[XOne] [Centraal] content downen (problemen & overige vragen)

Discussie in 'Games' gestart door xboxuser, 15 mrt 2003.

  1. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik ga dat niet morgen doen ofzo ik doe dat wanneer ik tijd heb. Maar ik hou jullie op de hoogte. En nog ffies toestemming aan mn pa vragen.:p :D :D

    RMF waarom typ je allez op zn Engels vind je dat leuk ofzo.
     
  2. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het nu proberen. Als jullie de komende dagen niets meer van me horen zal het wel mislukt zijn.:)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Wat ik uit een andere thread begreep is RMF nog maar sinds kort woonachtig in Nederland, en beheerst hij de Nederlandse taal daarom nog niet zo goed.

    Hmmm, ik vind het wel linke soep hoor, je modem tweaken. Als je iets verkeerd doet kun je het ding weggooien. Ik moet nog maar eens zien of ik het ga doen.
     
  4. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    HET WERKT!!!!!!!!!:D :D :D :D :D :D :D
     
  5. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kun je nu downen??
    dat is betrz.
     
  6. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh het maakt mij ook niet uit hoor ik vind het niet erg dat hij engels typt. Ik vond het alleen zo raar dat ie allez op zn nederlands leest en typt op zn engels.;)
     
  7. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    I already told you guys it worked ;).
    If i could type to you guys in Dutch i would. Sorry if it has offended anyone. I can understand a lot of what you type, but a lot i can't.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Heb je die Nederlandse handleiding gevolgd? Was het eenvoudig om te doen? Geen problemen of wat dan ook? Als het echt zo makkelijk is en zonder al te veel risico, denk ik dat ik de gok ook maar waag dan.

    Eerst maar eens ff die guide doorlezen.
     
  9. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx RMF for giving the links to us. Everything is working perfectly right now!!!:) :)
     
  10. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    No problem.:)
     
  11. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Als anderen dit ook willen proberen moet je er wel goed op letten dat je bij alles wat je verandert bij de modem altijd bovenaan klikt op apply en dan save all. Ik had dit aanvankelijk niet gedaan bij ppp-config waardoor heel het internet het dus niet meer deed bij mij.

    Je moet ook even opletten dat je de status o.i.d. op "on" zet als je always-on heb gekozen, anders gebeurt er nog weinig.
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zeg, ik ben het nu aan het proberen, maar als ik in dat Telnetvenster kom, staat er bij mij geen 'Speedtouch (00-90-D0-00-00-00)', zoals hier:

    [​IMG]

    hij geeft aan: "unknown command" als ik "EXPERT" intyp. Hoe werkt dit nou precies?
     
  13. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf vooral de engelse versie gebruikt, maar soms ook nog even gekeken bij de nederlandse of daar hetzelfde stond. Het is bij mij redelijk eenvoudig gelopen. Ik liep even tegen een probleem aan, zie boven, maar gelukkig kwam ik er snel achter wat er mis was. Ik was wel even aan het zweten, want het het is niet echt een fijn gevoel als je denkt dat je je modem verkloot hebt.

    Het blijft natuurlijk wel een risicovol gebeuren. Hopelijk is het resetten van de modem ook zo eenvoudig als RMF zei, in het geval dat het echt niet wil lukken.

    Het is wel handig om alle informatie die je denkt nodig te hebben uit te printen van te voren, want als het niet werkt kan je niet meer even snel op internet om te kijken wat de oplossing is.
     
  14. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    you don't type in expert. You probaly have a different firmware. Follow the guide that i posted originally. Not the dutch one.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Yeah, I will try that one right now, hopefully it works this time....

    Thanks anyhow.
     
  16. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Now, for the real thing. Use telnet on 10.0.0.138 and enter whatever username you want. Then telnet will display a sort of picture (ASCII Art). Now do the following in your telnet:

    =>td
    =>prompt


    Now it will ask you for the expert password. In some modems, this does not work. If this is your case, try typing EXPERT instead of 'td' after logging in. If none of those commands did work for you, that's because you have a different firmware.
     
  17. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    werkt dit ook al je met een router verbonden zit?
    does this also work when you are connected with a router?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2003
  18. RMF

    RMF Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    I honestly don't know for sure. But i can't see why not. I'm not an expert on it i only read the guide yesterday myself. Sorry.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Geweldig.... nu zit ik met een ander probleem: het password is ongeldig. Ik heb het password opgevraagd precies zoals in de handleiding beschreven staat, maar als ik dat in dat " => prompt" invoer, dan geeft ie aan: "invalid password"

    Wie heeft dit probleem nog meer gehad? En wat doe ik verkeerd?

    In English:
    Great.... I'm facing another problem now: the password is invalid. I retrieved the password exactly like the guide described, but when I enter it in the " => prompt" it says it's an invalid password.

    Anyone who encountered the same problem? What am I doing wrong?
     
  20. Puschkin

    Puschkin Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het nummer van je modem en welk wachtwoord heb je gekregen?
     

Deel Deze Pagina