FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik moest mijn squadfile deleten voordat het werkte.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net een ziek spannende wedstrijd gespeeld.
    Gozer maakte de 1 - 0 en daarna had hij nog een stuk of 3 schoten tegen de paal, ik maak in de 80e minuut ongeveer de 1 - 1 en toen werd het verlenging. Hij was eigenlijk veel beter maar ik maakte de kansen beter af. In de 115e minuut maak ik de 2 - 1 :D
     
  3. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Inter speelt imo het chilst in fifa. Vooral met live season 2.0, etoo 92,milito,92, maicon 92, en ga zo maar door.
     
  4. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik net ook een super mooie wedstrijd, Ajax - Feyenoord, hij komt op 0 - 1 en gaat dan vol in de verdediging, schiet hij per ongeluk met zijn keeper in eigen goal 1 - 1, even later scoor ik de 2 - 1, omdat hij weer in de aanval ging.

    Hij wilt dus een revanche, ik kies Utrecht, hij ADO, sta ik in de 30ste min al 4 - 0 voor, tweede helft scoor ik er nog twee, leaved hij in de 59ste minuut bij 6 - 0. :)
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Online inderdaad niet nee, zijn we het toch nog een beetje eens ;)
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond laat maar ff een potje gespeeld met Coach Mode, heerlijke game vind ik het! alles loopt super soepel!

    Ook gelijk een mooie eerste goal, ik ben de Spurs, en de aanval liep via links Modric speelt hem voor het strafschop gebied naar Keane, die hakt hem gelijk door naar Defoe en die staat oog in oog met de keeper, en maakt het koelbloedig af rechts in de hoek.

    Heerlijke opening!


    Voor mij de beste voetbal game die er gemaakt is!
     
  7. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben ook de hoekschop bug eruit gehaald. Het was vooral om de bugs weg te halen. Je kon met een hoekschop in 1x scoren, maar nu niet meer.

    Als je een hoekschop had moest je helemaal met je hoekschopnemer helemaal tegen de achterlijn staan en dan als je schotkracht 2,5 is los laten. De bal komt op de lat en daardoor gaat de keeper springen en ligt dus op de grond. En de tweede bal is altijd voor jou, dus doelpunt \o/.
     
  8. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    En de bal der indraaien werkt dat nog wel?
     
  9. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ea heeft zijn werk goed gedaan.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pff ik ga hem verkopen. Die update heeft ook niet veel veranderd.

    Ik word er echt chagrijnig van. Net ook weer Eduardo alleen voor de keeper loopt er een verdediger 1 meter achter maar die zet hem dan alsnog van de bal. Het lijkt al je de bal hebt de de strenght van de speler van 80 naar 0 gaat. Niet normaal.

    Het schieten werkt wel fijn maar een schot word 9 van de 10 geblokt op alle aparte manieren.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hoe verbeter je "sneller" je eigen Virtual Pro? Want ik blijf maar op 71 steken ...
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne zit op 73 nu.
    Gewoon opstellen en laten spelen plus die challenges halen lijkt me?
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Virtual Pro in je Manager team zetten en dan spelen? Of Be-A-Pro? Moet je maar ff die accomplishments checken.
     
  14. VANDERPLAS

    VANDERPLAS FR1908

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die verdediging van elk team veel te sterk, bijna elke verdediger kan bijvoorbeeld Messi bijhouden als ze met elkaar aan het strijden zijn voor de bal. =(
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan het niet meer,in fifa 09 kon ik reeksen neerzetten met 10 wins of meer achter elkaar nu kan ik nog geen 2 wedstrijden achter elkaar winnen.Ik vind geen ruimte niet meer mijn passen komen niet aan,dit is een heel ander game dan fifa 09.
     
  16. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe geven jullie voorzetten ?
    Houden jullie een bepaalde knop erbij ingedrukt als je voorzet ofso ?
    Want echt geen 1 van mijn voorzet komt normaal aan, en als ze een beetje naar me speler komen dan verliest m`n speler altijd de kopduel.
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik altijd LB+X, meestal krult hij dan wel mooi op het hoofd van je spits. Als ik gewoon X gebruik vliegt ie meestal de 16 uit a la Kennedy.
     
  18. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zie dat sommige spelers hier problemen hebben die ik nog steeds niet ben tegengekomen.

    Bijv. voorzetten: Ik win niet alle duels, maar heb al regelmatig gescoord vanuit een voorzet.
    Snelheid: Slory, Cisse & Biseswar rennen bijv. wel de gemiddelde verdediging eruit in de Eredivisie. Ik heb nog geen andere competities gespeeld, maar goed.
    1op1 situaties scoor ik 9 van de 10 keer wel. Het is ook mogelijk om de keeper eruit te spelen.
     
  19. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de keeper wel erg sterk weer in deze fifa maar niet onmogelijk om de keepers te passeren.
    1 op 1 schiet ik ook meestal raak.
     
  20. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    @shindavid
    Jaa dat helpt wel thnx :D

    Nu nog wachten totdat toivonen ze erin kopt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina