1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    22e, dat is erg nice! :thumbs: Was dat op gitaar of op bass?
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gitaar. :9
    Bass heb ik nog nauwelijks gedaan, ik vind die paarse baan maar irritant. :+ Vooral als je starpower aanzet kan het soms moeilijk zijn om de noten te herkennen.
     
  3. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb geen problemen met de paarse baan want die vind ik gewoon erg duidelijk maar die Beatlemania baan met bass is inderdaad heel erg irritant.
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm ik ben het denk ik ook gewoon niet gewend. Ik speel altijd gitaar en daar komt er geen kleurtje over je baan.
    Als je dan bass gaat spelen en er komt opeens een andere kleur incl patroon op je baan is dat best verwarrend. :p
     
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is dat het dan. Ik weet alleen dat die Beatlemania met bass echt verschrikkelijk is, ik heb daardoor regelmatig foutjes gemaakt omdat ik sommige noten gewoon niet zag aankomen. Niet handig als je voor een FC/GS ga. :mad:
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind die FC's sowieso soms best lastig te krijgen. Dan heb je 99% van de noten geraakt, en voor je gevoel goed gebruik gemaakt van BM, maar dan nog heb je geen GS. :mad:


    En mijn gele knop irriteert me. Net op weg naar een mooie FC van Here Comes the Sun, mis ik opeens een gele noot. Snap nog steeds niet hoe dat kon. Ik had em toch echt ingedrukt...en ook gestrumt... Hmm...ook op tijd voor mijn gevoel.
    Wel gouden sterretjes, maar ik had dus een hogere score kunnen hebben.

    Kijk, noten missen is absoluut niet erg, maar op deze manier wel. Dat je nog een half uur met een wtf blik naar je scherm staat te staren. :+

    [yt]siKor45Gf6g&hd=1[/yt]
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bah wat een irritante textures op die highway tussendoor, gaat dan niet meteen je concentratie weg? :confused:
     
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Met gitaar heb ik er geen last van maar als ik bij bass Beatlemania activeer moet ik echt goed concentreren om alle noten nog te raken.
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    The Beatles: Rock Band
    710 van 1000 [​IMG]
    35 van 50 prestaties (70%)

    [​IMG]
    Are You Gonna Be in My Dreams? (tip, hyperspeed)
    Hit 100% of the notes in the solo of The End on Expert Drums.
    35 [​IMG] (14-9-2009)

    [​IMG]
    And the Band Begins to Play
    Earn Expert gold stars on the 4 songs displayed on the Achievements screen.
    35 [​IMG] (14-9-2009)

    [​IMG]
    Elmore James Got Nothing on This
    Get 85% or better on all solos in The Beatles: Rock Band on Expert Guitar.
    25 [​IMG] (13-9-2009)

    [​IMG]
    No One's Frightened of Playing
    Earn Expert gold stars on the 4 songs displayed on the Achievements screen.
    35 [​IMG] (13-9-2009)

    [​IMG]
    Better Free Your Mind Instead
    Earn Expert gold stars on the 4 songs displayed on the Achievements screen.
    35 [​IMG] (13-9-2009)

    [​IMG]
    Oh Yeah, All Right!
    Hit 100% of the notes in the solo of The End on Hard or Expert Guitar.
    30 [​IMG] (13-9-2009)

    [​IMG]
    Goo Goo G'joob
    Get a 550-note streak playing I Am The Walrus on Drums.
    25 [​IMG] (12-9-2009)

    Nu nog Helter Skelter Gold starren, dat heb ik al een keer gedaan op drums. Maar dat was met een challange. =\ Komt morgen wel.

    Achievements die ik niet ga halen: alle 3 vocal harmonies triple fab'en, en waarschijnlijk Helter Skelter 100%. Misschien Helter Skelter als ik die snelle fills gewoon met heel veel overdrums doe. :9
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn jullie zeuren gewoon al als je een nootje mist op Expert :9 Expert is voor mij nog te moeilijk hoor! Hard gaat nu steeds beter gelukkig...

    Wat vinden jullie het vetste nummer??
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band/With A Little Help From My Friends
    I Am The Walrus
    Something
    I Saw Her Standing There

    Dat zijn altijd al een paar favorieten van me geweest.
     
  12. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Sgt Peppers Hearts Club Band/ With A Little Help From My Friends momenteel :)

    Maar de Abbey Road medley en You Never Give Me Your Money (wat eigenlijk ook een soort medley is) worden episch. Kan niet wachten.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  13. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Damn die drie achievements van speel ... zonder de HOPO's te strummen zijn best pittig... Komt er eigenlijk op neer dat je het nummer moet FC'en en dat ligt nog íets boven mijn niveau :+

    Wel een erg vet spel trouwens!
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb trouwens ook echt zin in de DLC! Ik zal wel niet alles kopen nummers zoals Oh! Darling, Maxwell's Silver Hammer en Michelle komen er zeker bij. :D

    Ze moeten wel blijven uitbrengen hoor, ook na die 3 albums die al aangekondigd zijn. Van mij mag de hele discografie er wel op komen te staan. :+
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Sgt. Pepper's Lonely Heart Club Band/With A Little Help From My Friends vind ik ook erg leuk moet ik zeggen. Heb ik ook altijd al een leuk nummer gevonden...

    Daarnaast vind ik Here Comes The Sun ook leuk om te spelen! Stiekem vind ik ze eigenlijk allemaal wel leuk... Iets dat ik niet echt verwacht had :thumbs:
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Within Without You vind ik een verschrikking, maar da's dan het enige nummer dat ik echt niet kan velen. Haat die Oosterse nummers van The Beatles.
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Poe poe poe.

    Ik dit weekend besloten dat ik toch dit spel ging halen. Dus vandaag om 5 uur uit van school. Ik snel de bus gepakt naar het centrum en naar de Media marks gegaan omdat hij daar 189 euro was. Daar aan gekomen waren de xbox 360 versies uitverkocht.

    In de stromende regen snel terug gelopen zodat ik de bus kon pakken naar mijn kamer welke dichtbij winkelcentrum woensel is. Snel nog even naar de E-plaza gelopen daar en daar hadden ze er nog 3 ofzo voor de xbox. Ik die van de stapel afgepakt. Die gast controleert nog even of alles erin zit en wilt de alarm sticker eruit halen. Die bleek er dus niet in te zitten. Ik dacht nog op dat moment. Hmm ze maken die dingen dus allemaal open om er alarm stickers in te gooien, zul je zien dat er weer wat mist want dat overkomt mij altijd.

    2 seconden later denk ik, ach nee das para van mijzelf. Dit gaat goed komen. Ik die doos meegesleurd naar huis. Tering ding is vet zwaar na 2 kilometer lopen dus elke keer van handen wisselen.

    Thuis aangekomen eens dat ding in elkaar gaan zetten. Kom ik er ten eerste achter dat ze dat plastic ding waarop the beatles staat wat op de plaats van de bassdrum zit net zo goed in hun reet hadden kunnen steken, want als je de drums wegbergt (kleinste stand zetten) past het niet eens. Maar wat nog erger is, er is nergens een Headstock te vinden (dat ding waar bij een echte gitaar de snaren aan vast zitten aan het eind van de hals). Vet irritant dus.

    Ik EA meteen gebeld want die gasten zijn tot 10 uur open ofzo. Kreeg te horen dat ze me de instructies via mail zouden sturen zodat ik zo'n ding kreeg. Paar uur later krijg ik via de mail te horen dat ik toch maar terug naar de winkel moet. Dus morgen maar eens langs daar, maar dat zal wel weer gezeiks worden.

    Voordeel ervan is, dat ik me kamer maar eens gepoetst heb. Kwam bij het zoeken naar het ding erachter dat er wel erg veel stof onder me bank en bed lag :p.
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    En zo heeft ieder nadeel weer zijn voordeel. Denk trouwens niet dat de winkel er heel moeilijk over zal doen hoor. Als ik jou was zou ik een kopietje meenemen van de mail van EA, dat helpt altijd.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, je moet toch iets te klagen hebben. :+





    Eentje die leuk is op bass:


    Deze is niet bijster interessant om te spelen, maar desondanks gewoon een leuk nummer:
    [yt]zywRg12COU4[/yt]

    aparte vermelding verdient deze outro van de game:


    Misschien vergeet ik nog wel wat leuke nummers, maar ik ken de titels nog niet allemaal van buiten. :+
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    [yt]PTlhqN8GZTM[/yt]

    De drumsolo is vet om te spelen. ;)

    [yt]r-peWbGtrcQ[/yt]

    Matig nummer, maar wel vet om te spelen vond ik. Die had ik ook nog eens sightread fc! :9
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009

Deel Deze Pagina