Aangezien ik uit ben gekeken op de volgende games wil ik ze graag ruilen tegen andere PS3 games of verkopen. Het volgende bied ik aan: PS3: - King of Fighters XII - Ratchet and Clank: Tools of Destruction - Ratchet and Clank: Quest for Booty PSX: - Spyro - Spryo 2 En dan heb ik nog het volgende N64 in de aanbieding: - Nintendo 64 met bijbehorende kabels - 2 controllers waarvan een met perfect pookje, ander is wat lam - Expansion pack - Memory pack - Transfer pack - Jumper pack En de volgende topgames: - Super Mario 64 [cart + boekje] - Mario Kart [cart + boekje] - The Legend of Zelda: Ocarina of Time [compleet] - Mario Party [compleet] - GoldenEye 007 [compleet] - Banjo and Kazooie [compleet] - Kirby 64: The Crystal Shards [compleet] - Pokemon Snap [compleet] - Pokemon Stadium [alleen cart] - Pokemon Stadium 2 [alleen cart] - Tony Hawk's Pro Skater 2 [compleet] - ExciteBike 64 [compleet] - Command and Conquer [alleen cart] - International Superstar Soccer 64 [alleen cart] - NBA Pro 99 [alleen cart] - Topgear Hyperbike [alleen cart] - Robotron 64 [alleen cart] Alle games zijn compleet tenzij anders vermeld. Foto's op aanvraag.
hoi heb wel interesse in King of Fighters XII naar wat voor game ben je op zoek voor de ps3 kan ik kijken of ik hem heb en evt wil ruilen
Ehm tja ben wel opzoek naar meerdere games op de PS3 eigenlijk. Heb je niet een lijstje met games die je er zou tegen willen ruilen?