1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik de kloksnelheid zijn bij het programma cpu-z ??
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    Zou niet veel moeten uitmaken, dan past de snelste module zich aan aan de snelheid van de langzamere
     
  3. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een ander merk is kan dat het probleem alleen maar vergroten, en als de snelheid van de nieuwe dus trager is zou dat het probleem kunnen verklaren.
     
  4. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag m'n laptop inderdaad weer kunnen ophalen. Helemaal dood helaas. :{ Was net 2 jaar oud.

    Nja, dan maar weer opzoek naar een nieuwe laptop.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Neem voor de zekerheid contact op met je fabrikant, misschien willen ze (gratis) nog wel wat doen voor je :).
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    wettelijk zijn ze het zelfs verplicht
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Mijn geluid is egt ontzettend laag terwijl ik (volgens mij) alles op zn max heb gezet. weet iemand misschien waar ik even naar moet kijken? waar het aan kan liggen?
     
  8. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een soort log geupload van alles specs van mn netbook
    Ik hoopt dat iemand hier wat inziet.

    alvast bedankt

    link: http://rapidshare.com/files/284595277/EPC.txt.html
     
  9. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was een laptop van Acer, en ik hoor vaak slechte geluiden over hun service. Je hebt natuurlijk kans dat ik hem dan weken kwijt ben:{ Maarjah, ik zou het natuulijk altijd eens kunnen proberen.

    Ow?
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens europese regelgeving moet een product een "redelijke" tijd meegaan. 2 jaar is geen redelijke tijd voor een laptop.

    Het kost wat duw en trekwerk met de fabrikant maar ze zouden het kosteloos moeten repareren
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleem is dat ik door dat duw en trek werk de laptop waarschijnlijk een flinke tijd kwijt ben. Kan ik eigenlijk niet gebruiken. Maar ik zal het me even overleggen:)

    Ik hoorde vandaag ook bij de Media Markt dat de behuizing van Acer laptops erg beroerd is. En dat dat 1 van de redenen is dat Acer laptops vaak snel kapot gaan. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet de EU wetgeving maar de Nederlandse Wetgeving.
    Onze wetgeving kent namelijk geen minimaal garantie-periode.

    Bij onze wasmachine (5 jaar) ging de trommel kapot , de onkosten zijn voor het grootste deel door de fabrikant vergoed.

    Veel mensen hebben geen zin in het duw en trekwerk !!
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wat is dat voor onzin argument? :+ Je kan hem nu toch ook niet gebruiken..
    Gewoon proberen.
     
  14. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee oke, maar dan had ik me zo snel mogelijk een nieuwe gekocht.

    Maar ik zal inderdaad eens terug gaan naar Dynabyte (want daar heb ik hem gekocht). En dan hoor ik wel wat ze te vertellen hebben.;)
     
  15. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet terug naar Dynabyte gaan, maar direct Acer bellen/mailen/chatten via support wat hun manier maar is. Via Dynabyte gaat het alleen nog maar langer duren :+
     
  17. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand ervaring met het installeren van plugins in Photoshop (CS4) op de PC?
    Ik kwam er ineens achter dat ik de Extract Tool miste, dus heb ik die dmv de plugin die op de website van Adobe geïnstalleerd. Alleen verschijnt hij vervolgens nog niet in Photoshop. Ook niet bij een overzicht van alle plugins.
    Het gekke is dat het op m'n Mac wel werkt...
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds ongeveer een week heb ik een erg raar probleem met mijn netwerkverbinding.

    Nagenoeg dagelijks werkt mijn internet niet meer. De verbinding is prima, PING tests komen gewoon ok over en ook mijn huisgenoten hebben geen enkel probleem. Het rare is ook dat Skype wel verbinding kan maken.

    Firefox, IE en MSN geven allemaal echter aan dat er geen verbinding is/er verbindingsproblemen zijn en hierbij maakt het niet uit of ik draadloos of bedraad op mijn netwerk zit. Ook is het bij meerdere netwerken het geval (Uni, thuis, thuis-thuis) dus daar ligt het ook niet aan. Waar het misschien wel aan ligt is DEP, wat het ook mag zijn.. Daar krijg ik namelijk constant foutmeldingen van als; 'DEP heeft IE gesloten om gegevenverlies te voorkomen'. Het rare is dan ook dat ik deze constant krijg terwijl IE gewoon normaal blijft draaien..

    Als ik systeemherstel uitvoer naar het laatste herstelpunt, werkt het altijd weer.. Tot ik de dag daarna weer mijn PC opstart en ik het hele verhaal weer opnieuw kan herhalen. Terwijl ik voor zover ik weet niets heb veranderd in vergelijking met dat herstelpunt..

    Ik heb al een virusscan (NOD32), spywarescan (Spybot) en HiJackthis uitgevoerd en deze geven allen aan dat er geen problemen zijn..

    Iemand enig idee?
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Scan je PC eens met MBAM.:)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Een product heeft een bepaalde levensverwachting en aan de hand daarvan heb je gewoon garantie. Je kan mag namelijk wel verwachten dat een laptop gewoon minimaal 3/4 jaar mee gaat. Met beetje lullen krijg je zelf na 5 jaar nog garantie als je maar diep genoeg graaft en weet waar je moet graven bijwijze van spreken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina