1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Ninja Gaiden Sigma 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 2 jun 2009.

  1. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb gisteren ook de demo zitten spelen en wil deze game zeker wel gaan spelen, maar niet voor de volle mep in ieder geval.

    Het ziet er prachtig uit en Ayane en de team missies zijn leuk om te doen.
    Alleen het feit dat er nog altijd zoveel slowdown in de game zit vind ik echt onacceptabel. Vooral bij de team missies kun je niet beiden een ultimate technique gebruiken tegelijk, want dan speel je meteen in slowmotion. (iets dat mij in de 360 versie alleen gebeurde op die trappen met honderd vijanden tegelijk)

    Wat ik wel weer een pluspunt vind is dat de blauwe straling die het bloed vervangt veel beter is om afgehakte ledematen te zien (miste dat vaak bij de 360 versie) waardoor ik sneller en meer gebruik maak van de obliberation techniques.

    Al met al een kopertje voor 30 eurie, maar nu nog even niet.

    Edit:/ Net besteld voor omgerekend 32,65 Euro bij Zavvi. Goede deal! en voor die 2,65 euro extra zet ik mijn principes wel weer overboord.
    (ik ben ook zo'n goedkope %#@$)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Bij Zavvi voor 33 euries?

    *twijfelt*
     
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Amazon.co.uk (waar ik hem besteld heb) kost hij omgerekend ook zoiets.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Da's niet veel.

    Ik ga snel eff de demo downen. Kijken of het toch overtuigt.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij blahdvd kost hij maar £30 incl. (zo'n €32.5). Daar had ik hem eerst besteld maar uiteindelijk staat mijn pre-order nu bij hmv voor SE die op £42.5 incl. komt (zo'n €46).
     
  6. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Gisteravond bevestiging gehad dat hij verstuurd is. Hopelijk vrijdag binnen dan.. *duimt*

    Doe het eigenlijk vooral voor de team mission mode. Ben bang dat als ik te lang wacht er geen online spelers meer zijn.
    Daarnaast ben ik sowieso altijd een sucker voor de "ultimate" of "definitive" editie van een game die ik echt tof vind.

    En aangezien ik mezelf toch al 30 eurie als budget had voorgesteld voor deze game is het wel mooi zo:b:
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Eurogamer review:

    Quote: (over de verminderde gore)

    "It sounds like heresy but, to tell the truth, once you're deep inside the game upgrading weapons, lamping strangers and busting up gigantic skeletal dinosaurs, you may find that you don't have time to miss the gristle and brain matter. I barely noticed the difference after the first few minutes. If the worst comes to the worst, as your enemies expire in a cloud of jaunty violet spray, you can always pretend that you're wading through Teletubbies.

    There's even a plus side: Sigma's frame-rate is a significant improvement over the original, possibly because the engine no longer needs to keep track of all those rolling heads (I know nothing about engines, so this is conjecture)."



    Huh? :D

    Dus de demo is niet helemaal representatief. Dat zou mooi zijn, want dat is eigenlijk mijn enige bezwaar. D'r is behoorlijk wat screen tearing in de demo, maar als de definitieve build beter draait houdt mij niets meer tegen.

    Die team missions in de demo zijn trouwens echt zwaar tof gedaan! Twee keer al goud binnen gehaald tegenover een goede speler! :thumbs:

    (Btw, kun je niet online spelen? De AI doet het ook aardig.)

    EDIT: Besteld bij Zavvi! Samen met Uncharted 2... was stond daar ook voor een aardige pre-order prijs. Samen voor minder dan 65 euries... koopje. En nu maar hopen dat de bestelling goed verloopt.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  8. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    ik vond in de demo het missen van bloed ook al niet storend, wat ik al zei: je ziet veel beter een afgehakte ledemaat waardoor ik vaker de obliberation toepaste.

    Heb trouwens niet gezien in de demo dat je ook online team mission kond doen(?) heb er ook niet goed op gelet moet ik toegeven, heb gewoon snel op start gerukt en met een AI character naast me gespeeld.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Gamespot heeft ook een review geplaatst. Ziet er allemaal ruig uit. :)
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vandaag mijn CE aangekregen van HMV:

    De voorkant:
    [​IMG]

    De zijkant:
    [​IMG]

    [​IMG]

    De inhoud:
    [​IMG]

    [​IMG]

    De OST + code voor costume
    [​IMG]

    En de laatste pagina van de strip :+ (de volgende bladzijden zijn een mini strategy guide)
    [​IMG]
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zijn er nou verschillende versies qua gore?
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Jah, minder bloed, een kleurrijk effect en de ledematen verdwijnen in het niets nadat ze zijn afgehakt (je ziet ze ff vliegen maar daarna zijn ze weg). Vind het gore genoeg en stoor me er dus ook niet aan. Het kan alleen de framerate te goede komen aangezien de enige niet meer alle die rond vliegende ledematen moet berekenen 8).

    In de EU en USA versie vliegen de hoofden er normaal gezien af, zo was het toch voor de demo's heb ik gelezen. Ik heb enkel de Japanse demo gespeeld en daar bleven de hoofden bij hun eigenaars. De volledige versie heb ik nog niet gespeeld, dat zijn voor deze namiddag of avond zijn aangezien ik eerst nog wat moet gaan doen.

    EDIT: Tijdens de installatie krijg je ook te strip te zien/lezen met audio. Zeer leuk gedaan :). De strip vind je ook gewoon terug in het main menu.

    Hoofden gaan in de EU versie er inderdaad af, al was ik fout met wat betreft de rond vliegende ledematen. Je ziet ze niet eerst ff vliegen, maar ze verdwijnen direct.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vette edtion heb je daar gescoord, Pegas.

    Ik kijk stiekum nu heeeel erg naar deze game uit.
     
  14. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    hmm, ben bang dat de douane aan mijn pakketje aan het snuffelen is geweest, want ik heb nog altijd niets binnen:mad: (misschien vanavond wel dan)

    Maar voor de mensen die hem al wel hebben: hoe bevalt de volledige versie? Zijn de extra eindbazen een beetje tof? en is er wat volk online voor de team mission mode + speelt dat een beetje lagvrij?
     
  15. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    gisteravond de story mode uitgespeeld en vond m erg vet maar net als bij NGII is hij gewoon een stuk makkelijker als deel 1 ben geloof ik in het hele gebeure 3 x dood gegaan en dat was ook meer omdat ik even liep te kloten en niet omdat de vijanden sterk waren.
    Heb de game uitgespeeld op warrior (dus het hoogst wat je voor de eerst keer kan kiezen) en gek genoeg krijg je geen thropie voor Acolyte dan maar alleen voor warrior.
    Veder zijn er een aantal vervelende stukken uit het orgineel weg gehaald maar daarover spoil ik niks.
    De stukken met Mojimi, Ayane en Rachel zijn ook leuk weggewerkt in de game.

    Nu beginnen an de mission mode.

    (weet iemand trouwens wat alle secret thropies zijn? normaal gesproken intreseren thropies en achivements me geen drol maar bij dit spel wil ik ze wel halen.)
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    3x in het hele spel?! :eek:

    Ongeacht de moeilijkheidsgraad van een spel, dat doe ik je nooit na :+
     
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Is er dan wel een trophy voor het uitspelen van acolyte en zijn ze dus gewoon niet "stacked"? Of is er dus pas een trophy vanaf Warrior?

    ben zelf ook wel benieuwd naar de secret trophies. (heb de game toch ook al op de 360 gespeeld, dus als het progress-trophies zijn word er nog niks gespoilt voor me)
     
  18. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Weet niet of er eentje is voor acolyte, staat er wel een open tussen ''complete chapter 13'' en ''cleared way of the warrior'' dus lijkt me wel. Heel veel trophy's zijn secret's en kon nog geen lijst vinden waar ze op stonden, wel een verschil is: op de x360 kreeg je eigenlijk bij elk level een achivement hier niet, bij 5 chapters krijg je er een. dus dit zijn ze niet.

    Heb ook alle skulls gevonden, krijg je ook niks voor (had er in de standaard playthroug 29 en daarna chapter chalange de laatste op gepikt, dus misschien moet je hem krijgen als je bijvoorbeeld in 1 playthroug al die dinge zoekt.


    EDIT: heb een lijstje gevonden waar alle secret trophies op staan

    http://www.ps3trophies.com/forums/n...087-ninja-gaiden-sigma-2-secret-trophies.html

    ben je dus wel even zoet mee je moet wel heel vaak t spel uitspelen
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist uitgespeeld op warrior,zalig game toch wel.Wel makkelijker dan de 360 versie.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik wacht nog steeds op mijn game. Hoop toch echt dat ie deze week in de brievenbus valt. :eek:
     

Deel Deze Pagina