teveel dezelfde thread's

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Zexy.Poo.Maker, 30 mrt 2003.

1. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie weten, zijn er superveel thread's waarvan er veel op hetzelfde neerkomen.
    Maar is het op een gegeven moment niet zo dat bijna alle onderwerpen (haast onmogelijk, maar stel :)) al zijn besproken of waarvan al een thread is. Dan kun je toch nergens meer een nieuwe thread voor openen, want het onderwerp bestaat al en is al besproken. Of wordt er in de zoveel tijd een flinke schoonmaak gehouden door het verwijderen van thread's?

Alvast bedankt, een nieuwsgierig iemand 8)

Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  2. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    okee dus.....:confused: :confused:

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0

Haha, sorry ik was even vergeten erbij te zetten waarom ik deze thread heb geopend.
    Naar mijn mening, vind ik gewoon dat er van elk onderwerp er zoveel thread's mogen zijn. Zijn jullie het hiermee eens, of niet. Wel graag je antwoord uitleggen!!!! :D

4. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    nee, dan krijg je een gaar forum waar je niet weet waar en in welke thread je iets moet zoeken, en als je bijvoorbeeld eennieuwtje hebt zou je dat duz in -tig thread s moeten zetten.
    Wordt het onoverzichtelijk en irritant van, juist niet wat je wil zou ik denken.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Vandaar de centrale threads ;)

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een loos argument is dit zeg.. Hoezo zou je hem in -tig threads moeten zetten? 1 Is toch genoeg.. Ik zie trouwens zat threads die op hetzelfde neer komen maar die gewoon open blijven hoor. :{

7. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb er geen enkel probleem met met al die treads btw in een centrale vind je bekan nooit iets terug en na 2 weken is er nog niet geantwoord op je vraag (als je vanachter sta)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm.. kan je een voorbeeld geven van een vraag waar je nooit antwoord iop hebt gekregen? Vaak is het antwoord ook niet bekend ... soms wel..

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tegelijkertijd? Nee. Na elkaar metdezelfde inhoud? Nee. Na elkaar met een ander discussie punt of nieuwe informatie? Ja.

Deel Deze Pagina