Sorry WOUW5, *SEKTOR* biedt deze game aan voor 20 Euro en heb hier al op gereageerd, lijkt me dan ook dat deze game gewoon naar mij gaat voor de vraagprijs.
Hoogste prijs gaat voor neem ik aan. Als Wouw5 mss om een of andere rede geen interesse meer heeft bied ik ook 25
Rare gang van zaken, enkel wanneer het een veiling betreft geef ik je gelijk, echter staat er hier gewoon een game te koop voor 20 Euro incl. waar ik als eerste op reageer, maar waarna ineens iemand met een hoger bod komt en zich de game maar meteen toe-eigent. Aangezien de TS mij ook al een PM gestuurd heeft ter bevestiging van mijn eerste posting ga ik er gewoon vanuit dat de game aan mij verkocht is voor de gevraagde twintig Euro.
Als Sektor het spel jou daadwerkelijk toegezegd heeft zal hij zich daar inderdaad aan moeten houden. Dan vraag ik Sektor dit topic te sluiten.
Vraag hem dan ook gelijk of het geen kopie is. Ik zit dit topic al een uur in de gaten te houden. Ken deze truuk namelijk nog van Marktplaats. Wil de verkoper in kwestie niet beledigen, maar hij moet wel duidelijk zijn met zijn informatie.