[Halo 3: ODST] Singleplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godfrey, 16 sep 2009.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Lees nou eens effe goed wat ik gepost heb, mkay?

Maar geen 8 in 1 level! |:-

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik bedoelde 8 in de tijd dat je in Modesa Street zit!

En wat moet ik goed lezen? Ik constateer aan je achievements dat je hem nog niet uitgespeeld hebt. Tenzij je het op easy hebt gedaan, maar dan heb je al helemaal minder Hunters.

3. Rope

Rope Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik zo heb ik er ook 5 gevonden maar waar de andere 5 zijn:confused:?
    Ik heb al gezocht op internet naar engineer locaties maar die waren er nog niet.
    Overigens heb ik de audio files al allemaal alleen toen ben ik zo dom geweest om niet naar engineers te zoeken XD.

Misschien iemand die hem al heeft die wat tips heeft? Bedankt.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Je bedoelt in totaal (alle keren dat je in Modesa Street bent opgeteld)? Zeg dat dan. Ik dacht 8 hunters in 1 stukje (voordat je weer verder gaat), en die ben ik toch echt niet tegengekomen op Normal.

Ah, daar zit de verwarring; ik dacht dat je bedoelde dat ik het daarom niet zo'n goede game kon vinden tot nu toe.

Heb de game nu uitgespeeld (op normal), en moet alleen de laatste 3 levels nog op Legendary (dacht 2 maar de laatste was niet goed gesaved :mad: ).

Tja; het verhaal was zekers goed, maar toch...ik miste iets. Iets...episch.
    Ik mis ook een beetje de connectie met de andere delen.
    Dit speelt zich af net voor Halo 3, maar
    die Engeneer alien (of hoe dat beest ook heet)
    zie of hoor je verder niets meer van in Halo 3.
    Dat vind ik dan toch een beetje raar. Zou ook wel cool zijn als ze als eindfilmje lieten zien dat de Master Chief net aankomt, om het toch wat meer te linken aan H3.

5. RdG

RdG lettss gooo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met jou eens.
    Ik had niet het gevoel wat ik normaal zou hebben bij een nieuwe Halo-game.
    Ik vond die levels met The Rookie ook zo saai ook omdat het de hele tijd in het donker is:p

Ik hoop dat Halo Reach weer mij het goede gevoel terug geeft!

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    godsamme! Oni Alpha Site uitgespeeld, wil net weer verder

'we were unable to resume campaign'

en mag weer opnieuw :mad:

edit: en Kizingo mag ook weer opnieuw....werd na Oni weer de Rookie zoals het hoorde maar Kizingo was ineens ook niet meer uitgespeeld. Shit :mad:

7. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    en wat vinden jullie van de legendary ending? vaag dat ik daar nog niemand over heb horen praten...

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    heeft Legendary een ander eind? Cool. Moet hem zelf nog op Heroic uitspelen en als je dan alle levels nog een keer moet doen....

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat gedeelte na de credits? Tja roept vragen op :+

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.932
    Vond de SP maar mhwa mhwa..
    vooral t geloop door de stad elke keer naar een missie vond ik echt verschrikkelijk irritant.
    Verder vind ik t einde bout. Ik weet niet, er is nou niks spectaculairs gebeurd voor t eind. Geen grote vuurgevechten..
    anyway, standaard na de aftiteling nog een filmpje, vind ik altijd nog wel leuk.
    Maar wtf moet Bungie tegenwoordig Love, Bungie achter elk eind zetten? :+
    en ik wou een link met de Chief zien, ik weet mn god niet of dit nou tegelijk met hem afspeelt of erna. Ik snap dat hele verhaal wat verteld is in ODST zoiezo niet. Op een een of andere manier hoor ik het knalwerk en de muziek meer dan wat ze zeggen. :+

Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  11. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Op h1 na was dit de makkelijkste halo campaign ooit.

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat vond ik nou juist hetgeen wat deze game zo leuk maakt! Dit is veel interactiever dan een loadingscreen. Je kunt op je gemak de stad verkennen. Oppassen voor patrouilles en zoeken naar audiologs. Alhoewel ik wel kan begrijpen dat mensen die niet van exploren houden, dit saai vinden.

Subtitles. :+ En audiologs, die leggen in feite alles uit wat betreft de Superintendent. Als je ook een beetje goed zoekt op je weg door de game, lopen ze ook nog enigzins synchroon met de game.

13. Rawr nl

Rawr nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem nog makkelijker, in 1 keer op legendary uitgespeeld, maar kan ook komen omdat Halo CE nog "nieuw" was.
    En fixed ^^, mss wel een betere toevoeging voor theater tread.

15. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 was een stuk makkelijker dan Halo 1 imho...

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zo gemakkelijk vond ik H1 helemaal niet! Library was best pittig. Anyways deze campaign speelt super. Stukken op Mombasa street incl de logs zijn een erg gave en sfeervolle afwisseling.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Heb mijn naam ook even toegevoegd voor de singleplayer. Van de week op easy uitgespeeld, niet gesaved, kan dus overnieuw. Vind wel dat je met die Halo games niet telkens die Legendary en andere graad achievements moet doen. Het begint saai te worden dat soort achievements in games. ;)

P.s. Mensen mogen me vrij toevoegen om in het weekend ofzo een keer een missie te doen. Met zijn 4en hopelijk, anders ga ik te vaak dood op Legendary. ;)

18. Jan Grover

Jan Grover Henk

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat dit veel mensen zal trekken;)

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet zeker dat ik minimaal 1 elite heb neergeslagen in de campaign, dus ze zitten er wel in (las ergens dat iemand zei dat ze er niet in zaten).

Volgens mij zag hij er bijna net zo uit als zo'n aap in armor, maar toen ie neerviel zag ik dat het een elite was. Ben nog even gestopt en heb zn face goed bekeken toen ie dood op de grond lag.

Over die hunters: er zitten er redelijk wat in hoor, alleen ik ben ze elke keer ontweken in mombasa met rookie. Maar vooral als je alle "grote" pleinen mee pakt kom je er best wat tegen. Ik ben daarentegen vooral kleine steegjes doorgelopen.

20. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, de singleplayer lijkt me niet echt leuk door dat free-roam/sneak gebeuren :+. Speel je de missies trouwens alleen of met je teammates (AI)? Want als je ze solo moet spelen ga ik het helemaal minder vinden :+.

Deel Deze Pagina