heeft doax een link met Doa3?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 30 mrt 2003.

1. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds woensdag doax ( als welkomstceshenk van het xboxmagazine) en vraag me een dingetje af: ik had het boekje doorgelezen en achterin het boekje stonden een paar tips van zack. er stond onder andere bij dat doa3 en doax een soort link samen zouden hebben en dat je naar survival mode moest gaan.
    ik had dus doa3 opgestart maar ik kon helemaal geen nieuw karakter of een nieuw survival level ontdekken ofsow:confused:
    snappen jullie hier iets van? is er al iemand van jullie die heeft ontdekt wat die link inhoudt?

2. Atarian

Atarian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je score in survival met een bepaald karakter heeft invloed opo de hoeveelheid startgeld waneer je met dat karakter doax speelt.

3. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    owh...dat valt me nog best wel tegen eigenlijk...ik had een paar nieuwe levels verwacht of nieuwe kostuums of lisa als personage erbij ofsow....jammer

4. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    zijn er verder nog extra dingen die je nu kunt doen met doa3 als je doax ook hebt?

5. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je mag ook Jann Lee zijn neem ik aan.
    Maar je moet dus survival opstarten , personage kiezen .... je ziet je score ... sluit het spel , je stopt DOAX erin en pakt een personage , en je hebt de hoeveelheid startgeld van je survival score?

6. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Of je stopt gewoon DOAX erin en je laad je saves van DOA3 van je xbox harddisk. (zal wel automatisch gaan)
    Je kan denk ik niet jann lee zijn alleen de vrouwtjes doen mee.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Stel je voor, je kiest Hitomi haalt in survival 20 ventjes, dan is je startgeld in DOAX met Hitomi 20.000 i.p.v. 10.000. Haal je 43 dan is je startgeld met Hitomi 43.000. Snap je?

8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Woah Sick 8)

Het met Hitomi & Zack 100 ventjes gehaald in Survival :cool:

*Krijgt een flinke klap startersgeld dus :)

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik las ergens dat het alleen per 10 overwinningen gaat.
    Dus pas als je 10, 20, 30, enz overwinningen hebt gehaald krijg je extra geld als je een nieuwe vakantie begint...
    Ik ben zelf na het spelen van DOA3 met 30000 credits begonnen met Hitomi. (maar ik ben vergeten hoeveel ik nu precies had gewonnen).

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zijn er nog andere cheats/codes?

11. Xearo Li

Xearo Li Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20.000 is weinig . Sommige swimsuits kosten meer dan 200.000 euh .. geld :p Kheb nu 890.000 ben aan het sparen om alle suits te kopen :p

12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    20.000 heb je idd nix aan ...gewoon een vaste partner nemen, haar elke avond een leuk kadootje geven .... aan elke game meedoen en winnen met veel "nice" moves ...dan heb je voor je het weet klauwen met geld :D

Deel Deze Pagina