1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Trouwens demo's van een gig was bij fifa ook al zoveel.. moet niet gekker worden haha
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vaag hij staat er nu niet meer tussen. Net stond die er gewoon en ik ga eruit om Xbox Live gold te maken en nu is die weg. Zal me niks verbazen dat ze weer per ongeluk de verkeerde erop hebben gezet. ;)

    Edit: lol nu staat die er weer. 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  3. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Positief gevoel, natuurlijk zijn er nog wat foutjes maar het oogt geweldig en het speelt echt heerlijk!
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die responsetijden he? Dat zat ook al in de demo in Duitsland. Dat had ik ook in mijn preview gemeld. Dat is voor mij dus echt not done. Als ik ergens op druk moet ik dat meteen zien op mijn scherm. De demo in Duitsland was gaar en dat kwam ook deels door de response tijden. Als dat nu nog steeds zo is dan ben ik daar wel ziek van. Ik snap niet hoe mensen dat niet erg kunnen vinden.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wow!

    Dit is gaaf. ik krijg echt het pes gevoel terug (ondanks dat ik de controls ff niet kan instellen)
    De gezichten de animaties t is echt een verbetering. oke ik heb nog niet echt op game play gelet. :+

    maar de eerste indruk is positief
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is nu weer weg :|
     
  7. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk is het dus gewoon de demo uit keulen.. wel erg jammer want nu laat Konami weer niet het eindresultaat zien.

    en die SteveM die moet zijn muil voortaan ook maar dicht houden, met zijn gelul over een all new code.
     
  8. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    meer reacties van iedereen.. ik wil naar huis man demo downloaden :)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Speelt toch aardig goed! :eek:
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu ik een paar maanden fifa gewend ben is dit wel heel arcade.. legt het zwaar af tegen fifa..
     
  11. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha...is jouw mening!...ben ik het dus absoluut niet mee eens!Eerder omgedraaid...gameplay van Fifa vind ik meer arcade dan PES
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik was zwaar PES fan.
    Kwam van de ISS serie over naar PES.. 2009 pas fifa voor eerst geprobeerd..
    Als je fifa gewend bent is dit beetje raar nu, heel houterig allemaal en de animaties die niet kloppen. Bij Fifa demo zie je echt duels tussen aanvaller/verdedigers hier blijven ze gewoon saampjes naast elkaar lopen lijkt wel, ze houden nog net niet elkaars handjes vast.

    Pro Evo was altijd veel sneller qua reactie, als je pass drukte ging die passen, schieten schieten... nu is het net zoals bij fifa dat de bal eerst goed voor de voeten moet liggen..
     
  13. Domiolierook

    Domiolierook GT Domiolierook

    Berichten:
    841
    Leuk Bevonden:
    0
    danny jij jouw mening en hij de zijne ;) jij hebt wel laten zien dat je pesfan bent ;)
    ik was jaaarenlang een pesfan maar vond het toch te arcade op een gegeven moment maar dat is mijn mening en die is toch wel bewezen aangezien vorig jaar veel pesspelers jammergenoeg fifa zijn gaan spelen. en elk jaar blijf ik hopen op een betere pes.. en dit jaar is het iets beter .. maarja kan ook niet anders als ze 2 jaar haast niks gedaan hebben aan de game.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    OMG, vind het echt afschuwelijk. Misschien ben ik PES niet gewend meer maar vind het vergeleken met FIFA echt niks meer. Grafisch lelijk en vind de gameplay ook echt niks aan, ziet er zo fake uit. Voelt gewoon aan als een last generation footie maar dan geupdate. Enigste pluspunten is dat de shirts beter nagemaakt zijn ( Niet mooier ), blur minder aanwezig is ( Ook hier is de blur echt lelijk, maar minder dan bij FIFA ) en sommige spelers meer op de echte personen lijken ( Pique bijvoorbeeld ). Maar ook de gezichten vind ik in FIFA veel beter, Puyol vind ik bijvoorbeeld ernstig echt lijken in FIFA, bij PES heb ik het gevoel als of ik weer op mijn PS2 speel.

    Heb hem al snel uitgezet, vanmiddag nog even proberen maar ook dit keer is het weer 100% FIFA. Deze generatie is van FIFA.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Vind het jammer dat Konami geforceerd probeert next gen te zijn. Hoe kan het nou dat PES5/6 de beste in de serie is terwijl er 2 achteraan gekomen zijn? Je moet een game toch verbeteren? Bij fifa is het wel anders, die is gewoon elk jaar beter geworden. PES had gewoon lekker pes moeten blijven: snel voetbal veel dollen en dribbelen. Gewoon wat minder realistisch maar het was wel meer fun.
     
  16. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik kan er niks aan doen, ik beleef gewoon veel meer plezier met PES als FIfa en ik probeer FIfa echt weer elk jaar!
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Echt onzin wat je zegt. Van de 5 schoten op doel gingen er 4 in bij mij. Ook van ver buiten de 16. Het voelt heel arcade aan en dat zeg ik niet om te dissen. Bij FIFA moet je meer werken voor een goal.
     
  18. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    ik respecteer je mening,maar de gezichten zijn echt wel beter in PES, alle sites hebben het daar over met vergelijkings beelden van FIFA naast PES...als je dan nog zegt dat FIFA er kwa gezichten beter uitziet, moet je echt naar Hans Anders!
     
  19. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Twee potjes nu gespeeld op de 360.

    Grafisch ziet het er gewoon fantastisch uit en daar hoeven verder ook geen discussies over worden gemaakt, kan niet beter voor voetbalfans!

    Menu's vind ik zelf beter geworden en alles is lekker overzichtelijk zoals het hoort. Ook de laadtijd naar de match is heel fijn. Je kunt direct al op start klikken als je meteen wilt beginnen en dan ben je na een paar seconde nadat je 'aftrap' klikt als aan de aftrap. Als je geduld hebt en van de schone plaatjes vooraf wilt genieten (doe ik nog steeds met PES2009:emo:) dan zie je direct het stadion, elftallen opkomen uit de spelerstunnel en de opstellingen.

    Over de gameplay ben ik tevreden over maar er zitten wel nog genoeg schoonheidfoutjes in. Ik heb 2x op prof gespeeld en ik had het zwaar moeilijk om door de verdediging van de tegenstander te komen, verdedigend staat CPU wel zijn mannetje. Ook merkte ik dat je de bal met een sliding nu moeilijker kan afpakken dan in PES2009, dit hoeft natuurlijk geen negatief punt te zijn maar het viel me duidelijk op. De keepers vond ik nog niet zo zeker en de enige goal die ik maakte was een screamer van 30 meter. Een halve slidinggoal waar de keeper er niet al te best uitzag. Ook kwam het bij mij wel eens voor dat een aanvaller van CPU stilbleef staan nadat de bal onverwachts terug in mijn verdediging kwam.

    Wat me op gameplay positief opviel waren de corners en voorzetten. De bal is wat langer in de lucht waardoor je dus meer overzichtelijkheid hebt wat er daadwerkelijk gebeurt. De kopduels heb ik nauwelijks gewonnen en diegene die ik won kreeg ik maar een slapkopballetje. Ik ben benieuwd hoe dit is na nog een paar matchen.

    Al met al tevreden als dit de earlier build zou zijn want dan ga ik er vanuit dat die schoonheidsfoutjes er in de final version eruit zijn gehaald. Het is wel heel jammer dat Konami deze build online gooit want het is toch geen goede reclame ondanks dat het spel nu al sterk verbeterd is.

    Of zou dit toch een nieuwe build zijn, dat zou wel balen zijn.
     
  20. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben jij wel gewoon heel goed!!;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina