1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je niet sprint dan word je minder snel van de bal afgezet. En draai altijd je rug naar de tegenstander, dan krijg je meestal een vrije trap mee.

    Het fysieke deel vind ik niet te overdreven. En de steekpasses zijn ook precies goed zo!

    Edit; Er is een update te downloaden! Weet niet wat het inhoud
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  2. Moopoleon

    Moopoleon Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een geweldig spel, maar heeft iemand anders er last van dat de framerate af en toe echt dramatisch is? Met name na een wissel of bij een ingooi...dan stottert het spel gewoon een seconde of 10-15, om ineens weer compleet vloeiend te werken.

    Heb het spel wel op de harddrive geïnstalleerd, misschien dat het daaraan ligt, of ben ik de enige (en is mijn 360 dus misschien naar zijn grootje aan het gaan....)?
     
  3. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu een beetje van de hype train af en twijfel of ik hem moet halen.
    09 was ik ook al niet zo goed in, erg frustrerend bij tijden en ik scoorde dan ook zeer weinig.
    bij de demo van pes had ik er zo maar 3 inliggen, dus of pes is zeer makkelijk of fifa is te moeilijk voor "mensen "zoals ik:p
    ik speel trouwens wel met bijna alles op manual want ik wil wel het gevoel hebben dat ik scoor en niet de cpu.
    zijn er meer mensen die nu ze een tijdje hebben gespeeld toch een beetje de aankoop hebben gedaan mede door alle hype rond om deze game?
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel vanaf me cd en heb hetzelfde. Wel heel slecht gemaakt dus!
     
  5. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde zojuist een competitiewedstrijd vanuit Live Seizoen 2.0 en op ca 75min wilde ik een wissel uitvoeren liep het spel tijdens die overgangsscene helemaal vast. geen beweging meer in te krijgen. Waarschijnlijk heb ik de wedstrijd dus verloren of moet ik opnieuw spelen. Stond 3-0 voor :eek:

    Welke competities hebben jullie geselecteerd voor de updates? Ik heb meteen alle 6 de competities gekocht \o/ Beetje afwisseling
     
  6. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakte ik dus gisteravond ook mee.......dus een bug:mad:
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Router probleem. Jij of je vriend heeft een router en iets blocked de connectie. Had ik ook met een maat van mij. Rechtstreeks kabeltje in zijn Xbox en het werkte.
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat bij het binnenhalen van gegevens van de volgende speelronde, twee keer geprobeerd twee keer vastgelopen. Weet wel dat er vanochtend een update voor fifa was.
     
  9. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu nog een vraag: Waar vul ik de virtual pro code in? Er staat op het formuliertje in de store, maar daar vind ik nergens de mogelijkheid dit te doen. Daarmee kun jeje vp een boost geven staat erbij.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ga naar de Fifa 10 store, ga naar het virtual pro gedeelte, selecteer één die je gratis wilt unlocken en druk op Y, voer dan de code in.
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Vanmiddag maar eens een 2100 points kaart halen voor Live Season 2.0
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Live Season 2.0 is lame. Als Rooney dit weekend wil dat de hele wereld een slechte Rooney in zijn FIFA heeft, gaat hij gewoon express slecht spelen! 8)
     
  13. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    En waarom zou Rooney dit willen?
     
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, omdat het kan.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar gaat het niet om! :+
    Ik bedoel dat je genaaid wordt in de game als ze in het echt een off-day hebben.

    Je moet dus eigenlijk gewoon heel goed het voetbal in de gaten houden elk weekend, kijken wie er goed speelt en die club kiezen voor de komende week.. Maargoed, als Real Madrid maar blijft winnen en Ronaldo blijft scoren wordt die ook niet echt slechter..
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet de uitdaging van live season, om met teams in een mindere vorm toch goed te presteren. Als je hele team maar goed blijft is er ook geen ruk aan.

    Maar ok, ik vind het wel een leuke modi, speel nu met Bayern en de eerste 2-3m wedstrijden kon ik robben niet opstellen omdat die er nog niet bij zat. Dat vond ik wel grappig.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Offline is dat leuk, maar online niet.
    Vind ik.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de mensen die niet weten wat de update doet:

    - Nauwkeurig schieten van een afstand verbeterd
    - Het nemen van strafschoppen is verbeterd
    - Het nemen van hoekschoppen is verbeterd
    - De balans van de professionele moeilijkheidsgraad is verbeterd
     
  19. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    aha ok, werkt het zo.

    Lekker duidelijk van fifa.
    Plaats dat ze gewoon die code bij je vp laten invoeren waardoor hij een boost krijgt.
     
  20. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Word schieten van afstand dus nog makkelijker? En wat bedoelen ze met balans moeilijkheidsgraad.. :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina