1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Operation Flashpoint 2: Dragon Rising

Discussie in 'Algemeen' gestart door Linkin Park, 16 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Lang geleden dat ik het zo met iemand eens ben geweest! Toen ik je post las, moest ik meteen denken aan die goeie oude tijd.
    :)
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    8 oktober is nog zo lang:p
    Maar ik zou toch nog wel graag wat meer info over de mp willen horen, dan kan ik die ook beter spelen, want tot nu toe heb ik alleen gehoord van de sp.
     
  3. Mcnabby

    Mcnabby Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet beter kunnen verwoorden _O_
     
  4. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    okay, dat begrijp ik. maar een paar oude gamers die droog staan is niet echt concurrentie.
    CoD4 wordt niet gespeeld door gebrek aan wat beters. het spel is gewoon echt heel erg goed, dat na 2 jaar nog.
    De reden dat MW2 de grote game is dit jaar is heel simpel. kijk hoeveel mensen nog steeds CoD4 spelen, die willen allemaal meer van hetzelfde in een nieuwe jas.
    OF zal zeker niet slecht zijn, maar de preorders zijn minder dan MW2.
    Dus zoals ik al zei, mensen zullen OF voor erbij kopen en een handjevol gamers zit er misschien echt op te wachten.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit het trouwens met die demo die zou komen?
     
  6. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Tja Distoration zei dat ie ongeveer deze week zou komen, ik heb eigenlijk geen flauw benul=(
     
  7. Mcnabby

    Mcnabby Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Oooh wat ga ik blij zijn als deze game uitkomt.
    Tis te hopen dat de demo snel komt want ik sta te springen om hem is te testen.
    Vooral de co-op lijkt me echt vetjes, en de online mode waarin je met 6 tegen 2 amerikaanse troepen moet vechten lijkt me ook echt onwijs vet.

    Ben is benieuwd of ze die balans goed uitgewerkt hebben.
     
  8. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Wohoo nog 2113962 seconden:+
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zeg gewoon 586 uur:+
    En ik hoop dat de demo snel komt, ik denk volgende week, maar dat zei ik vorige week ook:+
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik wens dat het 8 oktober is!

    Kut het heeft weer niet gewerkt :mad:
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het opeens zo tergend stil rondom deze game? Je zou zeggen, met nog 3 week te gaan, dat codemasters maar eens flink moet gaan hypen en strakke marketing zou moeten inzetten nu.

    Wat betreft de demo.. ik denk niet dat er een demo gaat komen voordat de game uit is.. Ik denk dat ze amper tijd hadden om de game bugvrij de deur uit te krijgen, laat staan nog eens een speciale demo te maken (afgezet gebied) en dan opsturen naar MS voor een 2 week durende certificatie proces/testen..

    Het kan, maar ik vindt ze maar stil rondom de game. alsof ze heeeeel hard aan het werk zijn om de laatste bugs eruit te krijgen en de game klaar te krijgen voor de deadline.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik denk dat er ook geen demo meer komt. Of dat dan ligt aan et wegwerken van de laatste bugs of dat ze verwachten dat de naam OF genoeg is om de doelgroep binnen te trekken dat weet ik niet.
    Denk dat de mensen die erop zitten te wachten wel weten dat hij bijna uitkomt en wat ze kunnen verwachten, daarom denk ik dat ze geen energie verspillen aan een demo.
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Het boeit mij niet of er een demo komt, als de game maar goed is, en tja het is wel een beetje stil maar 8 oktober komt steeds dichter bij8)
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Er is aangekondigt dat er een demo zou komen, dus tja, en het is idd stil, alles wat ik heb gehoord is dat er een paar nieuwe screens zijn:+
     
  15. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vermaak me nog wel even met de trailers die er al zijn ;)
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements lijken me niet al te heftig desondanks kijk ik erg uit naar dit spel. Heb al 2 groepen gevormd (telkens 4 man) om coop te spelen!
     
  17. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier 3 nieuwe filmpjes denk ik ik heb ze nog nooit gezien.

    Part1


    Part2


    Interview.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  18. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    vet*) alleen niet al te beste qualiteit
     
  19. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm kan niet wachten, ziet er goed uit! Eindelijk weer een goede shooter met realistische gameplay
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vind het helemaal niks. Tempo is veels te laag en het ziet er een beetje te grauw uit. Nee, ik wacht op Modern Warfare 2 :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina