[Centraal] Ghost Recon & Xbox Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik hier de enige die nog op school zit? en kan je ook met die voice ding ook tegen je team praten of ook tegen 1 iemand?
     
  2. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het is een beetje laat reageren, maar ik heb nu eenmaal net pas mijn Live kitje.

    Mijn punt precies..

    Bij alle games eigenlijk. Ik vind het heel irri dat ik niet een filter kan zetten op de zoekopdracht, zoals ik de PC versie wel kan.

    Daarnaast grijp ik even dit moment aan om te vragen in hoeverre er al en site is waar je gamers via internet zou kunnen inviten en/of aan je friends list toe kan voegen. Een site waar je je stats kunt zien, of je account kan upfleuren met wat inside info. Waar je leuke gamesessie kunt melden. Mensen plus of min punten geven voor hun gedrag vóór (waar je met de gamers chat zonder in de game te zitten), tijdens, en na een game. Gewoon op internet kijken welke games er wat voor sessies open hebben staan en wie er in speelt. Ik bedoel. Het blijven Game-servers over het internet. Waarom niet een site waar je alles en iedereen naar believen kan zoeken. En voor security??we hebben allemaal onze gamertag en de laatste 4 cijfers van ons creditkaartje.

    Dus mensen vn XBworld en/of XBmagazine of Gamers.nl/Gammo ? Klopt eens met jullie grote vuisten op de voordeur van M$ en ga eens na hoeveel animo ervoor is (ik denk veel, want een echte Lobby voor alle games (Gamespy is er niet voor Live!, bedenk ik me net?) is er niet, toch? en wat zou er g(r)aver zijn als we in Nederland dan de primeur hebben.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  3. Locke

    Locke Organic intellectual

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen in de VS lopen al een half jaar op de fora van Ubisoft te roepen om een goede lobby en dat heeft ook niks opgeleverd. Ik denk niet dat het er van komen gaat. In de chat van deze week werd ook min of meer gezegd dat ze hier niets meer aan gaan veranderen.

    - Locke
     
  4. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ghost recon gekocht, het is lastig om goede servers te vinden en er zijn geen nederlanders te vinden :confused: . Die lobby is ook niet echt relaxed ofzo. Het spel lijkt me wel ok, maar hoe kan ik nederlanders vinden? Zijn er misschien mensen die mij willen helpen of met wie ik kan gamen...
     
  5. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mensen uit deze thread toe aan je Friends list, of de Dutch Ghosts
     
  6. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    even in deze thread kijken wie dit spel online spelen, namen toevoegen .............. en klaar
     
  7. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik dan iemnad toevoegen als hij niet in dezelfde game is als ik?
     
  8. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox zonder CD opstarten, naar Live! gaan, account, friends toevoegen door hun naam in te voeren. Beetje omslachtig zonder toetsenbord maar werkt wel.
     
  9. Chiwawaatje

    Chiwawaatje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ga het gelijk doen, tnx
     
  10. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je wel online! Als je me tenminste toevoegd;)
     
  11. Killy Gilly

    Killy Gilly Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja goed idee, zeker als je net begint met deze game, online dan.

    Jammer dat de game zoek functie redelijk beperkt is.
     
  12. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    yo Graveman,
    je kan ook feedback sturen via xbox live
    zo kan je laten weten of je fijn met iemand hebt gespeeld
    of als hij/zij irritant is kan je dat ook sturen of als ze te veel in je oor tetteren om niks.
    Xbox live is net vers hier mensen,
    geef ze wat tijd.
    er komen zeker online statistics.
    en ik heb zelf ergens een homepage geplaatst van mn gamerstag.
    gewoon op een ruimte van planet internet.
    Xbox live gaat nog heel veel meer voor ons in petto hebben.
    en je kunt altijd sugesties posten naar microsoft!
    geloof me ze doen er daad werkelijk iets
    mee.
    niet als je de enige bent met een vraag of sugestie.
    maar al meer mensen dezelfde klacht of sugestie hebben.
    wordt er naar geluisterd.
    wij gebruikers maken of breken xbox live.

    ohja ff wat anders wat hier niet thuis hoort.
    in de PU van deze maand staat dat GTA waarschijnlijk toch op xbox uitkomt over een ruim jaar wordt er weer onderhandeld bij Rockstar games.
    en GTA wordt waarschijnlijk ook op de xbox en gamecube uitgebracht.
    cool !!!
    8)
     
  13. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nou 3 kwartier gezocht naar een goede server maar ik heb 1 server gevonden waar meer dan 2 spelers in zaten en die lagte ontieglijk, as usual. bijna elke online game bij GR heeft vette lag als je met z'n 5en speelt of zo, echt hoere. snap het echt niet. ik heb het een keer 1 uur goed kunnen spelen online en toen ging de host weg, alleen heb ik vandaag geen zin meer om nog een uur alleen maar een fatsoenlijke game te vinden die nog niet bezig is. en in die lobby he, daar staat dan een tijd van een game he, bv 5.45 of zo en dan ga je erin en je weet nooit of ie vooruit telt of achteruit dus daar heb je letterlijk HELEMAAL niks aan. echt jammer dat ze het zo ontieglijk slecht hebben uitgewerkt.
    pitty. de ene mission telt vooruit en de andere weer achteruit en zo ook bij firefight en recon en zo. baal ik echt van.
     
  14. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet niet met quickmatch zoeken,
    zoek met optimatch
    probeer te zoeken tussen 1 en 8 spelers
    ik snap t niet ik heb alleen soms problemen met quickmatch
    maar optimatch werkt prima
    hoewel als ik 5 x achterelkaar optimatch laat zoeken loopt ie vast.
    maar ja meestal na 1 of 2 keer zoeken zit ik in een game
    dus dat vastloop probleemtje heb ik niet echt last van.
    8)
     
  15. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wachten. Waarom niet gewoon de koe bij de hoerns vatten, en als forum, magazine en users een vuist maken en daarmee op de tafel slaan en zeggen. als zij de deur open zetten, wij er wel binnen stappen en het allemaal opzetten. Er moet toch knowhow genoeg onder de lezers en schrijvers van xbworld en xbmagazine zitten?
     
  16. hex

    hex R3V3NG3 NL

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    de koe bij de horens vatten??
    8)
    dat heb ik lang niet meer gehoord hihihi.
    maar je hebt gelijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  17. Graveman

    Graveman Geest verkenner

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    huh? een koe heeft horens, niet groot maar ok.. zoals je wilt de buffel bij de horens vatten.
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zoeken als er niks boeiends is?
    Maak je eigen 4 player game aan joh.
    Beleef je veel meer fun aan en loopt allemaal zonder lag
     
  19. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej mensen ik ben nu eindelijk ook Live, Ghost Recon is megabruut en ik ben altijd in voor een potje! Ik had met Bullet NL (en later ook tegen die Dutchwierdo) al een potje tegen wat Amerikanen gespeeld en die hadden we nog gewonnen ook, dat was wel cool. Ik kan vrij goed met die Amerikanen meedraaien.

    Ik zou het cool vinden als jullie me toe zouden voegen: Guus BOK NL

    Zie jullie wel op Live!


    Btw ik zou t cool vinden om de DutchGhost te joinen, Bullet NL heeft mijn skills al gezien en Dutchwierdo al gevoeld dus maar daag me maar uit. Ik ben vanmiddag weer online. (Ik kon me tag niet mailen naar die mail op de de DutchGhostsite want ik zit nu op school in de mediatheek)


    Offtopic: Dutchwierdo = Vaag!!!
    :9
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  20. BitteEinMarc

    BitteEinMarc Apa Kabar?

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    2-player Ghost Recon???

    Kheb een vraagie over Ghost Recon Online: Is het eigenlijk mogelijk om samen met een vriend splitscreen te gamen online met GR? Ik heb dit nog nergens zien staan ofzo en het lijkt me wel vet als het zou kunnen net als bij mechassault.....
    alvast bedankt voor reacties..
     

Deel Deze Pagina