1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een spel. Het echte voetbalgevoel druipt er gewoon vanaf! Pure perfectie...

    Een vraagje: In hoeverre is het mogelijk om een WK na te bootsen? Dat je in de poulfase en in de knock-out maar 1 keer tegen je tegenstander speelt? Is dit mogelijk? Ik heb namelijk net geprobeerd een WK na te bootsen, maar toen moest ik 2 keer tegen mijn tegenstander in de poulefase...
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik bedoel ook gameplay elementen. Manieren van scoren, die ga je heus wel tegenkomen online. Van die gasten die niets anders kunnen dan op dezelfde manier kunnen scoren. Of dat nou met een sprintende Ronaldo is of met een lobje. Het gaat echt wel gebeuren.

    Het spel is nog maar net uit, ik neem aan dat je ook in Fifa 2010 moet wennen en nog niet het niveau hebt dat je na een maand of wat zult hebben. Dat geldt ook voor de gamers die graag dezelfde manier van scoren zullen gebruiken.
     
  3. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit en thuis wedstrijden uitzetten bij de instellingen van je toernooi, wanneer je deze aanmaakt.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    nounou ea stelt me toch beetje teleur paar dingetjes:
    - keepers maken echt belachelijk domme blunders
    - de bal wordt constant onderschept, messi kan bijna geen mannetje uitspelen omdat al die verdedigers koppen groter zijn en hem met gemak van de bal zetten.

    enig idee hoe ik dit kan oplossen?
    1 op de 10 tegenstanders die ik speel kan ik verbinding mee maken.. de rest:
    this session is no longer available..
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, had ik gisterenavond heel vaak. Nu doet ie het volgens mij niet meer, bij mij dan.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar is een apart topic voor, denk dat je het beste daar even kunt vragen.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha wat is dit nou voor onzin blijft het gelijk spel gaat tegenstander direct op draw.. bangerikken haha zonde dat die optie uberhaupt bestaat.
     
  8. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel blij dat als je in het donker speelt dat de verlichting nu een stuk beter is. Of lijkt dit maar zo. Ik had namelijk het idee dat het in 09 veel donkerder was als je savonds speelde..
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Paar dingen die ik minder fijn vind.

    -Passen gaat soms totaal verkeerd. Ik heb alles op assist staan maar dan alsnog komen ballen soms helemaal niet aan.

    -Fysiek speelt een veel te belangrijke rol. Ik kan geeneens 2 seconden dribbelen met Suarez voordat ik al van de bal wordt afgeduwd.

    - Het verschil tussen Prof and World class vind ik te groot. Prof win ik alles makkelijk en bij World Class word ik helemaal weggespeeld.
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel nu mijn 2e wedstrijd en dat is voor de 2e keer tegen real Madrid.:+
    Verloor mijn eerste potje wel door een domme fout van de keeper met een corner van die ander.
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen idee ik weet wel dat ik bij barca steeds naar de scheids pass, dat had ik bij fifa ook al, wegens het donkere barca shirtje :+


    Trouwens ook mooi, 6 - 1 voor in de 29e minuut.. quit de tegenstander :lol:

    EDIT: ook te grappig voor woorden dat iedereen nu ineens met real madrid gaat spelen
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom kunnen ze niet gewoon het goeie logo van Feyenoord erin stoppen? Lijkt me toch niet zo heel moeilijk.
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    En de rugnamen/rugnummers zien er ook niet uit. Jammer.
     
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind dat juist wel beter, maar dat is een kwestie van voorkeur. Soms is een gelijkspel ook gewoon een terechte uitslag.

    Hmm vreemd, nog niet gehad. Kan te maken hebben met het nieuwe 360graden dribbling systeem waar je aan moet wennen?

    Probeer eens met LT+RT ingedrukt te dribbelen en dan acties maken met de Rechterstick en LT loslaten. Dan houd je het echt wel langer dan 2 seconden vol.

    Daarnaast kun je ook met goede 1-2's jezelf meer ruimte verschaffen. In het echt wals je ook niet door iedereen heen. Suarez lijkt btw wel veel op de echte, in fifa10 is het ook echt zo'n frommelaar. :+

    Daar is EA zich van bewust en er komt 2 okt een patch die het oplost. Samen met nog wat andere kleine dingen zoals de te offensieve keepers etc.

    @ hieronder: custom tactics zitten er gewoon nog in hoor... Bovendien kun je nu je eigen set pieces maken voor standaardsituaties (cornes, vrije trappen etc).
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  15. Achillias

    Achillias Guest

    Vervelend dat custom tactics eruit is, nu moet ik echt weer wennen. Verdedigers staan constant te dicht op de middenlijn online. Is daar wat aan te doen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2009
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tsja maar degene die het moeilijkst heeft drawt m natuurlijk :+

    Edit: weet niet hoe rating systeem nu werkt maar het ziet er naar uit dat je ook omlaag kan gaan met rating. Beter!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    gisteren met het ned. elftal tegen italie nog een mooie 1 twee.

    Kuyt kreeg de bal van v. persie.
    Kuyt kon in de mangel tussen 2 spelers de bal nog net doortikken naar v. persie die inmiddels was doorgelopen.

    Op zo'n regenachtig veld was het verdomde moeilijk ivgm. een normaal droog veld met zonneschijn.
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, echter in het echt kun je ook gelijkspelen terwijl 1 van de 2 de betere is. Ik vind dit gewoon veel eerlijker. De game legt de keus nu bij de speler ipv zelf te beslissen en een winnaar te forceren. Daarnaast krijg je in de rating nu vanzelf te zien wie de betere partij was, want die krijg meer punten. :thumbs:
     
  19. mvajax

    mvajax Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    custom tactics is er wel uit als je online speelt.. dat is wel zuur..
     
  20. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, geweldig toch dat dat allemaal geintegreerd is in een voetbalspelletje :p ? Moet je eens naar de Xbox kijken hoe Fifa was XD en nu, met het Nederlands Elftal natuurlijk, is Fifa 10 helemaal perfect in mijn ogen ! :D !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina