1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zlatan1986

    zlatan1986 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    het regent wel wat veel bij coach mode met chelsea.. bijna iedere wedstrijd rainy.. voor de res alles tot nu toe veel beter dan bij 09! ook staat nu manchester liverpool en arsenal eens bij de eerste 5 i.p.v soms 10e ofzo.. TOPGAME
     
  2. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    weet iemand hoe dat online clubs nu werkt? heeft elke club de zelfde rating? en heb je de mogelijkheid om met je eigen speler te spelen?
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Je moet juist met je eigen speler spelen, en niet elke club heeft dezelfde rating geloof ik. Je stats increasen als je doelpunten maakt, assists, tackles etc.
     
  4. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je je eigen pro nou op elke positie zetten?

    Volgens mij zijn er alleen maar aanvallende posities of zie ik het verkeerd?
     
  5. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    en wat als je je eigen speler wilt wissele, en wat als ie rood heeft? je kan wel gewoon weer alles pakken om te besturen?
     
  6. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind meerdere teams lekker spelen. Ik wil altijd eerst met Ajax, maar als dan mijn tegenstander dan een 5 sterren team wil pak ik Real Madrid.

    Ik moest tegen een tegenstander met 1200 punten, had zelf 950. Ik was Aston Villa en hij was Lyon. Uitslag 7-2 :D. Heb nu 16 gewonnen, 0 gelijk en 2 verloren.

    Als je al die leagues koopt voor 800 MS, word dan elke week je team geupdate voor online ranked matches?

    Dus bijvoorbeeld C.Ronaldo is dan 93 en Benzema 82?
     
  7. Dutchmeister

    Dutchmeister Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die een potje online willen spelen zonder lag kunnen mij toevoegen op live. Mijn gebruikersnaam is ook mijn naam op live. Nog niet veel gespeeld verder dus allicht ben ik makkelijk te verslaan :p

    Gr.
     
  8. YamaPI

    YamaPI Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
  9. domiendj1

    domiendj1 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er iemand een screen van de selectie van Anderlecht kunnen maken?
    Alvast Bedankt!
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Even een vraag Game mania heeft de actie dat je 2 games in kan ruilen en fifa krijgt voor ... weet niet precies hoeveel euro. Iemand hier ervaringen mee en wat voor games kun je inruilen? Als ik bijvoorbeeld fifa 09 + fallout 3 wil gebruiken zal dit genoeg zijn?

    Alvast bedankt voor de reactie
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    30 euro.
    Is zeker wel genoeg.
     
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het toch een heerlijk spel! Chill dat er eindelijk vriendschappelijke wedstrijden zijn bij carriere! Heb ze nu alle 4 gespeeld + de 1e competitiewedstrijd. Dalijk thuis tegen ajax, en daarna weer lekker naar school helaas..
    Vind het echt chill dat middenvelders nu veel mee naar voren gaan en veel diepgang hebben. Ook scoor ik veel met m'n vleugels... Terwijl bij fifa 09 scoorde ik meestal 9/10 met de centrale spits, flinke verbetering!
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had me eerste 1 op 1 kans in FIFA 10 met Wielaert 8)
    En ik scoorde gister met Alderweireld een laag schot vanaf 16m.
    Wel een zalig spel.
    Weet iemand hoe het online leave systeem in elkaar zit?
    Ik stond met enorm veel pech op 2-2 in de rust, toen leavde me tegenstander en was het een gelijkspel geworden :mad:
     
  14. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben over 10 min. online en dan voeg ik je toe \o/
     
  15. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waarom de aangepaste tactiek online er niet meer is?
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je 360 graden dribbelen eigenlijk, moet je daar een knop voor indrukken?
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Gebeurd automatisch ...
     
  18. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit er standaard op. 360 graden dribbel is eigenlijk dat de speler elke kant op kan die hij wilt, dit was anders in fifa09. In 09 kon je maar 8(?) richtingen op lopen.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    You're kidding right? 8)
    360 graden dribbelen wil gewoon zeggen dat je alle kanten op kunt met je speler. Je bent niet meer afhankelijk van 8 kanten waar je met je speler naar toe kunt. Je kunt nu heel minimimale bewegingen maken waardoor het veel vloeiender speelt..
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Moest net patch 1.01 downloaden. Iemand weet waar die voor is? Heb wel de PS3 versie dus weet niet of er ook een patch voor de 360 versie is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina