[gb]Recon, wat is dat?[/gb]
In het kort
Recon is een armor dat oorspronkelijk werd gebruikt door bungie in combinatie met hun bungie chestplate, die zorgt voor de welbekende flaming head oftewel de vlammende recon headpiece.(in de spoiler een screenie)
Op een dag kwam een bungie lid een grappig filmje tegen en hebben op de een of andere manier besloten recon weg te geven aan mensen die iets op halo hebben gedaan dat ze leuk vinden.
Recon werd zoveel gevraagd aan bungie dat ze er gek van werden en het in halo 3 en Halo 3 ODST hebben gestopt.(Hieronder meer info)
Maar recon is niet alleen een headpiece zoals veel mensen denken, het heeft ook shoulders en een chest piece en als het goed is krijg je die ook bij het unlocken ervan.(hieronder weer een foto van full recon nouja full...)
[gb]The way to get your Recon[/gb]
Recon valt er op deze 2 manieren te verkrijgen:
1) Door Bungie gegeven
2) Door de vidmaster challenge achievements van Halo 3 ODST te halen door middel van oprachten te doen.
De eerste kan ik natuurlijk niet verder op ingaan,daarvoor moet je bij Bungie zijn en volgens deze quote uit 2007
En de tweede manier vidmaster challenges, wat je moet doen staan in de spoilers.
Vidmaster Challenge: Annual (Halo 3 )
* After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts.
Is toch logisch? toch te moeilijk? tips:
Vidmaster Challenge: Lightswitch (Halo 3/Halo 3 ODST)
*Get to the rank of Lieutenant in any playlist in the new EXP progression system.
haal 50 experience in een multiplayer matchmaking playlist, maakt niet uit welke
Vidmaster Challenge: 7 on 7 (Halo 3 )
*Enter into any ranked or social playlist with 7 EXP on the 7th of the month
zo logisch dat ik het niet meer snap!
Vidmaster Challenge: Brainpan (Halo 3 en/of Halo 3 ODST)
*Find all the hidden skulls on the Mythic maps.
Komt later aan bod
Vidmaster Challenge: Endure (Halo 3 ODST)
*In Firefight, on any mission, passed the 4th Set on 4-player Heroic LIVE co-op
dit spoilt het zo erg dat het niet eens in een spoiler mag
Vidmaster Challenge: Classic (Halo 3 ODST)
*Finished any level solo on Legendary, on LIVE, with no shots fired or grenades thrown.
Vidmaster Challenge: Déjà vu (Halo 3 ODST)
*Completed Highway on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and no Hog or Scorpion.
[gb]De multiplayer skulls[/gb]
|
Still under construction + het is mijn eerste topic (maak me niet af)
Laatst bewerkt: 16 sep 2009