1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat zou je kunnen aanvragen op het PES forum natuurlijk, zou een erg goeie toevoeging zijn. Ik hoop dat Konami die spelers tunnel gaat veranderen, want van wat ik nu had gezien zag ik allemaal bordjes met PES er op staan. En hoe zit het met het publiek, denk je dat ze nu 'levendiger' zijn, en dat er niet meer van die domme ''Who ate all the pies'' spandoeken hangen?
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Die hangen er nog steeds.
     
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Der zitten iig geen laadtijden meer voor een wedstrijd, wat ik al een plus punt vind!
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat ziet er idd wel erg mooi uit!! Gewoon opstelling maken en dan direct beginnen.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb je een link naar dat forum, dan zal ik het daar even voorstellen.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb ergens gelezen dat de spandoeken met de editor zelf te maken zijn. Dat zou wel leuk zijn als dat klopt :)
     
  7. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    ''Who ate all the pies'' is toch wel een classic die hoort er gewoon in oud of niet .
     
  8. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand al of de Duitse competitie erin zit. Er zijn wel wat voorlopige teams en stadions bij gekomen maar nog niets is definitief stond op WENB. Maar het Duitse nationale elftal zit er wel bij dus misschien biedt dat wat hoop?

    In principe moet Bayern, Wolfsburg, Schalke en HSV er toch in zitten aangezien Konami de CL en UL licenties heeft?

    Weet iemand al wat meer over deze punten?
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er veel over gelezen, maar niemand weet het nog zeker. De meest betrouwbare info vind ik dit:

    De duitse competitie zit er niet in, alleen de nepversie. Er zullen wel enkele clubs compleet er in zitten, welke is nog niet bekend.

    -------

    Ik hoop op 1 ding. Dat er online een lobbie is waar je alleen subtopclubs (of minder) kan kiezen.

    Dat zou echt het beste zijn denk ik.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Duitse competitie zit erin met nep namen, dus daar ben ik wel blij mee! :D.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Is toch nog niet officieel bevestigd? Alleen geruchten erover gelezen.
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus net als de Engelse competitie neem ik dan aan. Dan heb je in plaats van Dortmund bijvoorbeeld Westfalen?

    Zou wel fantastisch zijn trouwens want die namen kan je toch veranderen en de kits kan je ook wel netjes maken.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Duitse Competitie? Je mist niks :b: Alleen Robben dan .. en Elija ... en ... van Bommel.

    Ben benieuwd naar deze demo!
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Duitse competitie is wel leuk omdat het zo genivelleerd is. Er zijn daar een stuk of 8 teams die meestrijden om de titel.
     
  15. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Pes logica : Drenthe rechtsback en Ramos linksback. En zulkse grappen zie je wel vaker zoals dani alves ofso links back.

    Ook snap ik niet waarom ze hebben bedacht dat als je een fop schot doet die die gewoon recht in de grond gaat schoppen. En wat ook irritant is dat wanneer je een beker wedstrijd - competitie en daarna europees een wedstrijd heb speel je vaak 3 keer achter elkaar tegen dezelfde tegen stander. En de volgende ronde van de beker speel je dan ook weer tegen iemand waarvoor je een wedstrijd ervoor in de competitie hebt gespeelt. En wat ook nog irritant is dat ik met almeria in de champions leauge zowel in de groeps ronde, als daarna alleen maar tegen spaanse teams hebt gespeelt. Zo zit er helemaal geen afwisseling o.i.d. in

    Voor het eerst zit ik echt te twijfellen of ik de nieuwe pes wel ga halen. Mischien toch maar eens een keer fifa uitproberen. Ben er nog niet over uit.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou maar even afwachten want de Master League wordt aardig vernieuwd.
    Op PESFan heeft iemand 'm al op een beta-versie gespeeld en heeft er over verteld in twee topics:
    Deel 1
    en
    Deel 2
     
  17. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Een dikke pluspunt is wel dat je nu gewoon geld hebt in plaats van die stomme punten. Maakt het weer een hoop realistischer. Maar eigelijk lees ik liever niet te veel dingen erover, want laat me liever verassen en meestal als je veel positieve dingen leest verheug je je erop en valt het vaak toch tegen.

    Alleen ik heb nu geen zin om 60 euro te verspillen als pes gewoon weer eigelijk niet zo goed is.
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weer een interessant Seabass interview al keek ik wel raar op dat hij zei dat ze dit jaar voor het eerst zone-verdediging hebben. Ik vermoed dat het een vertaalfoutje is, want dat hadden ze al tijden. Mogelijk had hij het over de d-line die je nu zoveel naar voren kunt zetten als je wilt ( vanwege de sliders ).
    Het kwam op me over als een eerlijk interview, maar daar moet je natuurlijk voorzichtig mee zijn als het om interviews met mensen uit de game-wereld gaat :)
    http://www.insidegamer.nl/pc/pes2010/videos/11945
     
  19. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens wat nieuws over de licencies. De ene keer zit alleen de Nederlandse en Italiaanse competitie er volledig in. Dan hoor je weer dat de Duitse competitie er wel in zit en dan weer niet. Dan is de Spaanse competitie weer half gelicenceerd. Vind het allemaal maar kut nieuws, beetje duidelijkheid vanuit Konami kan geen kwaad. Zeker nu Fifa 10 bijna en eerder uitkomt.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een stadion lijst bekend?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina