1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    OMG, Pirlo is echt horror. Gozer lijkt wel een of andere zombie uit een film. :+

    Toch moet ik zeggen dat de gezichten goed zijn nagemaakt. Veel meer echte gezichten, alleen kloppen de stats ook niet. Abidal 74 dacht ik en Touré 78, right. :emo: Shirts zien er wel een stuk beter uit, kleuren zijn beter. FIFA is toch wel wat cartoony geworden, shirt van Barça ziet er veel echter uit omdat de rode kleur daar echt op het shirt lijkt. In FIFA is het licht rood, benummering is ook goed. Ik zie het Primera Division logo op de nummers staan zoals in het echt, bij FIFA niet. En het Nike teken/logo rekken niet helemaal uit als iemand valt. FIFA heeft dan wel weer het TV3 logo op de arm bij Barça wat PES niet heeft. Maar goed, de gameplay en animaties is dan weer echt dramatisch.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De voortekenen klinken niet al te best. Ik wacht nog altijd tot de PS Store wordt geüpdate :mad:
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar wacht ik ook op, zou je het willen aangeven als hij erop staat?
     
  4. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Wauw, dat is wel schokkend ja, bewegen de grassprieten soms ook de verkeerde kant op bij een oostenwind? Dan hoef ik Fifa zeker niet. :{
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ga huilen. :emo: Ik wil gewoon een perfecte en zo mogelijke footie als dat kan. Als ik het voor de gameplay doe ga ik wel verder met PES5, we zijn een generatie verder en dan kijk ik allang niet meer alleen naar de gameplay. Grafische dingen en opties zijn voor mij ook belangrijk.
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Na al het slechte commentaar verwachte ik echt een drama spel. Super goed is het niet maar vind de graphics mooier als bij Fifa. Wat iemand al zei, beetje te cartoonachtig is het. Mis wel heel wat dingen nadat ik een jaar fifa heb gespeeld.

    - Voorzetten en passen krijg je geen balkje bij. Valt dat ergens in te stellen?
    - Reactie is wat te traag van de spelers.
    - Mis de kopduels die je in fifa wel heb.
    - Bij het schieten gaat ie automtisch een kant op, niet de kant die je wilt.
    - De makkelijkste passjes komen vaak niet aan.

    Het is dus niet slecht maar mis gewoon die dingen die ik in fifa gewend ben geraakt het afgelopen jaar. Vond de demo van fifa niet overtuigend maar dat is ie van pes ook niet. Zal dus gewoon fifa halen dit jaar en dan later kijken als de reacties een beetje goed zijn over online om hem dan te ruilen tegen pes. Jammer dat konami me niet kan overtuigen :mad:
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh my god, het is toch niet waar he.

    Deze game is gewoon nog veel slechter dan 2008. In plaats van die irritante scripts eruit te halen, hebben ze er nog meer in gestopt.

    Je moet eens ''mannetje wisselen'' op handmatig zetten. Begin een wedstrijd en trap af. Wissel niet van mannetje.

    En kijk dan eens wat er gebeurd. Het is toch te walgelijk voor worden?????

    Er gebeurd van alles, passes, schoten, slidings, alles, terwijl ik niks doe.

    Ze zouden auto clearances en auto shooting eruit halen. Nou, er gebeurd niks anders dan autoshooting als je op handmatig speelt.

    Speel je handmatig en wissel je niet meteen van mannetje na een pass, dan maakt de AI onmiddelijk een actie, zoals een pass of zo, maar in de 16 is het haast onmogelijk een korte combinatie te maken omdat eer je van man gewisselt bent, er al geschoten wordt.


    Verder op top player.

    - als ik een dieptebalgeef in de ruimte, dan stroopt mijn aanvaller weer aan dat gras, hij komt pas weer op snelheid als de cpu verdediger in de buurt is.
    - bijna elke tegengoal gaat vooraf door een blunder of rebound van de keeper.
    - de passing is weer volledig willekeurig. De AI beslist dus waar je heen passed.
    - snelheid van spelers wordt continu mee gecheat.

    Ik kan nog wel doorgaan, maar het heeft geen zin. Voor mij is het nu duidelijk, dit wordt een NO BUY!!!!!


    Gedverdomme, ik ben echt pissed. Weer diezelfde schijt gescripte vals spelende AI gameplay.

    Ben er nu echt klaar mee. Ik weet gewooon 100% zeker dat als je online gaat met NAC, tegen de topteams speelt, je continu genaaid wordt door de AI.

    De AI bepaalt de loop van een pot dusdanig mede, dat ik er gewoon schijtziek van wordt. Ik wil een game tegen iemand spelen zonder interference van de AI.

    Ik pas daarvoor.

    Dit jaar weer geen footy voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol :D Het was te verwachten natuurlijk :)

    Nu krijgen we de standaard "het is maar en demo, de finale build wordt wel goed" bullshit te horen!
     
  9. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, haha, je hebt gelijk. Het zat er echt aan te komen.

    Maar ik baal er gewoon van. Pes is practisch de enige game die ik speel. En het is op zich een aardige game. Maar die wordt voor mij gewoon verpest door die valse AI.


    ps. mensen die mij nu een lul vinden omdat ik zo negatief ben. Geloof me op mijn woord, ik baal er zelf ook heel erg van.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met genaaid worden door de AI wanneer je online gaat?
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, daar ga ik niet meer op in hoor. Die discussies kan je overal vinden.
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was maar een vraag hoor. Volg alle voetbaltopics, en heb het nergens nog teruggezien. Zal wel aan mij liggen dan.
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dat snap ik wel hoor. Maar type eens PES, cheat en AI in google en youtube. Dan gaat er een wereld met stront voor je open.

    Als je dit een beetje gelezen/gezien heb, dan heb je best begrip voor mij. Ik heb gewoon geen zin meer in deze discussie. (die al minimaal 4 jaar duurt!!!) Het is gewoon zo, konami heeft het zelfs bevestigd.

    Punt.

    Niks persoonlijk tegen jou. ;-)


    ps. lijkt me sterk dat je alles volgt, want zelfs in dit topic is er van alles te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm als je wisselen van mannetje op handmatig zet, en je wisselt je mannetje niet, is het logisch dat de AI je andere spelers bestuurd...

    Ik koop de full version toch wel, want een zaterdag avond zonder PES kan ik me gewoon niet voorstellen... en nee, Fifa is geen optie.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het nog steeds niet, na googlen. Je klaagt inderdaad vaak over de AI, dat heb ik ook gelezen, maar online is de enige AI de keeper en de scheidsrechter. Hoe kunnen die nou cheaten? :+

    Maarja, als je te beroerd bent om je te verklaren. Wilt iemand anders dan zo vriendelijk zijn het me voor me te verklaren?
     
  16. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Te beroerd? Komop man. Het internet staat er vol mee.

    Informeer jezelf.
     
  17. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een domme uitspraak.
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt dat normaal, ik vind dat gewoon kut. Kom jij ook nog wel achter, als je een voorzet geeft, de bal wil aan nemen en de AI laat jouw spits tie n meter over schieten.

    Bovendien heeft konami toegezgd dat ze dit eruit zouden halen.

    EDIT

    in je eigen qoute staat notabene een citaat over precies met wat ik bedoel. En toch kom je met dit commentaar? Vreemd.

    ''Have to say, the CPU taking over your player is a joke in the demo, even worse than the old code I had. Far too much AI interference.''
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    De AI heeft er ook mee te maken hoe JOUW spelers elkaar aanspelen, en hoe JOUW spelers zich opstellen.
    Vaak merkte je gewoon dat op een gegeven moment de AI van jouw team compleet wegzakte. Zeer frustrerend als je mannetjes opeens geen 3 fatsoenlijke ballen achter elkaar meer kunnen geven.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk interpreteer ik het woord AI dan wat anders. Snap ik ook meteen wat hij bedoelt, thank you. Wanneer je op A drukt om te passen, blijft het poppetje AI ondanks dat je hem zelf bestuurd? :+

    Edit: Wat Yi-Long dus zegt, dat is natuurlijk ook zo. Foutje.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina