Dan zou je te machtig worden,en is er niets meer aan. ik dat er zoals bij de pc versiie van morrowind zoon construction kit komt. Dat je zelf plugins kan maken enz desnoods met bijbetaling en extra keyboard.... en downloadable content!!!!
En je moet echt huizen kunnen kopen, met bewakers en dan moet je dieven op kunnen laten hangen of hun hoofd op een stuk kunnen zetten! En dan moet je je hulpje/slaafje zelf op pad kunnen sturen ipv alles zelf te moeten doen!
dse mogelijkheid van een party!!! jaaaa dat zou pas ubervet zijn! en idd een paard of iets dergelijks waarmee je (het liefst real-time) kan reizen, maar ook spullen op kan laden. hoef je tenminste niet helemaal terug naar seyda neen omdat je daar die belangrijke sleutel hebt liggen die je nodig hebt in dagon fel.
Minder tekst zou inderdaad ook wel mooi zijn en meer gesproken tekst ook. Ik zie dat laatste alleen niet gebeuren.
wat me echt geweldig lijkt is dat wanneer je je verplaatst dmv een silt strider (hoe je t schrijft is ff een gokje) van de ene plaats naar de andere plaats dat je dan de vlucht ook daadwerkelijk meemaakt ipv dat je gewoon 'opeens' op je eindbestemming bent ... t lijkt me wel tof om rond te vliegen en vanuit de lucht te kunnen zien wat zich op de grond allemaal afspeelt
De journal was ik nog helemaal vergeten. Vooral in het begin vond ik het onoverzichtelijk omdat ik meerdere dingen tegelijk deed. Ik denk dat het een goed idee is om onvoltooide en voltooide opdrachten appart te zetten. Als je een opdracht voltooid hebt komt die dan in de andere lijst te staan. Zo vergeet je geen opdrachten en hoef je ook minder lang te zoeken om iets wat je nog moet doen te vinden. Gesproken tekst hoeft voor mij niet, het is makkelijker om bij een topic snel ff te lezen wat er staat. Anders moet je iedere keer wachten wat er gezegd wordt. Wel een optie is de tekst laten staan en dan tegelijk laten horen door de persoon. Online mag van mij wel, maar het belangrijkste moet voor mij wel de singleplayer blijven. Heb geen zin om geld te betalen om online Morrowind te kunnen spelen. Kan bijvoorbeeld een extra wereld online zijn waar je naar toe kunt gaan. Om daar nieuwe items te vinden, met andere te battelen. Als laatste vind ik wel dat er downloads moeten komen. Nieuwe items, gebieden. Als de kwaliteit goed is wil ik daar wel een beetje voor betalen.
Meer animatie tijdens bewegingen is belangrijk.. Vettere Armor..(Ik wil altijd die armor v die gele empire guards hebben, maar ze kicken me ass) Alles mag wat meer levendiger..ze moeten wat meer overdrijven.. Hou het detail hoog v de omgevingen..maar verander de look van de mensen...(sommigen zien er echt saai uit...)
die wereld is zo dood als een pier en et vechten is l33m. er gebeurd alleen iets als jij als speler iets doet. en das gewoon triest. heb echt het gevoel dat alles ook voor niks is wat je doet. want er gebeurd gewoon niks met die wereld. daarom denk ik dan een MSPRPG (massive single player rpg) ook gewoon niet werkt. daarvoor zou veel betere AI nodig zijn. dat je ook echt andere adventures tegen zou komen die ook echt wat doen. morrowind voel ik me echt alleen met alleen maar idioten om me heen. daarom heb ik et ook verkocht.
Idd! Zo had ik er nooit over nagedacht, maar je hebt helemaal gelijk. Een MSPRPG is gewoonweg niet te maken -> veelste veel ai programmeren denk ik. Alles moet werkelijk geprogrammeerd worden, veel meer iig dan in een MMORPG.
De bewegingen moeten wat vloeiender. Als je het hoogste bent in een gilde, zelf opdrachten verstrekken. Meer leven, gewoon nog wat dieren op de achtergrond die je niet aanvallen, wat vogels bijvoorbeeld, of insecten. Hogere AI voor de vijanden. MINDER CLIFF RACERS (ik word soms gek van die krakke)
wat mij echt ook heeeeel erg stoort is het geluid als je springt. Het lijkt wel of ik een stuk hout aan het hakken ben..verschrikkelijk. De omgevingsgeluiden mogen ook wat meer aanwezig zijn: vogeltjes die fluiten, een of ander beest dat op zn gemakje staat te grazen in de weide een lief lammetje dat naast zn moeder dartelt.... errr dit gaat de verkeerde kant op. Enfin wat meer geluiden en van een wat betere kwaliteit dus