1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    heb je geen ruimte meer voor een extra netwerkkaartje? :confused:

    had ik zelfs op mijn oude verroeste pentium 400 :D
     
  2. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: problemen xbc

    Ik weet niet of je @home hebt... maar bij die provider kan deze opstelling niet. Je mag de verbinding niet zomaar delen. Dat is wel bij meer providers zo. Dan moet je maar een tweede netwerkkaartje aanschaffen en het via die manier doen.

    Trouwens vanavond weer in de room van redyedi of hoe heet die vent gespeeld. Die kan écht een game hosten voor 16 spelers. Machtig! :cool:
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik weet het, redeye jedi is ultiem

    ik zit bij hem in de clan: [TUA]gai-tetz
     
  4. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: problemen xbc

    Deze opstelling kan wel als je @home hebt, ik heb vroeger ook @home gehad en ze maakten er geen probleem van omdat de xbox niet telt als extra pc!
     
  5. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: problemen xbc

    Probeer het aansluiten maar gewoon. Het werkt gewoon simpelweg niet. Als je aan je modem een HUB aansluit en vervolgens daar meer als 1 ding op aan sluit werkt het niet. Ik spreek uit ervaring, ik wist zelf eerst ook niet waar het aan lag. :)
     
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    voor mij is er helaas geen optie want er zit een firewall op me pc over het hele netwerk en die kan alleen op de server uitgezet hebben en als ik dan een virus krijg zijn er 20 pc's naar de klote en dat is ietskes te duur vind ik en ik hoorde dat je ook nog je tv ernaast moest hebben egt onzin kan het niet gewoon op de monitor vna de pc
     
  7. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm mijn ping wil nog weleens veranderen van 900 tot 60, weet iemand waaraan dit ligt. :{

    trouwens ik heet PurnoDePurno, dus daag me gerust een keer uit voor een potje Halo :9
     
  8. [BBE]rel

    [BBE]rel ©

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: problemen xbc

    Uhmm dan doe je toch iets andere fout want het werkt wel, ik spreek ook uit ervaring! Heb dit ook nagevraagd bij helpdesk van @home en een xbox aansluiten mag gewoon!!
     
  9. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil zo wel Halo gaan hosten.... heb 512K up....

    +-19:30 uur.. server heet waarschijnlijk eastmaster
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: problemen xbc

    Hmm vaag. Er werd mij verteld dat je je internet verbinding niet mag delen, tenzij je daarvoor extra bijbetaald... Dat heb ik dus niet gedaan en werkte het niet. Maakt verder ook niet uit. :)
     
  11. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    De TV hoeft er niet persee naast te staan. Ik heb ook mijn PC beneden en m'n Xbox boven in mijn slaapkamer staan. Het werkt perfect. Je loopt alleen een beetje veel heen en waar, maar met Live! is dat natuurlijk verleden tijd. :9
     
  12. XBOXjunkXL

    XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft zin om vanavond een potje te slayerennnnn........
    Ben vanavond host vanaf 19.30 uur.
    de room heet xboxworld!!

    see you there...... $caRface
     
  13. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb een gevoel gehad dat ik al een lange tijd niet heb gehad,adreline kick :)
    Net een 3 vs 3 CTF sjoerd(tha_raptor) deed ook mee :)
    we hebben gewonnen met 5 1 sjoerd had 24 of 27 of 34 kills en ik had 102 (headshots en toen waren ze pist :) )
    Anyway's xboxjunk je weet dat ik er ben tot dan :)
     
  14. remii

    remii Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem xbconnect

    Ik heb vandaag geprobeert om online te komen met mijn xbox via xbconnect maar nu ben ik erachter gekomen dat ik de verkeerde kabel heb, ik heb namelijk de RJ-45 CROSSED NETWORK CABLE en ik heb een adsl verbinding via usb en ik heb een netwerkkaart in mijn pc zitten, en via die netwerkkaart wil ik mijn xbox verbinden met internet. Wie kan mij zeggen welke kabel ik wel nodig heb?

    alvast bedankt.
     
  15. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je maar 1 netwerkaart?Je moet er 2 in je pc hebben zo ja luister even naar h et volgende,

    Hou de manier van verbinding bij je hand(hub router)
    je snelheid van je i-net 128 kb upload en download blabla,en of je een firewall hebt(je moet soms porten veranderen enzo,firewall werkt altijd tegen ).En ga dan naar het XBC help channel,als je XBC opstart zie je rechtsonder "go online" dan ga je op die chatserver en kies je het channel xbc help channel.Dat zijn pro's en helpen je wel verder maar je moet minimaal die gegevens bij de hand hebben.
     
  16. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: probleem xbconnect

    Als je direct tussen 2 netwerkkaarten verbindt moet je een crossed kabel gebruiken. Dus dat is het probleem niet.
     
  17. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    [XboxConect] Paar vraagjes

    Hoi,
    ik wil straks een router gaan kopen maar heb effe een vraagje
    ondersteunen alle routers xbxconect en krijg je er ook een extra kabeltje bij voor aan je xbox te sluiten?
    en moet ik ergens nog op letten?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Re: [XboxConect] Paar vraagjes

    Ja ehm ... mischien kan je deze vraag ook posten in centraal routers... zoekt zo een linkje op ... maar ik heb hem ook in xbconnect laten staan, omdat ik niet zeker weet of xbconnect ook met routers goedwerkt (wel met mijn router :p) zie ook deze Thread
     
  19. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Heb ik nu ook een crossover kabel nodig als ik een router koop?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee gewoon een straight thru is voldoende
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina