van die kistjes zit een amulet en als je het omdoet kun je worden getransporteerd naar een Deadric shrine
    daar staat dus zo'n ventje die je meteen aanvalt, als je hem dood hebt kom je weer terug in die kamer van Fyr alleen dan met het wapen in plaats van het amulet
     
  2. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey, ik moest voor de mages guild een fake soul gem in iemands bureau doen, maar toen heb ik ook meteen die 2 fucking veel waarde soulgems gepakt, was dat fout?
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    vet:D

    ff proberen....
     
  4. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maak er maar een paar mooie enchanted items mee. :D
     
  5. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je me even uitleggen hoe dat moet? Kan ik meteen iets maken met die dingen of moet ik nog iets anders doen? Heb geen zin om het boekje door te zoeken:+
     
  6. cracker

    cracker Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAR SIT DIE GAST DIE MIJN FORT GAAT BOUWE!?! :mad:
    word er helemaal lijp van sit ouw al 5 dge te soeke naar die gast maar kan nix vinde die gast hor tusse maar gan en ald ruhn te sitte maar kan em niet vinde weet iemand waar die sit?
     
  7. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Praat aub normaal.
     
  8. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    je gaat naar je inventory en selecteert zon soulgem, dan kan je kiezen tussen 2 dingen: of een enchanted item opladen of een enchanted item maken. Die laatste moet je dus kiezen.

    Dan krijg je een ander scherm waarin je het voorwerp moet kiezen wat je wil enchanten en met welke spell. Vandaaruit moet het je wel lukken.

    Letop! Volgens mij hangt het maken van zo'n enchantment ook af van je intelligence dus als die niet zo hoog is heb je kans dat het mislukt (dan moet je de enchatment wat minder krachtig proberen te maken, misschhien lukt het dan wel). SAVE DUS WEL VOORDAT JE HET PROBEERT!
     
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    eej mense ik heb misschien wel een leuk id om met ze allen te gaan doen. een morrowind vragenspel. zo leer je gelijk ook ff wat meer over het spel.


    Morrowind vragenspel:

    ik zal dan eerst maar ff uitleggen wat de bedoeling is. nou het gaat als volgt, ik stel een vraag en iemand anders geeft daar het goede antword op, als de vraagsteller de vraag goed keurt imag de gene die de vraag goed beantwoorde een vraag ove morrowins stellen, maar om het niet egt al te moeilijk te mag zit er eeok nog eeen kleine regel aan vast.als je je vraag gesteld heb moet je er ook minimaal 1 aanwijzing bij zetten!.

    Voorbeeld:

    Vraagsteller. hoeveel geld hebben creeper en mudcrap samen bij elkaar? (caldera, azura's cost region)----->( de aanwijzing)

    antwoorder: antwoord is 15000.

    als de vraagsteller het antwoord goed heeft gekeurt mag de EERSTE goede antwoorder een anderen vraag stellen.


    daar gaat hij dan. eerst maar ff een makkelijke.

    Wat is de orginele naam van de Orcs in Morrowind?
    Balmora,pawnbroker.)
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee. ff mijn missie halen voor Caius Cossades en dan ben ik weer in Balmora om het antwoord te geven (als ik het kan vinden) en als niemand anders mij voor is. Ik zal alvast een moeilijke vraag gaan verzinnen. }:]
     
  11. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Begin gewoon n beetje makkelijk als je t antwoord weet, om het spel een beetje op gang te late komen, voor later heb ik ook al een paar goede vragen verzonnen.:D
     
  12. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Het antwoord is volgens mij.......''Orsimer''!, uit ''The true nature of orcs''
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe vraag aub, heb zelf anders een vraag bedacht :+ : Waar is de Census and Excise agent in Vivec (mainquest)

    Tel deze vraag maar niet mee, kom gewoon ff niet verder :+ :D

    *edit, laat maar zitten. Zoals gewoonlijk kom ik m weer tegen nadat ik de vraag gesteld heb|:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  14. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    het andwoord was goed, maar nu moet HIJ een ander vraag verzinnen dus die van masterchief telt niet
    edit* ow lama master chief k had de rest van je zin niet gelezen:D
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  15. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik t goed herinner staat hij gewoon boven de canalworks, in de waistworks ergens, dan kun je liegen zodat hij die khajitt met rust laat.(dit is toch die ene quest dat je 3 personen moet zoeken in Vivec ofniet?¿)in hetzelfde canton/piramide-gebouw trouwns

    *edit* ok ff een vraag verzinnen.
     
  16. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Had mn post al ge-edit dat ik het al gevonden had. Maar je moet zelf ff een nieuwe vraag bedenken. Of als je echt niks weet, heb ik er nu wel een.
     
  17. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    maar doggy, nu mag jij een vraag verzinnen, dus .
     
  18. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ok , wat zijn de 9 provincies van Tamriel?

    Hint: Balmora; south wall cornerclub; hij laat je de halve prijs betalen.....
    *edit* dit is geen goeie vraag, niet iedereen kan deze beantwoorden , dus hier is een (makkelijke) andere vraag :
    Wat zijn de Tegenhangers van de Thieves guild?

    Hint: Balmora; south wall cornerclub
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  19. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik denk dat je dit bedoelt. Als het goed is geef ik wel een vraag.
     
  20. <doggy>

    <doggy> kooool

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    negeer mijn vorige ge-editte post maar, je kon zo'n document kopen waarop stond wat de provincies waren, maar dat is verschillend bij sommigen, maar jij hebt het goed master chief, nou is t jou beurt om een vraag te verzinnen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina