Beste leden van Xboxworld, Alle games die aanbied verkeren in goede staat, tenzij anders is vermeld. Bij een verkoop wordt de game netjes in bubbeltjes envelop verzonden. Ik verwacht dat de ander dit ook doet. Je kan bieden door iets in mijn draadje neer te zetten, een PM te sturen of een mailtje te sturen naar wptje_berger@hotmail.com. Ik bied de volgende games aan: XBOX 360 [*]Fifa 09 [*]Lego Indiana Jones [*]Brothers In Arms: Hell's HighwayVerkocht! [*]Forza Motorsport 2 [*]Bully Scolarship Edition [*]Guitar Hero 3: Legends of Rock met Xplorer gitaar!Verkocht! [*]Call Of Duty: World At WarVerkocht! [*]Naruto: The Broken BondVerkocht! [*]Lips met 2 microfoons!Verkocht! Ik ben op zoek naar: [*]Een Viva Pinata [*]Fifa 10 [*]GTA IV [*]Fable II [*]Top Spin 3 [*]Game Cube [*]Een leuk XBOX 360 spel naar keuze, bied maar iets leuks aan Succes met bieden!
heb topspin 3 en viva pinata party animals voor je Je kan ze kopen samen voor 20 incl. Of ruilen voor guitar hero met gitaar?
Heb hier een Viva Piñata+Forza Motorsport 2 bundel te koop. Samen voor maar 14 incl. Of zit hier mss nog wat anders leuks tussen: # Need for Speed: Pro Street # Need for Speed: Undercover # Forza Motorsport 2+Viva Piñata Bundel # FIFA 08 # FIFA 09 # Halo 3 # UEFA Champions League 2006/2007 # Forza Motorsport 2 Limited Collector's edition # Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer # Tom Clancy's H.A.W.X. (HAWX) # F.E.A.R. 2: Project Origins (FEAR 2)
Nou, ik heb Forza 2 zelf, en die verkoop ik ook. Dus om dan nog een Forza te kopen lijkt me iets te veel van het goede.
gh3 + gitaar tegen iets van dit?: - Far cry predator - Virtua tennis 2009 - Guitar hero world tour ( zonder gitaar) - Mirrors edge - Lego batman - The simpsons game - Burnout Revenge
Nee sorry, zijn totaal niet mijn games. Tenzij je ze er allemaal voor wil ruilen, maar dan is het voor doorverkoop.
Hey man, ben wel geinteresseerd in ee ndeal maar heb alleen IL-2 Sturmovik liggen. Wel nieuwe en een tof spel natuurlijk, laat maar weten als je iets wilt ruilen.
Oh, je hoeft maar één Viva Pinata? Ik bied namelijk de allereerste aan, een andere dan Party Animals en naar mijn mening ook wat leuker en duurt wat langer. Een beetje een Sims-game. En verder heb ik dt: - Blitz: The League (NTSC) - Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer - Fracture - Prey - Tom Clancy's: Ghost Recon Advanced Warfighter - Tom Clancy's: Rainbow Six Vegas - Viva Pinata (niet de bundelversie, gewoon volwaardige game in eigen doosje)
Uhm, niet echt. The Golden Compass? De rest wat ik nog beschikbaar heb voor ruil heb jij ook al aangeboden