1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar FreeRecordShop, vul daarin je gegevens. Eventjes wachten, en je hoort 10% korting automatisch op alle producten te krijgen. Vervolgens ga je naar ''Reserveren!'' en zoek je het spel ''Borderlands'' op. Klik het spel, en doe dan '"Afrekenen''. Kijk vervolgens reclames van AdDiscount, en voeg de code toe om 7,05 euro korting erboven op te krijgen. Nu heb je Borderlands THE game voor 38 euro! Hell yeeeaaah!
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wat een werk. :cool:
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel korting, rot annulering, FreeRecordShop~:cool:
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Haha, bij Bol.com kreeg ik voor die ene annulering die ik had binnen een week mijn geld terug. Ben heel tevreden met hun klantenservice. Heb augustus vorig jaar nog 100 euro aan bonnen gewonnen en daar toen BIA HH en twee boeken van gekocht. :D
     
  5. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow, ok nu nog 2 iris checks van 10 euro erbij :p

    Even kijken hoe ik dat moet doen ;)

    bedankt! :)
     
  6. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    maar je kan de games dan dus niet gewoon in de winkel afhalen maar afwachten wanneer de postbode voorbij komt?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil de game eigenlijk niet bestellen via een UK site, want dan is het risico er dat ik de game eind oktober niet heb. En juist dan komen vrienden hierheen om oa die game lekker te doen. Vrienden die niet megavaak kunnen komen zeg maar.

    Afgezien van FRS, welke NL online winkels heb je? Waar kan ik voor goedkoper dan de standaard prijs BL vinden?
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is er mis met FRS?

    Je kan zowel het spel afhalen als laten bezorgen voor een lage prijs

    En Titan je kan de game wel afhalen. Als je bezorgadres moet invullen kun je ook kiezen voor een filiaal. Dat heb ik gedaan
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kan altijd ff bellen met je lokale FRS, heb ik ook gedaan en ze hebben me laten weten dat ik gewoon de game om 9 uur op kan halen ;)
     
  10. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Vink ik aan om de game af te halen moet ik alsnog voorbetalen terwijl ik nog voor 20 euro waardebonnen heb :eek:
     
  11. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iets op voorraad is bij Amazon UK heb je het maar 1 dag later binnen dan bij bv een FRS. Ik had zelf afgelopen woensdag een game besteld, donderdag geshipped en zaterdag binnen. Prima levertijd en stukker goedkoper ;)
     
  12. N1N0

    N1N0 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg steeds meer zin in Borderlands. Wacht tot mijn loon eindelijk binnenrolt dan gaat hij op bestelling! :)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Daar kost ie alsnog 35 pond ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij FRS, voor de <keuze van betaling> gebeuren, staat er nog coupons of zo, probeer daar eens je iris cheque in te tikken (als het een code heeft). En je bestelt wel online, dus lijkt me ook dat je dan gelijk moet betalen. Misschien kan je even langs FRS gaan?
     
  15. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Het is een pre-order. Je krijgt korting omdat je hem vooraf bestelt. Als het spel uit is zal hij duurder gaan kosten. Daarom moet je vooraf betalen zodat hun verzekerd zijn van jouw aankoop.

    Als je alleen langsgaat en vraagt of ze hem wegleggen reserveer je hem en ben je niet verplicht hem daadwerkelijk te kopen.

    Dat is het verschil tussen pre-orderen en apart laten houden
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bron: OXM.Co.Uk



    [​IMG]

    Gearbox: easy Achievements mean 40,000 extra sales
    Wednesday 7-Oct-2009 1:54 PM Crafty inclusion boosts your game sales, says Randy Pitchford


    Gearbox boss Randy Pitchford has said that including easy Achievements can increase a big game's sales by up to 40,000, in an interview in the new issue of OXM

    Apparently blatant scorewhores, like our own OXM Jipped, are an important enough demographic to be worth catering for.

    "The Achievement hunter, who's going to make purchase decisions around the Achievements per minute to ratio - he's probably buying ten to twenty titles a year, or at least playing that many," Pitchford told us. "He's playing a lot. So he's a very frequent customer, and you want to be in that pile. That's just business."

    Enough business to justify fiddling with the Achievements? Yes, apparently, because it's barely any more work than you'd do already.

    "The time it takes is minimal," we were told, "because you're designing Achievements anyway, and you can probably affect your sales by something like 10 and 40 thousand units. If you're talking about a triple-A game selling between 1 and 2.5 million units. You're talking tens of thousands of units of impact there."

    "Unfortunately most people in the industry don't think through it that much. You have designers designing achievements, and they're the worst."

    Check back later this week when we'll go into more detail with Randy about bad Achievement design - or you can read the whole thing in the latest issue of OXM. You can buy a single copy here..



    Het plaatje heb ik zelf toegevoegd. Anders is het zo saai.:x
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Beetje lame verhaal maar hij is wel eerlijk tenminste ;)

    En ja die paar biljoin credits en de level 50 achievement(~100 uur) is ook niet echt snel achievements hoeren, de rest ziet er wel makkelijk zat uit.


    Toch is het een beetje heiligschennis als je Borderlands voor de achievements gaat kopen!O-)
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik zat al te denken: weeeer een artikel met dat plaatje *zucht*
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is wel de beste screen!: Je ziet het stijltje mooi en +1 bil :cool:
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht; ik geef jullie ogen wat pixel-booty.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina