xbox sites op de pda

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GustavSan, 28 mrt 2003.

1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, misschien leuk voor pda-bezitters die hier nog niet vanaf weten. Op je pocket pc (win ce 3.0 2002) kun je middels avantgo of mazingo ook een xbox pagina (xbox365 mobile edition) inladen.

Zie dit niet als reklame maar simpelweg als een leuke uitbreiding van het gebruik van je pda. Ik heb zelf een ipaq en heb in avantgo een zooi kanalen gezet, hierbij zit o.a. een xbox website, met leuke nieuwtjes. Er zijn ook nog wat globale gamesites die je kunt inzien, maar die interesseren mij niet echt.

Best leuk wanneer je bijvoorbeeld 'on the road' bent.

succes

groet,

m-X

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Cool. Ik zit eraan te denken om ook zo een ding aan te schaffen. Binnenkort introduceert Dell een PDA voor 300 euro. Mijn agenda ligt hiermaar stof te vangen en zoiets lijkt me leuk.

En dan ook nog Xbox nieuws ...

3. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk, succes met de aanschaf.....als je nog wat wil weten moet je me maar pmmen..

Al die xbox promo filmpjes kijk ik ook meestal op de pda...

m-X

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb een PDA met Palm OS, maar ik kan wel websites bekijken. Hoe kom ik bij die site?

btw chupacabra: ik heb mijn PDA voor €219 gekocht! :eek:

5. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ja een palm heb je vanaf 150 euro

die dell axim is een pocket pc en die is volgens mij al uit in belgie toch

6. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eckie, je moet gewoon op h!!p://www.avantgo.com het programmatje downloaden. Dit installeer je op de palm of ppc en daarna zoek je op dezelfde site naar het xbox kanaal (channel)

Speciaal voor palmgebruikers kun je ook via een nederlandse site die avantgo kanalen inlezen.

h!!p://palmclub.nl/channels/

Let wel. Dit zijn geen 100% internet pagina's. Je update ze automatisch tijdens het syncen van je pda. Op palm os kun je het xbox kanaaltje ook lezen, maar dan wat simplistischer van aard.

succes

----------------------

btw. Ik probeerde deze xboxworld site ook in te lezen, maar helaas bevat de site teveel sjieke tierelantijntjes en op de ppc resulteerd dit in een onleesbare brei..... Een speciale pocketpc news channel zou echt super zijn daarentegen....dus al het nieuws in het ppc formaat...dat zou een supercoole nederlandse feature kunnen zijn van deze site..Wellicht is de meerderheid echter niet in het bezit van de gadget (1 xbox gadget is vaak al genoeg he)

m-X

Laatst bewerkt: 28 mrt 2003
  7. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik dan met mijn Palm Zire. Nadat mn vorige kapot was gegaan wilde ik wel een nieuwe, maar niet te duur. Voor 100 euro gekocht, maar had toch beter een betere kunnen kopen. Kan geen sites erop zetten, dus voor mij heeft dat niet veel zin. Misschien in de toekomst als mijn zire ermee ophoudt.

8. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat dit niet helemaal on topic is, maar aangezien de meesten hier wel een pda hebben vraag ik het toch.

ik ben dus op zoek naar een goede, maar welke is nou goed voor niet al teveel geld (ong 200-300)?

edit:
    ik heb dus ff op de site van dell gekeken en dat is echt een heeele mooie zeg. Waar en waneer kan ik die kopen?

edit2: Bedankt :D

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  9. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PPM --> was te verwachten....ik pm je wel om het wat meer ontopic te houden ok.

ciao

m-X

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    PPM -> Ik heb de Sony CLIÉ SL10 gekocht voor €219.
    Ben er persoonlijk erg blij mee. Heeft als voordelen vooral de hoge resolutie, en het kleine formaat.

11. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

op het forum van de website (eerst aanmelden) van de nederlandse pocketpc club.

(pocketpc-club.nl)

Deze website bevat een gedeelte met Te Koop Aangeboden. En daar vindt je een hoop tweedehandse top pocket pc's voor rond de 200-300 euro. Ik heb zelf een ipaq 3850. Dit is echt een top apparaat. Zit helaas geen bluetooth of gsm/gprs functionaliteit op, maar is toch een windows ce 3.0 ppc met windows for ppc 2002. Verder 64+32 mb geheugen, wat meer dan genoeg is voor alle programma's. Daarnaast nog een slot voor een SD card. Ik heb een kaart van 128 mb voor divx films en friends afleveringen of mp3's. Ik wil zelf een 256 mb kaartje kopen (postzegelformaat)....

het forum heeft ook een hotsale gedeelte, hier staan alle mooie en goedkope dealtjes vermeld en de webwinkel of winkel waar je de ppc kunt kopen

Daarnaast kun je op de pricewatch van tweakers ook eens zoeken naar redelijk geprijste ppc's, maar de website van de ppcclub is echt super voor dit soort zaken (een soort xbw, maar dan voor de ipaq.

Enne als ik wederom voor de keuze zou staan, zou ik nog steeds altijd wat meer geld neerleggen voor een ppc met windows ipv een palm (os), met een ppc kun je veel meer multimedia shit doen, naast het feit dat het net zo'n goede agenda functie heeft. Daarnaast is er ook een gigantische lading software verkrijgbaar voor de ppc...maar beide, ppc en palm, voldoen prima aan de meeste eisen. Behalve dat een ppc dus wel die avantgo xbox pagina mooi kan weergeven..haha (dus voor de slick ricks onder ons: koop een ppc, maak je lekker de blits mee)..

EN NU weer ontopic....zullen we eens pijlen of er een ppc (of palm :)) pagina kan komen van het nieuws gedeelte van xboxworld?????

groet,

m-X

Enne, vragen ? ? pm me maar, anders gaat deze geheid op slot....en dat is zonde lijkt me.

Laatst bewerkt: 29 mrt 2003
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat mariaxi al zegt, deze thread moet wel on-topic blijven, het zou zonde zijn om hier een slotje op te gooien.

Maar om al jullie brandende vragen toch een plekje te geven, heeft good old Darkwing een pracht van een thread geopend in het daarvoor bestemde ASEL :cool:

Kijk hier eens!

Dus vanaf nu kun je daar terecht voor je vragen over PDA's, zodat deze thread weer on-topic kan.

13. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    w0000t dat proggie pwnt teh sjit gek! 8)
    Ik heb het net gedownload/geïnstalleerd. Ik sta nog steeds te kijken van de strak-heid van dat syncen! :eek:

Alleen het zoeken van koele channels is niet echt praktisch. Je moet echt weten wat je wilt hebben, een beetje relaxed browsen is er niet bij...
    Ik heb nu geen tijd om het verder uit te pluizen, verdere impressie komt later! :cool:

14. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook wap sites?

15. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Een thread over de PDA's zelf is nu ergens anders geopend, maar MariaXi had het hier ook over een PDA-geschikte pagina van XBW met nieuws.

Dat lijkt mij ook wel wat!!

16. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    geinig

/Mod Voor zo'n onzinnige opmerking een thread van 2 jaar oud omhoogtrappen is natuurlijk nergens voor nodig. Post zinnig of post gewoon niet.
    Darkwing

Deel Deze Pagina