1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 30 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik hou ook bij elke vrije trap RB ingedrukt :+ Totaal zinloos dus?
     
  2. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik schiet met LB. Dan schiet je een streep richting bovenhoek als je rond de 20 meter van het doel staat.
     
  3. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Zóóó, wat word ik online afgeslacht hahaha 8):):

    Echt, drie potten gespeeld:
    3-1
    5-1
    4-1

    Wel elke pot gescoord tenminste, das nog iets.
    Verdedigend is het alleen echt een drama!!!
    Nog ff flink oefenen!!!!!!!!
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, mr heeft volgens mij alleen zin als je precies in het midden staat. Vanaf de zijkant staat dan toch altijd de muur ervoor?
     
  5. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het vaak doet weet je hoe hard het moet. Heb vanaf de zijkant (26 meter) de bal met een streep over de muur binnen kant paal geschoten.
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt bij jullie ook alles vast wanneer je bij de leaderboards van friends kijkt, en dan wilt sorteren op rang?
     
  7. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg die bal echt niet in het goal hoor. Weet niet wat ik fout doe. Zal straks even een filmpje uploaden dan kun je zien wat ik bedoel. Elke bal gaat NET naast de paal..
    Heb met carriere 2x 0-0 gespeeld (ADO en Sunderland) en 1x verloren van AZ. Bij alle drie de wedstrijden had ik minstens 10 schoten op goal..
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeer iets schuin te bewegen als je vlak voor de keeper staat, schiet met RB en pass totdat je er goed voorstaat..
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al vanaf 10 uur sochtends met mijn neef, we zijn nu pas klaar, ik kan zo nog een marathon spelen(zal wel in de nacht zwaar spelen:+) wat een gruwelijk spel zeg:thumbs:

    Trouwens, dat fysieke spel valt allemaal wel mee als je met maximaal 4 sterren teams speelt. Gisteren deed ik dat en het spel was meteen een stuk leuker. Als je tegen 5* teams speelt dan zijn die verdedigers veels te goed gemaakt, je bent kanloos dan. Ik speelde gisteren 4x Custom Ranked Match en ik won ze alle vier, voorheen met Quick Ranked (dus zowat alijd 5* teams) won ik zowat nooit.

    LB+voorzet is vroege voorzet, als je ze op de juiste moment weet te geven kun je veel doelpunten zo maken.

    Die scheids is trouwens fokin g*y, hij staat als een poot als hij een kaart trekt.

    De mooiste velden met sneeuw vind je in Duitsland trouwens (behalve die van Hertha, daar is op de een of andere manier geen sneeuw).
     
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    1e ranked potje online gespeeld net, had nog niet eerder gespeeld omdat m'n gold was verlopen. 4-1 gewonnen van Glasgow Rangers, met Feyenoord! Heerlijk, het had wel 8-1 kunnen zijn. Gozer werd alleen af en toe gevaarlijk door dieptepassjes van achteruit, maar echt maar een enkele keer. Ikzelf nog 2 keer paal en 1 keer lat geraakt.

    Daarna samen met een maat 2 unranked potjes gespeeld, 1e potje was leuk, 1-0 voor, 1-4 achter, terug tot 3-4, door een domme fout 3-5, toen de kans op de 4-5 op de paal, uit de tegenaanval werd het 3-6 en toen nog 2 goals tegengehad op het einde en dus zeker op papier kansloos met 3-8 verloren.

    2e potje, 1-0 voor, toen 1-1, zelf aardig goed voetbal maar de tegenstander had vooral de grote kansen, dus we waren blij dat hij er niet meer inlegde, 10 minuten voor tijd de 2-1 gemaakt en dat vastgehouden.
    Deze wedstrijd ook m'n 1e vrije trap gescoord, van 23 m heerlijk onderkant lat erin, stuiterde maar net achter de lijn.
     
  11. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff advies nodig O-). Ik speel tegen me broer offline erg vaak. Hij real madrid, ik barca. Ik heb het gevoel dat zijn spitsen te snel voor mij zijn. Welke opstelling/team/instelling kan ik ervoor zorgen dat mijn verdedigers beter die spitsen bijhouden/dekken ?:eek:
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    4-2-2-2. Dan heb je 2 verdedigende middenvelders die de pass naar zijn snelle aanvallers kan onderscheppen.
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Speelde net tegen C Ronaldo NL (nummer 3 van NL) Feyenoord-AZ, speelde hem weg alleen Cisse miste dotten van kansen. Dan krijg je El Hamdoui die 2 klutsballen scoort en weg ben je. Wel leuk tegen zulke goede, alleen jammer dat ze alleen kunnen scoren met lobjes en afleggoals. Uiteindelijk werd het 1-3.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  14. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een smoesjes zeg.
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf sta 4e van NL, en elke keer als ik win krijg ik messages: Lucky bitch !!
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind C Ronaldo NL ook niet lekker spelen hoor, maar ja dat is concurrentie.
    Hoezo is hij overigens nummer 3 van Nederland? baseer je dat op FIFA 10 wat totaal niet rendabel kan zijn of op FIFA 09?
    Want bij 09 veranderde de lijst continue, hij was wel een contstante top 10 of top 5-er maar niemand is echt afgetekend een positie geweest.
     
  17. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Op dit moment en een beetje op vorig jaar waar hij ook erg hoog stond altijd.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wtf, complexx sta jij 4de van NL? :lol:
    Grappig om van jezelf te zeggen, FIFA is een week uit en de mensen die nu hoog op de ranglijst staan staan enkel zo hoog omdat ze hem al ziek veel gespeeld hebben.
    Vorig jaar stond in rond december-maart in de top 100.
    De enige namen die echt goed waren en me bij bleven waren Colint12, SoldEagle, C.Ronaldo NL (dat wel..) en nog wel een paar die ik niet meer weet.'
    Complexx heb ik niet eerder gezien..
     
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    +1 :thumbs:

    Complex: 61 wedstrijden gespeeld, 41 gewonnen, 3 gelijk, 17 verloren.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2009
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat neemt niet weg dat hij nu 4de op de ranglijst staat.. Jij voelt jezelf volgens mij echt superieur? Altijd grote mond wanneer iemand het over Fifa heeft.

    Ik sta 363'ste van NL. O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina