1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij de MM's hebben ze nu weer dozen die zo'n gat hebben, dus kan je 't weer mooi bekijken.
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep\o/ heb hem bij FRS gehaald.
     
  3. Sjtuf

    Sjtuf Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag 2 xboxen (beide xbox pro) aan elkaar koppelen om te gamen...
    Hoe moet ik dit doen en wat voor kabel heb ik hiervoor nodig..?
    In de xbox handleiding kan ik hier niks over vinden..
     
  4. JetfighterNL

    JetfighterNL Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt daar gewoon een internet kabeltje voor nodig. Die heb je vast ergens in huis liggen. Ze zijn overigens erg goedkoop verkrijgbaar

    [​IMG]
     
  5. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn ampere's, geen volts. en had bij de MM gekeken, maar kon het niet zien vanaf dat gat.
     
  6. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    XBOX 360 Elite Black (250GB) + Forza 3

    Ik heb zojuist gezien dat bij de GameMania de 250gb Xbox360 Elite Forza aangeboden wordt:

    http://gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=000000000000023153
    Deze set komt uit op 23-10-2009.

    Eerder heb ik op meerdere websites gelezen dat de Xbox 360 250gb Forza alleen in de U.K.
    en in Zuid Afkrika verkocht gaat worden, is het inderdaad zo dat de 250gb Forza Superelite
    wel in Nederland verkocht zal worden?

    Ik heb Gamemania een mailtje gestuurd maar heb nog niets terug ontvangen.
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb afgelopen week een hdmi audio adapter gekocht hier via de bazaar. Maar als ik nu de tv aanzet, dan reboot de xbox. Terwijl ik eigenlijk dit kastje heb gekocht om dit te voorkomen, want dat scheelde kabel ruimte. Ik had bij een 2e kabel al dat trucje gedaan. Wat wel werkte, maar het is toch neit zo dat dat bij die speciale adapter ook nog zou moeten
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Als de xbox maar 1 keer opstart als je de tv aandoet, zou ik het niet zo'n probleem vinden.

    Zet eerst de tv aan en daarna de xbox. De xbox start toch niet om de zoveel tijd op tijdens het spelen hoop ik?!


    Met die fix bedoelde je het doorknippen van het draadje wanneer je een gestripte componenten/vga kabel gebruikt, neem ik aan?

    Het zou onzinnig zijn om de 250 GB alleen in deze 2 landen uit te brengen. Bovendien heb ik dat nergens gelezen en het feit dat je deze nu al bij een Nederlandse onderneming kunt pre-orderen zegt genoeg toch? ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2009
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb best vaak gewoon muziek aan staan, en dan kan de tv gewoon uit, en als ik dan de tv weer aanzet, dan restart de xbox. En dat wil ik dus niet hebben, want nu heb ik gewoon precies het zelfde probleem als met HDMI en de Component kabel, toen ik daar die fix nog niet had gedaan.
     
  10. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik op het begin ook maar het gaat om dit bericht:

    Bundel van Forza 3 met 250GB Xbox 360 verschijnt niet in Nederland

    Door Paul Hulsebosch, donderdag 17 september 2009 19:10, views: 12.034

    Er verschijnt een tweede bundel rond de nieuwe Xbox 360 met 250GB-harde schijf.
    De bundel met Forza Motorsport 3 zal echter niet in Nederland op de markt gebracht
    worden. De bundel verschijnt in Engeland op 23 oktober.

    Microsoft Nederland heeft aan Tweakers.net bevestigd dat de bundel in Nederland
    niet op de markt gebracht wordt.


    Bron: http://tweakers.net/nieuws/62544/bu...gb-xbox-360-verschijnt-niet-in-nederland.html

    Indien het inderdaad mogelijk is deze bundel in Nederland te kopen ga
    ik hem zeker pre-orderen maar ik wil het wel graag eerst zeker weten :)
     
  11. Boellie_18

    Boellie_18 Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt ;)

    ik heb hem vandaag opgestuurd, wel raar is dat ze bij UPS zeiden, ja morgen komen we hem ophalen, en om 16.30 vanmiddag stond UPS al voor de deur,maja 1 dag eerder weg is 1 dag eerder thuis :) dus ik hoop op die 10 dagen grens :p zolang hij voor Forza Motorsport 3 terug is, vind ik het goed :D
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    hele stomme vraag waarschijnlijk dit maar je kan de xbox360 toch laten linken met je pc en kan je dan bijv. (mijn pc staat boven en xbox beneden) beneden op je tv via je xbox je pc besturen ?
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee.

    Je kan hem alleen als media center extender gebruik als je dat bedoelt, maar verder niet echt je pc besturen ofzo 8).
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ok jammer , thanks !
     
  15. thompie

    thompie Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    is het verstandig om nu een xbox 360 te kopen dan? gerjan
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
  16. thompie

    thompie Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox360 aanschaffen

    veel mensen zeggen dat over 2 of 3 jaar geen games voor de xbox360 meer te koop zijn is dat waar? is het verstandig om nu een xbox360 aan te schaffen?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja gewoon doen :) Je zal er zeker plezier aan beleven.
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Bovendien moet je in je berekening meenemen dat de Xbox360 nu nog maar een schijntje kost vergeleken zijn launchprijs. De early adopters hebben de Xbox weliswaar eerder en dus langer kunnen genieten van de games, maar hebben hier dan ook het dubbele voor betaald.
    Als je twijfelt over een uitgave van deze paar euro's, ben je dan van werkelijk plan om binnen een jaar het dubbele (of meer) uit te geven aan een opvolger met ongetwijfeld kinderziektes en opstartmogelijkheden?

    Beter wacht je dan nog twee jaar. Voor die tussentijd kun je je prima vermaken met een Xbox360.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    over 2-3 jaar zijn er nog steeds games voor de 360 hoor.. de verwachting is dat de volgende generatie pas in 2014 komt en dan zal waarschijnlijk de 360 nog steeds ondersteund worden
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad gewoon kopen, zo'n xbox. Het is destijds mn beste koop ooit geweest. Heb er enorm veel plezier van (ooit wel s met 8 Hollanders tegelijkertijd online in een team gevochten bij een online WOII shooter op een eiland en de tegenstanders compleet rulen, terwijl je met elkaar aan het praten en dollen bent? (Battlefield1943 voor €15).

    Zelden zoveel lol gehad. Het online gedeelte is sowieso een geweldig deel van de xbox. Voor €37 per jaar speel je al je games onbeperkt online.
    De graphics en het geluid zijn ongekend, al komt dat natuurlijk echt goed over als je een hdtv of monitor hebt.

    Zorg dat je n xbox koopt met harde schijf!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina