Nog steeds geen games binnen..! Frusterend. Ikheb er vier besteld. En het is al de 23ste jezus. En ik had er eentje beloofd aan me neefje die gister jarig was. Nou jammer xbw. Ik ben best wel teleurgesteld. Later
Er staat dat ik geen bestelling heb geplaatst terwijl ik al wel een mailtje had gekregen dat ie verstuurd was Zou dat komen omdat ik m via xbw heb besteld?
Ja Want ik heb hem ook via xbw besteld en heb hem ook al binnen Even zonder dollen, je kan er wel boos om zijn ed maar dat ruiken zij ook niet. Neem even contact op met gcshop (beste om nog snel even te bellen) en hou je ordernummer bij de hand. Tevens hoop ik dat je een bewijs van betalen hebt mocht het zo ver komen.
Heb de game gisteren keurig binnengehad; ik heb echter de code nog niet ontvangen Meer mensen met hetzelfde probleem?
Vandaag binnen, helaas niet gister maar dat zal wel weer aan TNT liggen.. Ook nog geen code ontvangen volgens mij, of het moet in de afgelopen paar uur zijn gebeurt..
Zelfde hier man, 4 games besteld -> 4 Keys Ontvangen -> 0 Games ontvangen -> 2 dagen op de postbode gewacht. terwijl Sgt. Johnson me niet zoveel uitmaakt, k heb liever de game
is er nog iemand die zijn game(s) nog niet binnen heeft? ik voel me zo genaaid 3 werkdagen later nog niks binnen..