Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook meerdere games geprobeerd om af te spelen?
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb 3 games geprobeerd en allen doen het niet. Net de hele boel even opnieuw aangesloten en ook dan geen succes helaas.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Even je cache opschonen, zowel als je ingelogged ben op LIVE als dat je dat niet bent.

    Daarna kijk je even in je CD lade van de 360 of er VUIL in zit. Simpelweg even stevig in blazen ...
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zal het zo even proberen. Bedankt voor de tip!
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Leest hij de games helemaal niet, of geeft hij aan dat je ze in een Xbox 360 moet stoppen?
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij las ze helemaal niet, maar door het cache op te schonen is het verholpen, want nu doet hij het weer gewoon:) Bedankt voor de hulp:thumbs:
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik overweeg dit pakket te kopen,
    [​IMG]

    bestaande uit:
    # Xbox 360 Elite console
    # 120 GB Harde Schijf
    # Xbox 360 Wireless controller
    # 1 Maand Xbox Live Gold abonnement
    # Headset
    # Component AV kabel ( met scart adapter )
    # HDMI Kabel
    # Resident Evil 5 game

    En m'n vraag gaat over het geluid. M'n TV heeft een HDMI ingang, maar hdmi doet alleen beeld overbrengen naar de tv als ik het juist heb, en geen geluid? Kan je met de meegeleverde Component AV kabel ervoor zorgen dat de TV ook het geluid weergeeft (maar dat het beeld wel via de HDMI-kabel gaat), of moet je daar een extra kabel voor kopen?

    Het klinkt misschien als een simpele vraag voor jullie, maar ik heb hier niet zo veel verstand van :D

    Alvast bedankt,
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mazda, hdmi doet absoluut beeld en geluid hoor ;) Het is dus digitaal beeld en geluid door 1 kabel.


    Al vanaf de eerste versie trouwens. Dus 1 hdmi kabel van je xbox naar je tv is genoeg om beeld en geluid te krijgen.

    Sterker nog: juist alleen met hdmi zijn de nieuwste dolby true hd en dts hd te versturen en geen andere kabel doet dat. Dat is echter een heel ander verhaal.

    Waarschijnlijk ben je in de war met dvi, want dat is wèl alleen beeld (al zijn er tegenwoordig pc's die er geluid doorheen kunnen sturen).


    Het pakket ziet er strak uit. Als je xbox live wilt kopen, doe dit dan via www.gamehubs.com. Daar kost een jaar xbox live maar €35 ongeveer. Betalen doe je met Paypal.
    Er zijn nog andere mogelijkheden wat dat betreft.

    Koop daar ook je games, de meeste games kosten onder de 40 euro. Helemaal nieuw en 100% legaal. Als je dat later wilt doen en iets over wilt vragen dan hoor ik het wel.

    Installeer je games op de harde schijf van de xbox, daar wordt die een stuk stiller van. Je moet wèl de dvd in de xbox doen, maar hij draait dan niet.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Oke, bedankt voor de snelle reactie!
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Graag gedaan hoor. Die headset is ook dikke pret, vooral met online shooters.
     
  11. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vanavond bellen als ik klaar ben met mijn HW
    en als het goed is ga ik al die spellen halen :)
    ik heb nou een xbox 360 geleend van een goede vriend van mij ;)
    (een echte gamer zorgt ervoor dat ie kan gamen)
     
  12. ronzuid

    ronzuid Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ondanks dit mooie forum met veel informatie kom ik er toch niet uit.......

    voor onze 2 zoontjes (7 en 10 jaar) willen wij een Xbox360 aanschaffen......maar welke?
    is bijvoorbeeld een 60Gb HDD genoeg, of toch gelijk voor een 120Gb HDD gaan?
    is online spelen tegen een neefje makkelijk te doen enw at heb je er precies voor nodig?

    Is de Xbox Pro een goede aankoop of komt er binnenkort een andere versie uit met misschien wel een Blue-ray speler erin zoals in de PS3 ??

    Kortom, indien jullie het niet erg vinden, graag wat simpele (aanschaf) tip's, hiermee helpen jullie 2 ouders enorm op weg,

    hartelijk dank, Fam. Zuiderwijk
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Om gewoon te gamen is 60GB meer dan genoeg. 120GB is alleen als er ontzettend veel demo's/downloadable content wordt gedownload, of als er veel spellen op de harde schijf worden gezet.

    Aansluiten op Xbox Live is in principe makkelijk, maar ik weet niet hoe het netwerk eruitziet. Je krijgt sowieso een maand lang gratis.

    Over Blu-Ray, Microsoft houdt nog steeds stug vol nooit Blu-Ray te ondersteunen.
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Let wel op dat er tegenwoordig geen HDMI kabel meer bij de Elite zit! Misschien bij de oude voorraad nog wel, maar het schijnt tegenwoordig niet meer. Dus die moet je dan los kopen..
     
  15. ronzuid

    ronzuid Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank voor je reaktie.

    Vraagje(s);

    - waarom zet je spellen op je harde schijf, is dat beter,makkelijker?
    - een maand gratis zeg je, dus als ze tegen hun neefje willen spelen moeten ze na die maand gaan betalen???
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je zet spellen op de harde schijf om de volgende redenen:
    - DVD draait niet meer rond dus minder kans op krassen en slijtage van de DVD.
    - Doordat de DVD niet meer hoeft te draaien maakt de Xbox360 niet zoveel lawaai meer.
    Ja, na die maand moet er betaald worden.
     
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze hadden het er in de advertentie specifiek bij staan dat de kabel er bij zat, dus ik sta denk ik wel in m'n recht als ze hem er niet bij stoppen. Toch bedankt, want je hebt wel gelijk ja:)

    Ik weet niet of ik hier direct naar de aanbieding mag linken, maar de aanbieding is te vinden op xboxhome.nl onder de naam 'Xbox 360 Elite Console + Resident Evil 5 en HDMI kabel'

    EDIT: Gelijk even een screenshot gemaakt van de advertentie. Je weet niet of het nog van pas komt (heb hem inmiddels besteld).
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Vooral de stilte is een groot voordeel wanneer je games speelt vanaf de harde schijf.
    Ook kan je content downloaden zoals demo's (gratis) zodat je de game eerst ff kan uitproberen.

    Ook kan je uitbreidingen voor games kopen.

    Online: heb je thuis al een netwerk en een router, dan klik je gewoon een internetkabel van de xbox naar de router.
    Je moet na de 1ste maand inderdaad betalen, maar als je slim rond kijkt dan kost een jaar online ongeveer €35.



    Online is echt hartstikke leuk, want je kunt tegen de hele wereld spelen en praten.
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Moeilijk vraagje, weet niet of het kan zoals ik wil dus vraag het eerst hier.

    email #1 is mijn email voor bijna alles, msn etc en straks ook voor facebook
    email #2 is een email die ik aangemaakt heb voor Xbox Live

    Ik heb namelijk toen ik nog géén Xbox had een Live account aangemaakt op #1.
    Toen ik mijn Xbox had, nam ik een account en speelde ik gewoon veel. Tot ik op Live ging. Daar zeiden ze dat mijn #1 al een Gamertag had.
    Ik had namelijk nooit mijn (op de PC aangemaakte) gerecovered naar mijn Xbox.
    Om niet al mijn achievements etc te verliezen heb ik toen #2 aangemaakt.
    Hier staat mijn gamertag op, geen probleem.

    Dus het zit als volgt:
    #1 heeft gamertag die ik NIET gebruik
    #2 heeft gamertag die ik wél gebruik.

    Ik wil nu mijn Gamertag weer koppelen aan #1, aangezien dit nu gewoon kan (van live ID verwisselen).
    Maar hij geeft aan '#1 heeft al een Gamertag gekoppeld'.
    Dus dat kan niet.

    Is het nu mogelijk dat ik:
    - A: De niet gebruikte gamertag van #1 'verwijder', waardoor deze weer leeg is.
    of moet ik..
    - B: Een nieuwe ID aanmaken, de ongebruikte gamertag daarheen verhuizen, waarna ik mijn huidige gamertag kan verhuizen naar #1.

    Hopelijk snapt iemand dit verhaal en kan iemand ff uitleggen wat ik het beste kan doen. Ik wil absoluut niet dat er iets verkeerd gaat waardoor ik Achievements/MSpoints verlies!
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hm, update gehad. Ik ff gegoogled wat de update inhoudt. Ik had geen probleem, maar op 1 blz op n forum (engels/usa) waren al zo'n 8 mensen die niet meer op Live konden!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina