1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Marvel Ultimate Alliance 2: Fusion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 7 feb 2009.

  1. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag bij de locale gameshop de USA versie van Marvel: Ultimate Alliance 2 gehaald... Kijk als bewijs hier: http://www.gameshop.nl (naar beneden scrollen tot "Nieuw Verkrijgbaar")... Dat lijkt me voldoende... Als dat toch niet voldoende is, post ik wel een foto... De gameplay is als vanouds in vergelijking met deel 1... En zelfs verbeterd... Alles is grafisch een stuk mooier en heb je - zoals de gameontwikkelaar had beloofd - meer ruimte voor je gevechten... Je start met Captain America, Wolverine, Spider-Man en Iron Man... De lichteffecten zijn adembenemend mooi, vooral als je die Fusion mogelijkheid gebruikt...

    Uiteraard kun je je karakters weer upgraden via een RPG-achtig systeem... Het speelt als een zonnetje en de game engine draait fantastisch, tot nu toe geen enkel spoortje van slowdown gezien... Ik heb de game geïnstalleerd op de harddisk van mijn Xbox 360... De actie is super en ik ben zeer te spreken over het spel... De game is regio-vrij...:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    goed om te horen. De eerste positieve indruk is binnen. Ik wacht nog een weekje op de EU versie
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    IGN heeft een review, de game krijgt een 7,7.
    Link naar review

    Minpuntje wat ik eruit haal, is dat er korte laadtijden zijn bij het wisselen van character en kostuum.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Spel krijgt een 7,2 bij gametrailers.
    Schijnen toch een hoop bugs in te zitten.
    Een spel als dit zou ik blind kopen als die voor 30 euro op de markt komt.
    Tsah, dan geef ik toch liever 60 euro uit aan Modern Warfare 2.
    En een verkeerd gekozen releasedatum.
    Ik denk dat dit spel beter verkoopt midden in de zomer, dan zit je op een houtje te bijten. In mei heb ik voor het laatst een spel gekocht voor de volle 60 euro. De rest van het jaar zit je te wachten op de titels van het najaar. En dan valt MUA 2 niet op.
     
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, die bugs lijken me wel meevallen. In MUA 1 was dit precies hetzelfde en het was niet verschrikkelijk storend. Ik krijg meer het gevoel dat ze die bugs noemen, omdat ze het spel geen 9 kunnen geven.
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit maar wacht er nog even mee, misschien dat ik hem later kan ruilen en heb nog steeds deel 1 liggen die ik nog eigenlijk moet afmaken xD
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ziet er zeker niet slecht uit ga hem denk toch wel halen!
     
  8. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Ik heb Marvel: Ultimate Alliance 2 nu al een aantal dagen gespeeld, en ik heb nog GEEN bug (waardoor het spelen van het spel wordt gehinderd of onmogelijk wordt) in de game gezien... Dus ik weet niet wat die knakkers op internet allemaal beweren... *)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913 O-) :cool: ?

    Om ook maar even iets over de game te zeggen.: Ik heb de review van Gametrailers bekeken, en ondanks alle bugs lijkt me dit een vermakelijke game.
    Wel pas als ie in de budgetbakken ligt, er komen nu te veel andere games uit. Games die ik toch net wat liever heb. ;)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Spawn ga je nog een review schrijven :) .. Ik zit ook nog een beetje te twijfelen over deze game :)
     
  11. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Die review van GameTrailers vind ik erg streng. Ze lopen hard te zeuren over je character die soms in de omgeving blijft hangen en je dan niks anders meer kan doen dan de checkpoint herladen. Maar met 1 druk op de knop wissel je van character en heb je nergens meer last van. Hetzelfde geld voor de camera die soms iritant schijnt te zijn. Dus ik vind dat ze erg zwaar wegen aan die punten terwijl het eigenlijk niks voorstelt.
    Ik heb MUA 1 2x helemaal uitgespeeld en heb me nog nooit gestoord aan die dingen. Ik ga vanmiddag iig ff een rondje door het dorp om te kijken of ze de game al hebben. Ik ben een hele grote fan van Marvel en hack and slash RPG's dus deze combinatie is gewoon een must. Net als X-men legends 1,2 en MUA 1:)

    Meh zowel de FRS als de Eplaza hadden hem nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    vind ik ook nergens op slaan. Ze noemen het wel 8 keer in hun review of zo. Het is natuurlijk wel een minpunt maar om er nou zo zwaar aan te tillen.
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    de bugs vallen reuze mee de minpunten van deze game vind ik juist het volgende

    weinig costumes vergeleken met de vorige

    weinig powers vergeleken met de vorige

    te weinig characters

    en minder van die aparte gesprekken bijv. bullseye en daredevil in deel 1.
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    weinig characters? Het zijn er toch 20+?
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    jawel maar ik verwachtte er toch wel wat meer omdat het toch deel 2 is etc.

    een aantal van de vorige game hadden ze er gewoon in moeten laten vind ik
     
  16. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel kostuums zijn er nu dan per character vrij te spelen? In deel 1 waren het er over het algemeen toch 4 per character?

    Is er trouwens al wat bekend over DLC ofzo? Want als er weer zo een villian/heroes pack uitkomt dan ga ik die zeker halen. Hopelijk zit Beast erin, in X-men Legends 1 was hij echt zwaar geniaal. Net als Bishop in deel 2.
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb em nu ook. Als iemand wil co-oppen voeg mij toe
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel niet, maar lees wel graag je ervaringen.
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het zelf een erg leuk spel. Er was gelijk een update toen ik opstartte en heb geen bugs gehad. Wellicht was het een patch.

    De levels zijn veel beter als in MUAA1. Meer open en meer variatie in decor. De gameplay is ver hetzelfde qua combat. Wel zijn de fusion powers erg cool.

    Heb nog geen online gespeeld.

    Op gamefaqs is dit spel na Halo ODSt het meest besproken spel op de boards en FAQS
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In Amerika is Marvel een stuk populairder dan hier denk ik. Vroeger keek ik wel eens Spiderman en X-Men op tv. Toen had je nog tekenfilms op tv die gewoon Engels gesproken waren. Tegenwoordig is alles Nederlands. Maar met Marvel ben ik niet echt opgegroeid. En eerlijk gezegd ken ik de meeste characters niet, alleen de echt bekende.
     

Deel Deze Pagina