Over deze game was geloof ik al een threat, maar ik kon hem niet meer vinden. Ik wou ff melden dat de eerste Nederlandse review is verschenen: http://www.gamespot.nl/review.cfm?id=3670&kind=video
En binnenkort op xbw.nl komt er ook 1 hoorde ik zeggen, strak spel FF kijken wat gamespot.nl ervan zegt.
7,5 maar, tssk... Ik hoop echt dat het beter is dan sommigen schrijven... Zoals gamers.com, maar die hele site vind ik dan ook nep...
7,5 is toch een voldoende.. Ik ga hem toch wel halen. Mocht hij dan tegenvallen kan ik hem altijd nog ruilen.
Ik haal hem uiteraard ook, maar ik hoop echt dat hij mij niet zal tegenvalen, maar ik neem aan dat ik te hoge verwachtingen heb, maar goed, omdat al mn aand8 is gefocussed op KFC kan Brute Force niet meer tegenzitten
Ja ja xbw, debuut als eerste NL site die kfc reviewt kwijt!!!! Helaazz... Maarik weet waarom Gijs-Jan is gaming 24-7 nu zeker ?
Maar ik snap het spel eigenlijk niet zo goed.... wat is nou de bedoeling? Een film maken door te vechten en daar beloningen voor te halen????
Ik heb hem al, je moet zeg maar door een level heen vechten en je krijg sterren op het eind voor je prestaties, als je drie sterren hebt dan heb je een redelijke film en kan je door naar het volgende level. 5 sterren en je hebt een top film. ik geef een 7 een 8.2 voor multiplay
Wat is de replay waarde?? Kan je er een tijdje mee door, (singleplayer) of is het eigenlijk pas echt leuk als je met meerderen speelt?
voordat je alles hebt ge unlockt ben je wel even bezig. met zn 2en kan je lekker door alle sets heen gaan. maar op den duur heb je wel iets van: been dere done dad gevoel. beetje herhalend.
Nou weet ik ook niet meer of ik m moet hebben of niet, maar ff die review nog ns lezen, zijn de controls lekker simpel dan, dus echt voor n beat'm up noop zodat je geen combo's hoeft te gaan leren die je op perfecte timing moet uitvoeren enzo?
hij krijgt allemaal 6.5 enz . Nou dan izzet bij gamespot.nl toch een beter cijfer .... In de PU komt ook een review en op deze site ook dus dat zal wel bepalen of ik hem koop. Btw de preview bij de PU waren ze wel te spreken over KFC....
Controls zijn simperl, 3x X doe je een sla combo 2x X dan Y doe je sla sla schop. Met B kan je ze weggooien. A is springen. maar het is echt geen beat em up. t is een lekkere party game
Maar er zitten toch ook minigames in (bron: PU)? Zo ja wat houden die in, of is dat net zoals bij tony hawk4 helemaal niks??
En weet iemand hier ook wat ongeveer de speelduur is??? ik hoorde eerder in deze topic dat je veel kunt unlocken maar hoeveel uur ben je bezig om alle levels te halen???? 15? 20?
ik ga het proberen in een uurtje of 10 ik heb hem niet maar lets try dan is het de 1na langste game die ik heb. alleen steel battalions speelduur is vele malen langer level7 van 23 ben nu uurtej of 15 a 20 bezig