1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game zal wel niet passen op me 20 gb schijf :p

    De Final Fantasy XIII Ps3 ziet er wel mooi uit moet ik zeggen :eek:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In Japan komt het spel uit in december, maar alleen op de PS3 neem ik aan?
    Ik vrees dat wij moeten wachten op kerst 2010.
    Moet wel zeggen dat het spel er echt briljant uitziet.
    Op RPG gebied verplettert het denk de rest van de concurrentie.

    Die ziet er inderdaad erg nice uit.
    Die is echt veel stijlvoller dan dat zwarte beest wat ik heb thuis staan
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2009
  3. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg vet idd die FFXIII PS3! Heb zelf ook een witte meegenomen uit Japan, maar met die art erop is ziet het er nog een stuk beter uit.

    Erg toffe filmpjes weer! Heb echt zo'n zin om dit spel te gaan spelen nu, dus ik ga zeker voor de Japanse PS3 versie. :D
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]56840[/gt]
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Er staat toch al een westerse release in lente 2010 (Maart targetperiode)?
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vette trailer.

    *zucht*
    Wat duurt dat wachten toch lang....=(
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Damn, echt te gruwelijk gewoon. Die sfeer en stijl, I like it. :cool:
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb geen idee, ik dacht dat met FF 12 het ook een jaar duurde na de Japanse release. Ik ga altijd maar van het ergste uit, valt het ook nooit tegen ;) De lip sync is wel erg goed gedaan in de trailer, maar ze zullen het vast niet aanpassen aan de Engelse stemmen. Ik geef sowieso de voorkeur aan de Engelse stemmen, dan kan ik tenminste horen waar ze de klemtoon aan geven. Het Japans klinkt wel geinig, maar vind het toch maar een hoop gebrabbel.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ze zijn/gaan juist alle lipsyncing aanpassen op het Engels, heb ik gelezen. Ik zal zometeen eens mijn bron zoeken.

    Edit: In deze preview van augustus: http://xbox360.ign.com/articles/101/1016275p1.html.

     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is super dan. De filmpjes zijn in FF altijd al top notch, de meest indrukwekkende in de industrie. En een goede lip sync is dan echt een groot pluspunt. Zo krijg je helemaal het idee een film te spelen.

    Maar komt in Japan ook al de 360 versie uit in december? Dat zou wel erg snel zijn aangezien ze toch veel eerder aan de Playstation versie begonnen. Ik koop gewoon de versie die het beste uit de reviews komt, want in Europa komen toch de PS3 en 360 versie tegelijkertijd uit? Op dit moment neig ik meer naar de PS3 versie, gewoon omdat het spel in eerste instantie voor die console is ontwikkeld. Bij de 360 versie denk ik meteen aan een port. Wat vast niet zo is.
     
  11. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Fucking hell wat ziet die trailer er fantastisch uit, voor eerst sinds tijden een kippenvel moment van een trailer. Heb me expres nog zo min mogelijk verdiept in dit spel. Wanneer komt deze nou uit in europa en zijn de japanse stemmen wil in het spel aanwezig of word dat een dlc bijvoorbeeld. Vind namelijk toch de japanse voice acting een stuk relaxter dan als de engelse.
     
  12. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet zo dat in Japan alleen een PS3-versie komt? Meen ik me vaag te kunnen herinneren, maar ik kan het mis hebben.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Klopt. De 360 versie komt alleen in het Westen uit, tenminste voorlopig.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet zeggen dat ik nog steeds twijfel of ik de game haal voor de 360 of de PS3...al ga ik meer voor de PS3 op dit moment.
    Niet echt een reden voor, meer het 'gevoel' dat een FF game op een PS thuishoort.:+

    Ik weet het, slaat nergens op maar toch.

    Bovendien hoop ik dat de game er op de PS3 toch ietsje beter uitziet dan op de 360...
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    same here. FF is PS3 daarnaast komt Versus alleen op de ps3 zo heb ik beide FF's van deze gen op de ps3
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik ga gewoon voor de 360 versie. Elke game die multiplatform is koop ik er sowieso op.

    Daarnaast is mijn PS3 eigenlijk gewoon een blu-ray speler geworden, met af en toe een game als Uncharted 2 die er tussendoor gaat komen.
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier is de zelfde trailer, maar dan met subtitles:

    [gt]56990[/gt]

    Nu maak je niet de fout, net zoals ik, dat je denkt dat die 2 mensen op de vliegende scooter aan incest doen.
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het verhaal lijkt me echt dope. Evenals de graphics, alleen.... ik hoop dat de combat uitdagend word.. Als ze nou gewoon de combat van Star Ocean zouden nemen.... Zou het een stuk beter zijn.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de combat-system er wel goed uitzien.
    Het is een mix van Real Time en Turn-Based. Ik ben benieuwd hoe dit werkt. Is dit hezelfde bij elke FF (nog nooit eentje gespeeld...8))?
     
  20. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Is zeker niet bij elke Final Fantasy zo, eigenlijk hebben alle delen een puur turn-based systeem met random encounters, alleen bij FF XII zijn ze daar licht vanaf gestapt en nu zullen ze dat waarschijnlijk nog wat verder doorvoeren.
    Ik reken trouwens de tactics/wii/spinoffs/online versies niet mee :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina