1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 10]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 5 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Year One

    [​IMG]


    Had er meer van verwacht. Van zo'n film moet je niks verwachten kwa verhaal en dat had ik al niet, maar de grappen waren ook niet bijster grappig. Zaten wat leuke flauwe grappen tussen, maar tenzij je een kratje bier op hebt zal je hier niet krom van liggen.
    6,6/10
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Inglourious Basterds

    Wat een film! Heerlijke Tarantino humor, zeker een aanrader!

    9,5/10
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Lord of the Rings:The Return of the King

    Wat een trilogie. Zo gaaf. Echt, dit zijn echt paar van de beste films die ik heb gezien. Al zijn dat er nog niet zo heel veel, maar toch 8) Wat een epische gevechten, deze stijl vind ik echt zo vet! Wow! Geweldig!

    9,5/10
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo kan je zien dat smaken verschillen. :p
    Want ik vind LOTR echt niks aan.
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik weet het. Vrienden van mij vinden deze films ook echt niets, maar ik vind ze zo mooi en zo gaaf. Nu maar is aan wat Tarantino films wagen :9
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Toen ik tussen de tien en veertien ofzo die films voor het eerst zag, vond ik het echt helemaal te gek. Had ook bijna geen films gezien. Heb de films ook heel lang geweldig gevonden. Nu vind ik alleen de Director's Cut van de eerste nog altijd een topfilm. Hoe meer films je gaat zien, hoe meer dingen je goed / niet goed gaat vinden. Dus als je nu begint met (veel) film kijken, dan zijn de LOTR films super om mee te beginnen. :)
     
  7. Daan03

    Daan03 Cry Before You Die

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem inderdaad ook een week terug gezien met 'n neefje van me, het grappige was dat we er inderdaad beide om konden lachen. Viel me niet tegen.

    =( Ik vond het juist een erg grijpende film, en waarom zou een terrorist niet "zo met je ouwehoeren" het zijn per slot van rekening ook maar mensen.

    Hmm kan me wel een beetje voorstellen, het is vaak ontzettend lastig om een film de hele tijd door grappig te houden. Dit lukt dan ook meestal niet en daarom kiezen ze er vaak voor om er een "goed" verhaal en wat drama erbij te doen. Pakt in deze film niet goed uit... Al waren er inderdaad wel een aantal echt heel leuke momenten.

    Gr :)
    Ps als je een echt goede humor wil kijken die van de eerste tot en met de laatste seconde grappig is: the Onion Movie :lol:

    *Edit @ willem. Ja dat heb ik nou ook precies zo, maar je moet niet vergeten dat met LOTR ook een soort van spit werd afgebeten en je het eigenlijk niet meer kan vergelijken met de moderne films want wat die allemaal voor technologie en kennis klaar hebben liggen.... Poe!
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2009
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wat een onzin, alsof je techniek nodig hebt om goede films te maken :/.
    En wat bedoel je met kennis?
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet ook zeggen dat ik 'm doordeweeks ergens 's nachts ben gaan kijken dus misschien dat ik de essentie heb gemist :+ maar:

    hij en pitt zijn dus één en dezelfde.. maar hoe kan het dat hij en pitt dan zovaak op 2 andere plekken tegelijk zijn..
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    De Narrator heeft blackouts, het is dus logisch om aan te nemen dat hij dan echt Tyler is. Tyler is meestal actief in de nacht, de Narattor slaapt dus amper. Ook als de Narrator "waarneemt" wat Tyler doet is hij eigenlijk altijd alleen, of speelt hij op dat moment geen rol, een soort van zichzelf beschouwen van een afstand dus. Het is dus allemaal verklaarbaar :)
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja zo heb ik het ook begrepen hoe je het uitlegt klinkt het idd wat logischer, maar hij beschouwt zichzelf dan dus van buitenaf. Je hebt bijv. scenes waarin pitt aan het knokken is en hij gewoon in de fight club rondloopt. Of dus waarin hij in het huis rondloopt terwijl pitt dat vrouwtje onder handen neemt. Dan is het allemaal een beetje apart dat hij daar onbewust bij is maar het niet bewust meemaakt. En dat pitt die auto jat bij dat vliegveld bijv... dat is gewoon overdags.. Maargoed ik heb altijd beetje apart gevoel bij films waar bij 2, één blijken te zijn.
     
  12. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Maarja, het is puur hoe de filmmaker het laat zien. In het echt heb je ook duizenden mensen die stemmetjes horen, figuurtjes zien, duiveltjes op hun schouders hebben etc. een totaal andere manier van waarnemen dus. Maar jij of ik zien ook niet hoe zij dit meemaken, dus tja, totaal open voor interpretatie door de filmmaker :)
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    O.a. 3d technieken zijn nu veel goedkoper en makkelijker. Zonder cgi zijn die films niets. Veel films gebruiken cgi helaas wat te makkelijk.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Gast, de oudste is net 8 jaar oud |:-
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Donkey Punch

    [​IMG]

    Begint als een slappe sex film, later wordt het een slappe thriller: 5,5.
     
  16. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Star Trek

    Vond het zelf een goede film, leunde sterk op een goede ontwikkeling van de personages wat ze goed is gelukt. Ik ben niet echt super bekend met het hele Star Trek universum maar weet wel dat deze reboot een erg geslaagde is te noemen. Het is gewoon modern gemaakt met goede actieelementen. Iets wat de Star Wars reboots niet is gelukt.

    Zit met smart te wachten op de volgende, want daar gaan we meer van de hele crew zien, deze film was meer om iedereen bij elkaar te brengen.

    8/10 aangenaam verrast.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Sex Drive
    Het is een Comedy en meer val er niet van te zeggen, wat een droge/briljante/nutteloze film was dit zeg 8) In de unrated versie laten ze gewoon wat naakte meiden erdoorheen lopen en dat is het xD American Pie maar dan nog erger.

    8/10

    Ghost Image
    Een, naar mijn mening, vrij zwakke thriller. Het verhaal begint aardig maar is erg langdradig. Later komt het op gang maar de ombouw en momenten van spanning zijn erg zwak. Veel geschreeuw en ge-ren door parkeergarages en appartementen maken het alleen maar vervelend en afgezaagd. Het einde was wel ok maar ook niet hoogstaand en veel te dramatisch.

    Onvoldoende, 5/10

    The Seamstress
    Deze film schijnt een plot te hebben maar ik heb hem niet echt kunnen vinden. Het eiland is bevloekt en de vader van de hoofdrolspeelster is verdwenen, zij gaat er naar op zoek en vind steeds meer aanwijzingen richting zijn verdwijning. Tussendoor sprinten de acteurs wat door een bos en schreeuwen ze alles bij elkaar en dat was het wel weer. Ik heb nergens een moment van spanning of betrokkenheid met de acteurs gezien. Het enige voordeel is dat hij maar een uur duurt.

    4.5/10
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    De reboot neem ik aan? Vond ik ook zeer vermakelijk! Eindelijk weer een leuke Star Trek.

    Oh, is de R5 release al te vinden dan? :+
     
  19. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Niet eens R5, het is zelfs gewoon de normale dvd rip :thumbs:
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Veel vrije tijd de laatste tijd Cookie? ;)
    Moet ook veel films weer zien. Maar spaar het even op dan als ik er zin in heb dan heb genoeg keus. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina