1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

    Meowth Guest

    Colin heeft me ingehaald, sta nu 2e van nederland. (Colin is ook geregistreerd op dit forum) :lol:
     
  2. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja kan, 800 punten voor alle leagues.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi, Dankë Schön\o/
     
  4. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Offline je custom tactic aanmaken, dan kan je hem bij quick tactics selecteren in een online wedstrijd;)
     
  5. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de stats eind deze week nog gereset of begint het nu echt met ranking enz?
     
  6. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet op select drukken
     
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was zeker een leuke wedstrijd en Spanje is niet mijn team. Ik begon slecht aan de wedstrijd maar speelde steeds beter, op het eind kon het beide kanten opgaan. En jij maakte de 3-2 met Anelka. Dat schot was inderdaad briljant tegen de lat :lol:.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat ik overigens wel irritant vind is dat ik iedere keer roster-updates moet downloaden voordat ik online kan spelen. Ik kies voor "opslaan", maar bij een nieuwe head 2 head ranked match moet ik weer die roster-updates ophalen. Heb nu in het menu gezegd dat de laatste roster-updates opgehaald moeten worden. Hopelijk helpt dit.

    Gister overigens 1 verloren, 1 gewonnen.

    4-0 verlies tegen Bayern. Ik speelde met Arsenal. Begin ging gelijk op, kansjes aan beide kanten. Een keer verkeerd wegwerken en een goal tegen. Toen vrij snel daarna corner. Mijn speler kopt hem weg, komt tegen mijn speler aan, bal belandt in de voeten van de tegenstander en tikt m simpel binnen. Daarna was het gewoon achter de feiten aanlopen... Kon niets meer inbrengen.

    Tweede potje 0-1 winst, Spanje - Nederland. Hele wedstrijd gedicteerd, veel kansen gemist. Uiteindelijk in de 84e minuut uitbraak Robben, keeper voorbij en simpel intikken. Lekker hoor!
     
  9. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan dit soort verhalen hebben we wat! _O_ Tenminste ik dan. Heerlijk om dan zulke ervaringen te horen!

    Vanavond komt hij in mijn doos. \o/

    XBL: Bojangles NL voor als je wilt spelen ;).
     
  10. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 1 pot gespeeld nederland - italie.
    Op een drassig veld.
    Ik weet niet of het daar aan lag maar de wedstrijd verliep meteen wat stroever.

    Het ingooien is opgelost. In de demo duurde het soms lang voordat de cpu ingooide nu gooien ze wel snel in en vaak ook beter dan voorheen.

    Wat ook leuk was, ik speelde de bal een poosje rond en dan begint het publiek bij elke bal die je rondspeeld te juichen. Wel grappig gedaan.

    De speelstijl van het ned. team ligt mij alleen nog niet zo, iets te verdedigend. Ik moet nog ff kijken hoe ik die taktieken wat beter kan instellen, dus wat meer vleugelaanval. Nu stond de spits er een beetje alleen voor.

    Jammer trouwens dat er niet nog meer internationale teams inzitten. Dat had wel leuk geweest. Dat bewaren ze natuurlijk voor de wk versie.

    Gameface werkt perfect. Thuis geinstalleerd en in het spel ge-upload. Verder nog niet veel met virtual pro gedaan. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar je kon alleen voor aanvallerposities kiezen of niet?

    Hier nog enkele screens:
    http://www.easports.com/media/play/image/9780288
    http://www.easports.com/media/play/image/9780466
    http://www.easports.com/media/play/image/9780426
    http://www.easports.com/media/play/image/9780293
     
  11. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je die gameface maken op die EA site?

    EDIT: Gevonden..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Vind Nederland lekker spelen, met Robben en v. Persie op de flanken en Sneijder achter Huntelaar. Dan van Bommel en de Zeeuw als defensieve middenvelders en achterin van links naar rechts: Schaars :+, Mathijssen, Bouhlarouz en Heitinga.
    Als wissels houdt ik dan in ieder geval achter de hand: de Jong (de Zeeuw), vd. Vaart (v. Persie), Kuyt (Huntelaar), Affelay (Robben, Sneijder) en Ooijer (hele verdediding).
    Nederland komt vooral uit de verf tegen andere aanvallende ploegen als Spanje, Frankrijk, Brazilië enzo.

    Gisteren al aantal wedstrijden online gespeeld: 4 verloren, 4 gewonnen en 1 gelijk. Waaronder ook: Ajax - AZ, ManU - Real en Inter - Barcá (ik de thuisspelende ploeg).

    Barcelona vind overigens echt té goed. Over een weekje speelt iedereen daar waarschijnlijk weer mee. |:-

    Klopt het trouwens dat je bij Online clubs geen 'normale' club meer kan kiezen, maar altijd met een eigengemaakt club en spelers speelt?

    Oh en als er mensen zijn die hun set pieces willen delen: post wat sceenshots. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt. Gisteren de game gehaald en daarna natuurlijk begonnen met spelen. Eerst gelijk Manager Mode met Ajax opgestart, stond Vermeer opeens in de basis omdat Stekelenburg helemaal down was. Ook anderen spelers hadden het zwaar te verduren. Eerste oefenduel tegen AZ, 4-0 gewonnen. Daarna Roda uit, 0-1 in de 90'ste minuut door Sulejmani. Speel trouwens op World Class.

    Daarna online begonnen en eerste wedstrijd kwam ik 3-0 voor in de eerste helft, quitte hij. Daarna weer, stond 3-0 voor, quitte hij weer (iemand anders). Toen 2-0 gewonnen en 6-0.. dus tot nu toe alles gewonnen. Heb met Ajax, Oranje, Man City en Barca gespeeld.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom vind iedereen het schandalig als iemand Real Madrid pakt, maar pakken ze zelf wel Barcelona? :{
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vind eigenlijk dat geen enkel team nu het beste is. Ben zelf nog geen Real Madrid tegen gekomen maar het is maar net wat je lekker vind spelen. Vind dat je met elke top team gelijkwaardig bent aan elkaar.
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 3 keer real madrid tegen gekomen en 3 keer gewonnen,ik vroeg mij af waar is Ronaldo ? ik heb hem 3 wedstrijden uit de wedstrijd gehouden.Die assistent in de manager mode heb ik uit gezet,na elke wedstrijd zet hij een ander ploeg.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat bedoel je met ''zet hij een ander ploeg''?
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zet er spelers op die volgens hem in vorm zijn,maar in het echt spelen die nooit.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu ook, dus wanneer mensen vanavond een potje willen, add me. :)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat had ik ook. Had ik een hele opstelling gemaakt met Milan speelt de helft niet. Wat is btw Huntelaar dodelijk voor de goal, heerlijk. Ben heel blij hoe het schieten nu gaat je hoeft nu niet per se RB in te houden als je alleen voor de keeper komt je kan hem nu gewoon strak in de hoek leggen met gewoon schieten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina