[Centraal] Whacked

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 17 mrt 2003.

1. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Kwerd er niet heet van dit spel 8)

2. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Grappig voor een kwartier, maar daarna al snel saai, te melig en eigenlijk weake gameplay. Niet mijn spel, maar kan me wel voor stellen dat mensen het leuk vinden ;)

3. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben het helemaal met Han eens :)

We're Likenamed en Likeminded :D

4. masterape

masterape Guest

Ik ben ook 14:mad: Ik heb het spel nog niet gespeeld. Maar voor live lijkt het me wel leuk. Al heb je niks te doen ff de demo spelen, beetje schieten racen.:cool:

5. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 't 1 keer online gespeeld, en toen waren er volgens mij net genoeg spelers om een game van 3 personen vol te krijgen. Er komen gewoon heel weinig mensen waardoor het niet makkelijk is om ff snel een potje te schieten racen :)

6. icarus

icarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een van de weinigen die het wél een leuk spel vinden. Ok, misschien ben ik er geen hele avond mee zoet maar dat heb ik bij Motor GP ook niet. Ik vraag me alleen af hoe het zit met online spelen als je een level kiest dat niet in de demo zit. Kun je dan nog wel mensen die de demo spelen uitnodigen? Anders wordt het namelijk helemáál stil....

7. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je dan niet met demo spelers spelen.. Ik zit er trouwens ook over te denken om de full version te kopen samen met een buddie van me.. We vinden het gewoon een cewl spel (zeker via Live), gewoon lekker relaxed wacken.. Gewoon een lekkere fun game dus..

8. icarus

icarus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom dit spel geen succes is. Mooie graphics, soepele gameplay en originaliteit zijn schijnbaar niet genoeg:confused:

9. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje onbekend spel misschien.. Ik vind het in ieder geval een toppertje.. Je kan het veel relaxter spelen als b.v. MotoGP wat enorm veel concentratie vereist (ik vind MotoGP ook heel erg cewl, begrijp me niet verkeerd).. Wacked is een erg geinige partygame met erg droge humor.. Dit soort partygames zijn alleen maar leuk om met andere mensen te spelen, dus juist door Live wordt Wacked interessant, omdat er dus altijd mensen zullen zijn om mee te spelen.. Zonder Live zou ik Wacked nooit kopen..

Hopelijk krijgt het nu met de demo wat meer bekendheid.. Bij Bartsmit kost het maar €30,-- trouwens.. Je mag me wel toevoegen aan je friendlist zodat we kunnen wacken, ik ga morgen de fullversion halen.. Maatje van me, "TheBiqLebowski" speelt het ook..

Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  10. JuG

JuG sucks to be you !

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de full version sinds kort... ook omdat ie maar 30 eurootjes was.. erg leuke blije game en het valt mij mee hoeveel mensen er online spelen met de full version... ik was eerst een beetje bang dat mensen alleen de demo zouden spelen, maar niets is minder waar...

erg leuke game, zeker als je "onder invloed van" bent en je speelt met wat vrienden... :)

11. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Whacked heb ik besteld en w8 er errug gretig op.
    Zo'n subtiele humor dat spel heeft geweldig.
    Heb bij inflatable op een vrijdag avondje gelived (want mijn xbox was kapot, nu niet meer net binnen)
    en om 03:30 ging ik heerlijk moe naar huis.

12. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Tja misschien moet je gewoon een beetje 'happy' zijn of worden van deze game. Je moet er toch maar van houden. Geef mij maar first person shooters of doax 8)

13. BandOfBrothers

BandOfBrothers Wow,There's Internet

Leuk Bevonden:
    0
    Tis gewoon dat ie op live is , zou het enkel single player zijn dan had ik hem laten staan.
    Ga nu wel de live games kopen tenzij het zo'n top spel is zoals splinter cell.

14. p1m

p1m Guest

als het een topspel is koop je hem dus niet?? vaaaag

15. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoeld dat hij vanaf nu alleen nog maar Live supported games koopt tenzij het een echt top SP game is zoals Splinter Cell..

Dat is ook mijn motto.. Hetzelfde geldt voor PC games bij mij al een hele tijd.. Als er geen goede online MP inzit koop ik het meestal niet.. SP games speel je uit en raak je daarna nooit meer aan, beetje zonde dus..

16. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me trouwens wel dat de meeste games die nu gaan komen ook op z'n minst content download hebben, als het al niet een game-mode over live heeft. Verder kijk ik er zelf niet echt naar, maar ik zou eerder een game met liveplay kopen.

17. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou 'Wacked!' ook gaan kopen, alleen wou ik eerst ff weten of er al genoeg spelers zijn die het live spelen.

18. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Met het hele spel is er meestal welgeteld één volle lobby, met de demo kun je soms totale verlatenheid aantreffen...helaas want de demo in Jeffry's Kitchen met Frag Fest is best geinig!!

Maar meestal ben je het naar een uurtje wel weer zat...

19. HeadcollectorNL

HeadcollectorNL Killing Machine

Leuk Bevonden:
    0
    Maar meestal ben je het naar een uurtje wel weer zat... [/B][/QUOTE]

Ow ik speel de demo nog best wel vaak en ik vind het elke keer weer leuk *)

Deel Deze Pagina