-nee
-nee
-nee
met bon naar mediamarkt heeft geen zin, omdat ik hem op 26 augustus heb gekocht 2007. die 2 jaar is voorbij, maar op xbox.nl zag ik m.b.v mijn serie nummer dat mn garantie pas om 19 sept 2009 verliep en niet op 26 augustus.
garantiezegel is helemaal niet doorbroken, verscheur of wat dan ook.
er is niks met de hardware gebeurd.
nog een x opsturen heeft geen zin, volgens de helpdesk omdat mijn xbox met dit serienummer nu onmiddellijk teruggestuurd wordt.
IK WORD ER ZO SCHIJTZIEK VAN DAT MICROSOFT HUN MACHTSPOSITIE MISBRUIKT OM CONSUMENTEN OP TE LICHTEN.
want een product van een klant niet repareren, terwijl het nog onder de garantie valt, is oplichterij.
Edit: iig belt de helpdesk mij over een week terug. in de tussentijd gaan ze het repair centre bellen en de foto's bekijken, aldus die kerel. (wist ook niet dat ze van elke xbox foto's maakten)
maar volgens die kerel van MS heeft dit nog nooit succes op geleverd en kan ik naar mijn reparatie fluiten.
Laatst bewerkt: 24 sep 2009