1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je met elke auto in de demo time trial spelen of alleen met de Mini?

    Op de leaderboards kan je scrollen op fast lap en iets met drift, weet iemand wat dat drift is en hoe je met de andere auto's ook time trial kan spelen als dat mogelijk is.

    thnx,
     
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza Motorsport 3 is niks voor mij, dat heb ik wel gemerkt na de demo. Heb het geduld er niet voor...
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zit helemaal geen Time Trial in. Alleen 2 rondjes rijden. En de 'drift-modus' zet je aan door met je D-Pad naar links te drukken.
     
  4. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat met je d pad naar links drukken tijdens het racen? of kan je gewoon zien hoeveel je gedrift hebt. En ik heb met de mini toch echt zonder A.I. gereden met je ghost etc. maar kan je dat ook met die andere wagens?
    thnx,
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tijdens het racen naar links drukken.
     
  6. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zit wel een timetrial mode in hoor.

    bij het selecten van de track op leaderboards drukken en dan op A. dan kom je in je eentje op de track en kan je oneindig rondjes rijden.

    lees net dat er ook een grootcircuit is van dat spaanse gebied waarbij de 3 losse tracks onderling verbonden worden :

    [​IMG]
     
  7. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    =(=( (niet waar)

    Als je een auto geselecteerd hebt en dan in het menu komt waarop je die ene baan kan kiezen staat er dat je op 'A' kan drukken om de race te starten en op 'Y' kan drukken om de leaderboards te zien. In het leaderboards menu kan je switchen van de Time Leaderboard naar de Drift Leaderboard met het D-pad.
    Terwijl je in het Time Leaderboard zit zie je bovenaan een balkje met start race. Als je daar 'A' indrukt start er een race waarin alleen jij je bevind in je gekozen auto. Nu kan je oneindig veel rondjes rijden (!) en een goede tijd neerzetten die telt voor het scoreboard.
    Als je in het Drift Leaderboard zit kan je ook op 'A' drukken om de race te starten en zie je geen tijd, maar alleen je punten. Daar kan je zoveel mogelijk driftpunten in 1 rondje proberen te halen.

    Je beste tijden en driftpunten van de race van 2 rondjes tegen AI tellen ook mee voor de scoreboard.

    Als je de rewind-knop gebruikt word je rondetijd of driftpunten ongeldig en telt niet mee voor de scoreboard. Ook niet als je zover rewind dat je naar het vorige rondje gaat.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan hebben ze dat nog aangezet toen ik de demo niet meer heb gespeeld. :+
     
  9. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zoiets dacht ik eerst ook, volgens mij zag ik eerst niet in het menu dat je naar de leaderboards kon gaan. Maar misschien heb ik dat over het hoofd gezien, ik weet niet. Anyway het is geen geweldige toevoeging aan de demo en zorgt voor extra gameplezier.
    Tijden neerzetten tegen vrienden en driften tegen de beste van de wereld is wat ik doe :)
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie niet hoe FM3 meer arcade zou zijn dan FM2. Het voelt naar mijn mening juist wat simmiger aan, (en nee, ik zeg niet dat het een hardcore sim is), maar je (ik) hebt veel meer het gevoel dat ik rondrijd met auto's die soms meer dan 1500 kg wegen en een beetje hun eigen richting gaan in de bochten.

    Mooi ook dat niet elke Ferrari standaard overstuurd is omdat hij een Ferrrari is en achterwielaangedreven is (zoals in FM2), maar nu kun ook daadwerkelijk last van onderstuur hebben. Hetzelfde geld voor de Mini, waarin je naast onderstuur ook last van overstuur kunt krijgen. Was in FM2 veel minder geloof ik.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij Forza 2 viel me op dat het sim gehalte meer merkbaar werd als je echt voluit met de wagen wilde racen en of een sprint maakte waar je dan echt de auto voelde tot hoever je kon pushen, dat was echt briljant. Wel goed nieuws, en ik begin wel wat benieuwd te raken nu je dat verteld. Over dat cartoony gehalte, bij Forza 2 maakte ik een speciale afstelling met de tv toen ik het nog speelde en zette ik het beeld wat donkerder. Hierdoor werd het net iets fraaier, het kleurgebruik in de Forza games zijn nogal wat raar inelkaar gezet en bij teveel kleur (vind ik dan weer) krijg je dat cartoony gehalte.
     
  12. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ik zie ook niet echt dat FM3 meer arcade zou zijn dan FM2 hoor. Vond de auto's in de demo af en toe juist vrij onvoorspelbaar aanvoelen.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hoor mijn broertjes nu al klagen over dit spel. Dit gaat niet de goede kant op. Te makkelijk, rare dit, rare dat. :cool: Demo is wel aardig verder.
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Na PGR 4 werkt het ook niet echt lekker. Nogal de neiging om dan te hard en te laat te remmen en te hard en te vroeg op het gas te gaan :D
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hebben jullie al gemerkt dat er ook een drift mode inzit? Ten minste, er wordt wel geteld!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik bedoel dat niemand hier komt met een wagen die ze niet zelf hebben gepaint!
     
  17. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe selecteer/unlock je die dan.....?
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij bedoelt in de full-game denk ik. :)
     
  19. Chiem

    Chiem Chemical Waste

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Gut...sjees wat een nieuws, natuurlijk zit er in de full game meer asfalt per baan :p
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in die pic kijkt op bovenaan deze pagina dan zie je idd dat de baan die in de demo zit echt nog een klein gedeelte is van het hele gebeuren daar in de bergen. Dat is fijn te weten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina