1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 3: ODST] Algemeen

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game lijkt me toch wel leuk, maar waar is hij het goedkoopste?
    Tenzij iemand die hem al uit heeft gespeeld hem wil verkopen is dat ook goed.
    Moet btw wel geld overhouden voor OF2
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamehubs. En verscheidene MM's verkopen hem voor ongeveer €33-€40 oid. :)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben gisteren aan de game begonnen en ik merk nu al dat het echt iets voor mij is. Mijn broertje zat zich groen en geel te ergeren aan hoe ik elk hoekje van elk level wil verkennen. De game is kort naar het schijnt, maar op de manier waarop ik erdoorheen loop, wordt het vanzelf een volwaardige game. :+ Dat deed me heel erg denken aan Bioshock!

    Dat hele "vrij door de stad wanen" is echt een idee waarvan ik dacht dat het vet zou zijn voor Halo 2 (na de befaamde E3 trailer). Heel erg leuke twist op de Halo gameplay. Ja, ik ben al verkocht! :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Zeg, als ik deze koop kan ik dan eindelijk weer Big Team Battle online doen. Dus met die map in de woestijn, 2 van die grote voertuigen met als ik toeter er zo'n grote boot geluid uit komt :+ met daarin zo'n kleine auto waar 2 man in kan, paar warthogs, een grote paarse vliegende dinges en dat allemaal met Capture The Flag? Dan koop ik hem. :cool:

    Halo is voor mij lompe shizzle, lekker CTF met mn voertuigje. Laatste keer dat ik dat speelde had Bungie alles verneukt met andere voertuigen en daarna kon ik het nooit meer spelen omdat je voor alles maps nodig hebt. :emo:
     
  5. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Halo ODST - Review
     
  6. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick* Aub, kan iemand mijn vraag beantwoorden?_O_
     
  7. Yaz

    Yaz Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    Van de Bungie FAQ: http://www.bungie.net/News/content.aspx?type=topnews&link=Halo3ODST_FAQ#_4

    Daar heb jij dus volgens mij "last" van.
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    /edit: laat maar

    Iemad up for some firefight?
     
  9. vh91

    vh91 Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0


    ik denk dat dat het inderdaad is, ik dacht het een spelfout was maar ze hebben het dus expres zo gay ontworpen :C

    maar als je mombasa street hebt unlocked en je start dan een nieuwe game op, moet je die mombasa street dan ook opnieuw unlocken of hoeft dat niet meer?
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Als je het spel uitgespeeld hebt staat hij er ook gewoon bij :)

    A. A direct insertion point for the hub, “Mombasa Streets,” isn’t readily available until you’ve completed all of the campaign missions on at least Normal
     
  11. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb rare probleem gehad met ODST. Wij spelen coop-campaign en ik ben altijd host geweest.

    Wij hebben ODST nog niet uitgespeeld en zaten bij mission 8. Ik pas de skull aan voor die 5G. Toen we de spel starten, blijkt dat we mission moesten overdoen.

    Ik dacht: nou, dat kan gebeuren. En ging terug naar menu en kies voor de laatste mission.

    Om een of andere reden zijn we alles kwijt. Audio log, mission. We mogen alles opnieuw beginnen :mad: Daar baalde ik ontzettend van :'-( Maar wij zitten niet bij de plek, waar het verhaal begint. Wij zitten ergens andere plek, en de missions die we hebben afgerond is niet gevinkt :{

    Had ik de optie maar nooit aangepast, dan hadden we ODST vandaag uitgespeeld.

    Het is niet duidelijk hoe systeem in ODST werkt. Moet ik de blauwe ruiter volgen? Of moet ik gezicht volgen, nadat je P-pad drukt :confused: Is er geen mogelijk om bepaalde mission te kiezen en te spelen. Twee laatste missions is locked |:-

    En wat over audio log betreft, is het bedoeling dat je ALLE audio logs moet vinden, voordat je verhaallijn heb uitgespeeld?
     
  12. Yaz

    Yaz Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    en precies om jou ellende speel ik het spel eerst in single player :D

    Overigens hoef je niet alle audio tapes te vinden om het spel uit te spelen, hetis extra die je wat extra achtergrond informatie geeft.
     
  13. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij willen alle audio logs verzamelen voor achievement ;)
     
  14. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja ok, maar het is niet nodig om de campaign uit te spelen zeg maar.
    Nadat je het spel uitgespeeld hebt kan je vrij in Modesa Street rondlopen om alle audio logs te verzamelen. :)
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je eigenlijk vijanden tegen als je van missie naar missie gaat of is de stad helemaal verlaten?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De stad is zeker niet verlaten, je komt als Rookie genoeg vijanden tegen in de nachtelijke gedeelten. Tot en met Hunters aan toe
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh kut, ik haat sneaken :+.
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb perongeluk 1 engineer gekilled. Nu kan ik die ene achievement dus niet meer halen. Moet ik hiervoor hele campaign opnieuw uitspelen of hoe kan ik hem nog krijgen?
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    misschien kun je alleen het level waarin je er 1 gekilled hebt overnieuw doen. Is maar een gokje, kan best zijn dat je de campaign overnieuw zult moeten doen.
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Weet wel dat het in flashbacks niet uitmaakt. Dacht zelf ook dat ik 'm niet had gehaald, maar kreeg 'm uiteindelijk toch.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina