1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch realistisch ;) of ze gaan liever naar FeyenoordO-)

    Nejoh, maar misschien moet je eerst kampioen worden ofzo. En dat je ze dan kan kopen voor 2e seizoen.

    Het bestaat idd nog uit veel balverlies online. Maar heb ook al mooi acties gezien! (en gemaakt natuurlijk:D)

    1 gewonnen, 1 verloren.

    VILLAREAL SPEELT HEERLIJK!

    ..en die fifa 09 sprint zorgt idd ook voor veel balverlies :p
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Salaris verhogen helpt.
     
  3. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn de verbeter punten in de manger mode? Kan je nu eindelijk je eigen stadion kiezen en speelt Ajax weer in dat zelfde stadion? Is de transfer window nu wel de hele tijd open? En hoe zit het met de filmpjes tussen door?
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er leuk aan een transferwindow die altijd open is? Zou het spel van zijn realisme ontdoen toch? Moet wel een beetje sim blijven.
     
  5. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Probeer met passeren vooral simpele tricks. Ik kom er altijd langs met dubbele schaar of een simpele lichaamsschijnbeweging. Vaak als ik ren kap ik ook gewoon terug en dan opzij dan ben je hem vaak ook kwijt :b:
     
  6. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je vooral merkt is dat ze PES stijl vorm hebben. Groene pijltjes omhoog en rode omlaag. Verder heb je in het begin wat oefen wedstrijden en de transferperiode was iets van 8 weken geloof ik. Verder vind ik het zoals gezegd een stuk moeilijker spelers aan te trekken. Speler ontwikkeling is ook anders maar ik heb te weinig potjes gespeeld om stats te zien groeien.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt. ;)
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt dat ook online? Want ik heb eigenlijk alleen nog maar online gespeeld, ga binnenkort ff met de managermode beginnen ;)
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel gewoon dat je een shortlist kan maken buiten de transferperiode.

    En de wat grotere dingen? het stadion en de filmpjes? Had namelijk gevoel dat het wedstrijd na wedstrijd was en er niet veel andere dingen waren. Denk dus aan filmpjes, interviews etc.
     
  10. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gewoon hetzelfde intro filmpje als altijd en nog geen interview gehad. Wel een metertje hoe tevreden de club is met je, zoiets had je geloof ik ook al in fifa09, maar dat is nu wat meer uitgewerkt.
     
  11. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Grr.. mijn Fifa 10 komt pas morgen x]
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel bijna alles gelijk online. Merk wel dat ik passen met cpu hulp lekkerder loopt dan dat ik hem op semi zet. Veel goals weggegeven door foute passes!
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigen is voor mij echt wennen zeg. Combinatiespel gaat wel heerlijk moet ik zeggen, afronden is wel nog wennen. Online gaat het nog niet zoals in FIFA 09, heb al 2x pech gehad(gedomineerd en door stommiteiten gelijkgespeeld en vervolgens met penalty's verloren). Normaal won ik altijd met penalty's. :mad:
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik moet ook wennen aan het afmaken. Verdedigen gaat wel redelijk. Gebruik de knop Afdekken niet omdat ik er niet aan gewend ben!
     
  15. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het online echt chaotisch! 1 keer een vastloper gehad, dus verloren :mad: 1 echte game verloren en 2 gewonnen. Maar ik heb het gevoel dat ik er echt helemaal niets meer van kan. Iemand tips voor fifa 10?

    Hoe moet je nu koppen trouwens? Verlies echt elk kopduel. Ik houd hem in en laat hem los als de bal er ongeveer is, en de manier van koppen zoals in 2009 werkt totaal niet.
     
  16. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een match verloren, echt onverdiend. Ik was Sevilla en mijn tegenstander Ajax, bij mij ging alles op de paal, lat, net naast of de keeper had de bal onmogelijk. En elke kans ging bij hem erin.

    4-2 verloren.

    Daarvoor Juventus tegen Werder Bremen, stond na 25 minuten 6-0 voor en toen leavde hij. Prachtige schoten van Del Piero en Diego...
     
  17. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Nu 33e van NL gaat wel snel omhoog nu :D Soms combineer ik echt vanaf de keeper met alles 1 x raken dat gaat soms echt precies goed. Inter speelt ook heerlijk met suazo en eto'o voorin en quaresma en mancini op de zijkant en sneijder erachter voor het schot_O_
     
  18. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in top 25 zit gaat het echt langzamer. Ben nu top 5 ongeveer en het is meer bij blijven dan meer punten pakken. Ik wil top 25 van Nederland behouden.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de lange termijn top 25? Dan moet je wel echt veel blijven spelen.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Precies, dan moet je echt élke dag constant spelen. Daar heb ik gewoon geen behoefte aan. Ben nooit zo van de Leaderboards. Gamen is bij mij echt voor het plezier. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina