Misschien kunnen jullie een forum maken waar mensen een omschrijving zetten van een plaatje dat ze niet kunnen vinden. Anderen zouden zo aardig kunnen zijn dit te zoeken/te uploaden van hun pc. ik wil wel helpen met zoeken. Sjoerd
dit kan toch in een destbetreffend topic worden gedaan - straks zie je door de fora het forum niet meer.
Snap ik het nut niet echt van(dat idee komt toch van "een ander forum"(mag geen reclame maken sorry ) Maar wat heeft dat met de xbox te maken?
ik vondt het wel een goed idee, en door een centraal topic te maken blijft het forum beetje overzichtelijk
Ja, maar zolang er geen centraal kung fu chaos forum komt, mag dit van mij overgeslagen worden, kung fu chaos is belangrijker dan dit
ik verbaas mij er altijd maar weer over hoe Wouter het voor elkaar krijgt om zó subtiel uiting te geven aan zijn diepste gevoelens, geweldig!
Raptor je moet toch weten dat dit allang bestaat in een niet nader te noemen forum. Maar jij wou er een apart forum voor? Dan zou ik ook meteen een request indienen voor een Halo forum, een naaktewijven forum............