1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Uncharted 2: Among Thieves

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 1 mei 2009.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Op Xbox 360 hebben we nergens last van. Hoe kan ik op de PS3 checken of de NAT open staat?
    Inprincipe als ik join party doe, dan moet ik toch in zijn party komen, en ook gelijk in zijn game toch?
    Sowieso...ik krijg verder ook geen error ofzo, dat had ik op 360 nog wel toen mijn NAT niet goed stond.

    Naja zeg.....ik doe internet connection test..en hij faalt gewoon bij Playstation network.
    En dan staat er ' logged out' , ga ik echter naar de PS Store en log in, gaat het prima.
    Ben er gauw klaar mee op zo'n manier hoor.

    En nu ineens gaat de test wel goed.

    UPnP is not available staat er en NAT Type is 2.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dan ook over beste sony MP game:cool:
     
  3. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ligt het toch echt aan jouw router instellingen. Of die van je vriend.

    Je moet de volgende ports openen:

    * TCP:
    o 80
    o 443
    o 5223
    * UDP:
    o 3478
    o 3479
    o 3658 (voice chat)

    UPnP aanzetten is meestal ook wel handig. Ligt verder weinig aan PSN, dat werkt prima. Bij de Xbox kun je ook deze problemen tegen komen als je de ports niet forward.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn Apple Extreme heeft helaas ook geen UPnP ondersteuning :mad:

    Heb net nog even online gegamed en dat met de standaard fabrieksinstelling van Apple.
    Bij mijn Xbox360 staat de NAT open en bij de PS3 heb ik NAT2.
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lijkt me niet dat het aan Sony ligt. Precies hetzelfde probleem had ik namelijk gisteren ook, maar dan op de Xbox 360 ;)

    Uncharted online is erg gaaf, maar dan vooral de co-op. Ik speel voornamelijk Co-Op objectives en Co-Op Arena, erg leuk. Qua deathmatch heb ik alleen met RPG's gespeeld, dat vond ik niks.
     
  6. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren en vandaag ook echt problemen met Uncharted 2.

    Heb mijn apple time machine nu 3 maanden en nooit ergens last van gehad. Uncharted 2 heb ik ook al 2 dagen zonder problemen kunnen spelen en sinds gisteren kan hij geen andere spelers meer vinden.

    Ik heb nergens iets in de settings veranderd en zo maar opeens problemen gekregen.

    Edit: Downloaden vanuit de playstation store met dezelfde settings werkt prima.
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2009
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Toppie, thanks. Ga ik dan zeker weten doen. Dus gewoon dit in de router instellen toch?Dat zou voldoende moeten zijn, right? Ik heb de ports van de 360 daar ook staan.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, net zoals je met de xbox 360 doet. Dan zou hij het moeten doen. Je vriend moet het eventueel ook doen, als hij ook een router gebruikt.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Is de review van Gametrailers al gepost? Bij deze dan. :)

    [GT]57257[/GT]
     
  10. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    haha, dat lachje op het einde van de review, briljant!_O_

    Moet in deel 1 (waar ik nu hard mee bezig ben om op tijd klaar te zijn voor deel 2) ook al zo hard lachen om dat soort momenten.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Viel niemand de spoiler op in GT's videoreview? Wat een klotestreek van ze zeg, alsof ze dat niet doorhadden ....mja.

    En Nitram, moet ik ook een statisch IP geven aan de PS3? Want ik weet nu niet wat ik als IP moet invoeren voor de PS3 bij Aplications&gaming > Port range forward, in de Router settings (Linksys WRT54g)
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel het handigste zijn, anders moet je het elke keer aanpassen. Maar volgens mij kan je ze ook forwarden voor elk ip. Maar dat wet ik niet precies.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Poeh...

    De 360 ports hebben allemaal 103 op het eind. Voor PS3 zou het standaard 0 zijn.
    Ik kan wel proberen om een static ip te maken ervoor, maar dat is wel weer een gedoe zeg.
    Anders laat ik het eerst eens op 0 staan.
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Veelste veel spoilers als je het mij vraagt ik heb hem gauw weggeklikt hoef de review niet te zien om te weten hoe goed de game is.
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer even de beta gespeeld, wat wordt COOP ongelofelijk toch in die game.

    Heerlijk exp verzamelen, en levelen :)

    En wat een GRAPHICS!
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Zonder nog meer te spoilen voor mensen die het niet gezien hebben, of niet willen zien:
    zijn de situaties die je in de review ziet niet gewoon typerend voor een avonturenverhaal zoals dit?
    Ik had niet anders verwacht dan dat er hier en daar een back-stabber tussen zou zitten in ieder geval. Plottwists, je weet toch....
     
  18. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Typerend is het zeker, maar das nog steeds geen reden om het zo overduidelijk in de trailer te laten zien. Maar je weet maar nooit, misschien is de trailer juist met opzet misleidend in elkaar gezet.

    Heb gisteren overigens voor het eerst de multiplayer demo gespeeld en hoewel ik zo goed als nooit games online speel, denk ik dat deze wel eens heel erg verslavend kan gaan werken. :D Heel erg tof!
     
  19. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Stiekem toch de beta gespeeld (wou eigenlijk nog niets spelen) en gelijk hem bij VGP gepreordered ;)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bijna altijd zo met GT ;)
    En daarnaast een VIDEO-review kijken van een spel wat sowieso een must-buy is lijkt me ten aller tijde zonde.

    Beta heb ik ook maar een paar rondjes gedaan (alleen Death Match), dus weet echt nog niks van UC2, behalve dat ie zsm op mijn deurmat moet liggen.
     

Deel Deze Pagina