1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom lijkt mij dan ook de volgende achievement echt lastig:

    Phoenix from the Ashes:
    - Make a 5 Star team out of a 2 Star team or lower within 5 seasons in Manager Mode
     
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Waar maakt iedereen zich eigen zo druk om? Ben zelf een fifa speler, maar snap echt niks over dat welles nietes gezever van sommige op dit gastenboek. Iedereen mag zijn mening geven over dit spel in dit gastenboek. Maar sluit het dan niet af met pes is veel beter enz enz. Want als ik dat wil weten kijk ik wel in het pes gastenboek. Wordt zo moe van die gasten. Ga lekker buiten spelen ofzo!

    |:-
     
  3. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Gastenboek? :p
     
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist niet dat we op een gastenboek zaten :D
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het is ook een beetje nutteloos om een pagina later het weer op te ratelen, we zijn verder gegaan in de bijbehorende topic en daarmee is de kous afgedaan. Nu kunnen we weer fijn over Fifa 2010 praten dé footy van 2010
     
  6. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    alles bevalt me goed vind het alleen jammer dat de vrije trappe nog steeds zo makkelijk zijn..tackel je iemand met A en dan krijgt ie vrije trap en als hij een beetje goed is weetje gewoon al dat de bal erin gaat dat is echt nep... ik bedoel ronaldo schiet ook niet elke vrije trap erin..
    en ligt het aan mij of zijn de keepers juist slechter? ik score makkelijker in 2010 dan in 2009 of ben ik nou gek? :p
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar je kan ook moeilijk er iets aan toevoegen dat maar 25% er ingaat. Het blijft een spel, en er moet dus een mogelijkheid zijn om het goed uit te voeren, imo. Soldaten schieten ook niet altijd raak, maar je kan moeilijk een CoD game maken waar de helft van de kogels mis gaan.
     
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Die nieuwe is LT+RT (L2+R2).;)
     
  9. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    ja oke maar ik bedoel echt die vrije trappen van 40+ meter
    in fifa 09 als je je 2de speler erbij haalt (met RT) en hem laat schieten
    LB+LT+RB en X of B hangt eraf hoe je hem in heb gestelt... dan gaat hij er bijna altijd in zelfs van de middenlijn ... dat is echt onzin.. ik hoopd at ze dat iedergeval eruit hebben gehaald
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2009
  10. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
  11. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister en vandaag paar zeer leuke potjes met de demo gespeeld. Ik ben zeer verrast dat het zo lekker speelt. Animatie's, ball controle en vooral het verdedigen is stukken verbeterd. Het is heel wat moeilijker om gewoon langs de verdedigers te rennen.

    Enige minpuntje is dat het soms niet lekker werkt om een mannetje te selecteren met LB. Af en toe krijg ik een mannetje waarvan ik niet verwacht dat ik hem geselecteerd krijg. Misschien kan het ook aan mij liggen en moet ik nog daaraan wennen.

    Ik twijfel nog tussen PES en Fifa, voor de demo dacht ik PES. Nu ligt mijn voorkeur lichtjes bij fifa omdat je gewoon zekerheid heb dat alle zaken keurig geregeld zijn. Bij PES ben ik die beloftes zat. Mijn uiteindelijke besluit zal beslist worden zodra ik zie hoe PES online functioneerd. Als dat ook top geregeld is word het moeilijk en koop ik mss wel beide.

    Maar vooralsnog heb ik plezier met de demo van fifa 10 :)
     
  13. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zie veel mensen - ook in het show je mooiste goal topicje - een bepaalde actie uitvoeren. Vraag me af hoe het moet.

    Ik zie dat je een bepaalde kant op kunt rennen met een verdediger naast je en dan kunt stoppen en snel wegdraaien zeg maar. Een soort van korte draai actie. Vaak zie ik diegene daarmee ook ruimte creeren om te kunnen scoren.

    Hoe doe je dit? :thumbs:

    Edit: oh en ik vind het wel jammer dat we niet online kunnen met de demo :p
     
  14. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    @Ryu suyanto,
    ik wissel altijd met spelers met de rechterstick (xbox360),
    stick naar boven is 1 speler hoger enzo moet je zelf maar eventjes
    testen voor mij is het fijner spelen.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben nog niet geheel enthousiast over deze game.
    Her speelt allemaal wel soepeler enzo, maar het "voelt" allemaal niet fijn aan. Kan komen omdat het een demo is, maar toch.
    Ook als je in het filmpjes topic kijkt, lopen de spelers raar, kan het niet uitleggen. Hoop dat de echt versie beter word als de demo. Of het is gewoon wennen. Maar ik heb het gevoel gewoon nog niet na een aantal potjes gespeeld te hebben dat ik ook deze fifa weer een jaar onafgebroken ga spelen.
     
  16. XBoxus

    XBoxus Guest

    /Mod En nu is het genoeg. Doei!_0/ ~FFWD
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik vond de demo van FIFA09 ook tegenvallen. Deze demo daarintegen speelt gewoon super lekker. Alles loopt gewoon veel beter. Er zit een soort-van PES gevoel in :)

    Demo FIFA09 was niet zo, het uiteindelijke plaatje wel. Was een TOP game. Heb vol vertrouwen in FIFA2010. Want je kan merken dat er een berg animaties en complete dingen gewoon missen.
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hey

    waar stel je dat in?
     
  19. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet instellen, is automatisch zo.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Viel me op dat ze het gele kaart filmpje hebben weggehaald, nu zie je gewoon de scheidsrechter er op aflopen en een gele kaart geven. Vervolgens komt ook nog eens duidelijk in beeld wie die gele kaart gekregen heeft. Goede verbetering. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina