1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 8 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fifa 09 geef je bij het opstarten een taal aan, zal dus bij Fifa 10 ook zo zijn..
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    What's up? Het valt me gewoon op dat alle ballen perfect aankomen bij de tegenstander en dan met zo'n effect dat het gewoon onrealistisch is.
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Gister weer even online een potje gespeeld (in verlenging met 2-1 verloren, 1-1 na 90 minuten). Speelt toch echt wel een stuk houteriger dan FIFA 10 hoor!!! Dat verschil merk je echt enorm!
     
  4. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker,en als je terug gaat van de fifa 10 demo naar fifa 09 lijkt het erop of het een uur duurt als je gaat draaien en kappen met je spelers,met fifa 10 gaat dat veell soepeler.

    En nog een plus punt bij buitenspel fluit de scheids nu meteen bij fifa 09 liet tie soms heel lang door spelen.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2009
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Inderdaad jah, had FIFA 09 al een tijdje niet aangeraakt, dus dat was wel weer even wennen! Volgende week woensdag overigens ook de demo van PES 2010 (officieel). Kunnen we mooi vergelijken!
     
  6. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Niets volgende week. Morgen is de demo er al. (zie PESFan.com) ;)
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Voorlopig vind ik Fifa 2009 nog beter, maar het is ook maar een demo. Daarbij moet ik afscheid nemen van mijn skill level op Fifa 09, en dat valt me zwaar al die wedstrijden die ik erin heb gestoken :'-(
     
  8. Nickaliciouz

    Nickaliciouz Ook op PSN!

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zouden ze inderdaad veel beter accountgebonden moeten maken. Al krijg je dan wel het geouwehoer van dat niet iedereen op 0 begint.
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    En terecht. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
     
  10. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Dat kon je van te voren weten. Fifa 09 kan je door blijven spelen als je die score wil houden. Fifa 10 gwn weer opnieuw beginnen! (Ben ik wel blij mee door mijn slechte score bij fifa09)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ach ik zal online niet zo op mijn score letten. Als ik maar plezier in mijn potjes heb. Ik ga ook vaak met Ajax spelen online. :)
     
  12. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe je die bridge moet uitvoeren? welke kant moet je de bal op tikken bijvoorbeeld en moet dat ruim vantevoren of op het laatste moment? Thanks
     
  13. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die demo nu wel gezien laat die game maar komen. Eerst even Halo 3: ODST uit spelen en dan komt Fifa 10 ;).
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat gebeurt een beetje random geloof ik, als de bal valt tussen jou en de tegenstander en je drukte de rechter stick naar voren (richting de man) dan zou hij hem moeten uitvoeren.
     
  15. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn FIFA10 is gereserveerd bij FRS :)
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    dat de scheids over de bal springt is ook een verademing.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Alleen jammer dat de scheids op z'n vinger blaast inplaats van een fluitje. 8) Is toch niet zo moeilijk om erin te stoppen.
     
  18. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand nog gold trailkaartje ter beschikking voor mij ? zodat ik toch even de demo kan downloaden ?

    bij voorbaat dank
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je kan de demo gewoon even downloaden van internet, en die dan op een DVDtje branden en die dan in je xbox stoppen, en vervolgens kun je hem ook spelen zonder gold :)
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Armoedzaaier :+
    Je kan ook gewoon ff een abo nemen, en online gaan gamen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina