1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Paar pagina's terug staat het.
    Nee, alleen 2 ronden op Camino Viejo. Laptimes worden wel online gepost.
     
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Wat er dus in de demo zit vind ik dus tegenvallen. Je hebt maar 1 track waar je uit kan kiezen die bestaat uit 2 rondjes. Het is dus een race en geen time trial ofzo. Je kiezen uit 5 verschillende auto's waaronder de Audi R8. Verder niet echt veel dingen om te kiezen.

    Ik baal er dus echt van dat het niet de demo is van de Gamescom. Check filmpje van mij maar welke baan ik aan het rijden ben daarzo

    Als je ziet in het begin zie je die baan met al die lijnen, deze is echt vet
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmmm wat een karige demo. Een baan die ook veels te kort is.
    Verder vind ik het wel heel erg arcade. Heb alles uitstaan en Manual maar wielen blokkeren ho maar alleen TC uit is nog een beetje realistich. Het ziet er wel mooi uit en de Lizard zit erin maar dat weegt niet op dat het me te Arcade is en online maar 8 man is.

    Geen instant buy.
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Vond ik dus ook.. hmmzz ben teleurgesteld.. het is veel makkelijker dan forza 2.
    forza 3 is gewoon arcade zo makkelijk je kan dit niet echt een simulatie noemen :'-(
     
  5. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie nog niet eens de demo staan,
    Iemand link van Marketplace?
     
  6. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Misschien is deze demo een build van voor die van de Gamescom? Of is dat een hele gekke gedachte.

    Moet zelf eerlijkheidshalve zeggen dat ik een wat meer 'arcade' benadering wel goed vind, maar dat heeft te maken met mijn persoonlijke voorkeur.

    Ach zal de demo straks om 18.00 eens downloaden. Dan zie ik vanzelf wel of ik het wat vind. :)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  8. Shock10

    Shock10 Pro!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, had hem net gevonden paar pagina's terug :cool:
     
  9. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem ook wat tegenvallen. Hmmmm baal ik best van. Nja er zijn ergere dingen zullen we maar zeggen.

    Ik koop hem wel ;)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    R8 rijd trouwens wel echt lekker. Hopelijk is hij regiovrij, dan zal het een Gamehubsje worden, anders pech en pik ik hem ooit nog wel eens goedkoop op. Ben sowieso niet echt een type die race games leuk vind en ben er meestal snel op uitgekeken, maar vind dit toch wel aardig tof. :)

    Incar view is wel een tegenvaller, vind de incar view van GT5 prolugue beter.
     
  11. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kun je in de auto ook links en rechts kijken?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Positief ding is wel dat je motor kapot kan. Ging van 5 naar 1 voor een bocht maar iets te snel. Zo ik blaasde me motor op. Ik reed nog wel maar ik had geen power meer.
     
  13. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarom kan ik m niet vinden op xbox live... ik heb al meerdere malen getjekt....
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Je kan een heel klein beetje bewegen met incar view, je kan sowieso niet naar beneden kijken. Alleen een klein stukje naar rechts en links, maar niet helemaal. En het werkt ook niet echt lekker, vooral niet als je aan het rijden bent. Je moet namelijk je rechter stick indrukken en dan naar boven bewegen en dan naar links of rechts met je controller. Lukt voor geen reet als je aan het rijden bent.
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik moet zeggen dat ik de gamecom versie lekkerder vond spelen dan deze. het zal toch idd geen eerdere build zijn. Dat zou echt gaar zijn:x

    Ik heb ineens een heel pijnlijk gevoel maar ik geloof ik dat NFS Shift beter vind dan deze of is dat een rare gedachte?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2009
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Waarom is de incar view een tegenvaller? Ik heb atm geen internet op mijn box dus kan het jammer genoeg niet zelf checken. :'-(

    Heb je een foto van hetgeen wat je ziet?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je ziet met je neus op het stuur. Je ziet dus alleen de bovenkant van het stuur. Hierdoor is je binnenspiegel maar marginaal zichtbaar, maar je buitenspiegel is helemaal niet bruikbaar! Je moet hiervoor dus met je pookje gaan manouvreren om iets te zien..
     
  18. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Oh das jammer zeg. Ik had gehoopt op wat dashboarddetail enzo. :x
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oke cockpitview is dus gewoon klote! Rijd nu even met de controller. Je kunt dus niet rondkijken in de cockpit. Je kunt dus niet een beetje naar links om in de spiegel te kijken. Je kijkt dan 90 graden naar links waarbij je gewoon alleen de scenery ziet, en niet de auto. Het overzicht is verder wel goed..maar het is gewoon niet goed uitgewerkt zoals in NFS: Shift.

    Ik rijdt nu met de Porsche Lizzard en heb alle assists uitstaan en ging wel erg soepel driftend door de bocht. Beetje arcade.. argh! :mad:
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Maar ben je al driftend ook sneller dan wanneer je gewoon netjes de ideale lijn volgt?

    Overigens vind ik het wel jammer dat er geen goede cockpit view in zit. Je kunt ook niet instellen dat je meer naar achteren wilt zitten (in een menu ofzo)? Dan zou je wel beide spiegels goed moeten kunnen zien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina