[Halo 3: ODST] Glitches & Easter Eggs

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 21 sep 2009.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Post hier alle easter eggs en/of glitches die je hebt gevonden op internet of zelf in ODST!
     
  2. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij de jouwe post._0/
     
  3. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo Den, hopelijk zien we elkander komende weken weer wat vaker ;)
     
  4. xbox360now

    xbox360now Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Deja Vu en dan vind je net als annual een grote verrassing. Dit keer is het .... Moet je maar kijken, maar voor de mensen die het nu al willen weten kijk in de spoiler.

    In de eerste tunnel op de snelweg vind je twee mongooses met vier rockets (1000 kogels)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Is een skull ook een easter egg, ik heb die van Heretic namelijk gevonden (misschien staan er al filmpjes van op youtube, maar ik vond hem zo in forge mode(maar even in een spoiler gezet)):
    ga naar het platform waar het zwaard staat. Als het goed is, zie je recht voor je een deur met een rood patroon erop. Vervolgens kijk je naar rechts en kijk je als het goed is naar 2 soort van ramen met een rooster ervoor. De skull ligt op de rand van een van die ramen met zo'n rooster
    Ik weet niet of dit duidelijk is :)
     
  6. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
  7. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    niet een skull oid, meer een easteregg

    In het wildlife level ben je rampage bezig met de warthog. Na enkele gevechten kom je bij een groot, paars covenant landing pod oid aan. Áchter deze pod ligt een soort greppel met enkele marines erin. Een van deze marines is gewond en kraamt onzin/angst uit. Alleen gaat het deze keer niet over de Flood (zie Halo 1,2 en :cool: maar over het feit dat ze in een Zoo zijn. Zeker de moeite waard om even naar te luisteren.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een glitchy lijk. :+
    [yt]95J1fbufUVQ[/yt]

    Ik moest en zou dat muziekje gebruiken, dus vandaar dat het filmpje wat langer is dan nodig, maar who cares. :p

    Al denk ik wel dat het op het moment zelf grappiger was dan voor buitenstaanders, maar goed... Het is een glitch.8)

    Ik ben die gast wat zo vaak doodgaat.
    Dis bus had ons ingesloten, en we konden daar dus niet weg.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Benny Hill is altijd goed, leuk filmpje. ;)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    welk muziekje was dat ook al weer (naam)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Benny Hill Theme. :b:
     
  12. Rejuvenation

    Rejuvenation Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    respect voor dat filmpje \o/

    ik heb ook een glitchy buggy dinkje.
    die achievement "My Clothes!" triggerde nadat ik iemand met een rocketlauncher had geraakt xD odd
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Originele muziekkeuze weer 8) Wel beter dat we eindelijk weer eens wat campaign kunnen doen, die Halo 3 levels had ik nu wel eens gezien.

    De enige bugs/glitches die ik tot nu toe heb gehad zijn dezelfde die ook al in Halo 3 zaten. En mijn eerste death door een doos in de campaign :'-(
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zat vast tussen een muur en een vuilniscontainer. Toen kwam een Hunter die tegen die container aanbeukte waardoor ik gelanceerd werd.. 8)
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En bij mij was het een hunter die een doos recht in mijn gezicht blies toen ik low shield was. Ik moet ook nog erg wennen aan het verschil tussen een ODST en een MC, dus veel dingen schat ik nog verkeerd in :+

    Edit://

     

Deel Deze Pagina