1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dead Rising 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 28 jan 2009.

  1. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Lul niet. Er is nog niet eens een release datum bekend. DR2 komt pas over een paar maanden uit, ook in Japan, dus jij hebt geen review gezien waarin ze zoiets zeiden. Kun jij überhaupt Japans? 8)
     
  2. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Doel jij op die kleine famitsu preview met meer plaatjes dan tekst van een paar maand geleden? van wat ik daar kan lezen is dat gewoon een simpele preview (6000 zombies op het scherm, in las vegas, etc).

    Of je hebt een andere preview gelezen, en zeker geen review want die is er nog niet.. en in previews kraken ze games niet zomaar af omdat dat het ook is, een preview van een game die nog niet af is.

    Dus ik zou ook graag een bron willen zien.. want ik geloof het niet zo..
    Excuses als ik er naast zit.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    please do not feed the trolls
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    [​IMG]
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Oeps, double post.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313

    Dead Rising 2 Multiplayer at TGS?
    A teaser site has us all hot and bothered.


    September 3, 2009 - With the Tokyo Game Show right around the corner, our inboxes are under constant surveillance for news on demos, appointments, and more. Well, just a second ago, a Capcom e-mail popped up and it immediately got our attention.

    It's about Dead Rising 2 at TGS, and we think it's hinting at multiplayer.

    "Think you can win big on Terror Is Reality, Fortune City's spectacular zombie game show?" the e-mail reads. "It's you versus the undead with millions watching and baying for blood. Your blood, zombie blood, they don't care, it's all entertainment. It's glamour and gore. It's heroes and zeroes. Which one will you be?"


    [​IMG]
    Normally, a vague e-mail talking about an in-game zombie killing show doesn't make us crazy, but in the e-mail and after registering, we were presented with an image of four guys in similar-looking motorcycle suits. Hmm, is this "Terror Is Reality" a multiplayer mode for folks in Dead Rising 2? Are we just reading too much into this?


    The 2009 show will be held from September 24 to September 27
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hmm weet niet zo met multiplayer... Wel goed dat er weer iets van info over de game is want ik word het wachten een beetje beu zo langzamerhand :+ Deel 1 speel ik nog steeds erg regelmatig (lees als ik saggie/boos ben :D )
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hahaha :+ Zo mag ik het zien! Zie het al helemaal voor: tig zombies als eland aan me horens rijgen.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG]
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    zullen vast wel van zulke heerlijke achievements inzitten :D kk vet gaat het worden!! :)

    Ben alleen wel bang dat ik Frank ha missen :mad: snif rip mate!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [yt]metujh_I2Y0[/yt]
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bij GT TV zie je een stukje gameplay...achterljik kort. Maar toch iets.
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Hmm, ik had mezelf belooft nooit aan Dead Rising 2 te beginnen (frustratie van Dead Rising, wat ik wel een goede maar irritante game vond :9). Maar als ze de gameplay helemaal omgooien (op het overdreven veel zombies killen na dan :D) dan ga ik er nog wel overna denken :9
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oohh Dead Rising 1 was zo vet. Alleen sommige gameplay elementen waren een beetje..te origineel. :9 En dat maakte het soms wel vervelend. Zoals het saven, en de tijdsdruk was echt niet leuk...
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, daar had ik het over. Als dat eruit is in Dead Rising 2 komt hij er wel denk ik :)
     
  17. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat t save systeem blijft.
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Het save-systeem mag voor mijn part blijven, maar de tijdsdruk vond ik wel soms een beetje storend. Het doet het verhaal wel goed, maar dan kunnen ze er misschien beter ook een mode ingooien waar geen tijdslimiet bij is.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Deja vu gevoel opeens. :p

    Maar het DR1 save-systeem mag er wel inblijven inderdaad.. of mischien beide, dat ze ook een optie meegeven voor mensen die niet zo'n fan waren van het save-systeem uit het eerste deel (waren er toch aardig wel wat, als je het zo leest allemaal).
     
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond juist dat de tijdsdruk juist sfeer gaf aan de game. Misschien mode dat je zelf kan kiezen tussen aan en uit.
     

Deel Deze Pagina