1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik laat deze liggen. Vind de animaties echt dieptriest. Ledematen die door elkaar heen bewegen, nog steeds geen gevoel van impact en sub hd graphics. Tekken staat al jaren stil.
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee is echt een vrouw. Eerst werd Leo neergezety als Androgyn, maar ik had dit van een Tekken wiki afgehaald die verwees naar Leo als een zij.

    Lobbysysteem ben ik ook benieuwd naar hoe dat eruit ziet. Ik verwacht zoals bij SC, met vakken die gevuld worden met spelernamen.

    verwacht geen echte rondloop lobby zoals bij DOA.

    Ik snap je kritiek wel hoor Kevf, maar ik heb sinds Tekken 3 geen echte Tekken meer gespeeld en het online spreekt me gewoon aan en het schijnt goed gebalanceerd te zijn.

    Alleen die kritiek van sub-HD graphics snap ik niet. Ik vind het er goed uitzien met name screenshots boven aan deze pagina en vind gameplay belangrijker
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee, zo'n lobby sloeg nergens op. Het was alleen maar een extra stap om bij de gevechten te komen. Met de Tekken op PSN had je 5 vakken in een lobby die gevuld konden worden met spelers. Met DOA Ultimate waren het er 8 en DOA 4 kon je zelfs met zn 16-en in een lobby, veel te veel natuurlijk. Maar 8 vind ik wel een mooi aantal. Komt ook omdat ik het erg leuk vind om naar de wedstrijden van anderen te kijken. Kun je alvast een taktiek verzinnen, omdat iedereen anders speelt.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de animatie ben ik het helemaal eens. Maar over sub-HD graphics... heb je het spel al eens in persoon gezien?

    Anyways, uiteindelijk maken die dingen niet zoveel uit als goede gameplay. Gameplay die tot nu toe door elke competente Tekken speler geprezen wordt dus ik ben wel benieuwd. Het is ook al sinds release de meest gespeelde fighter in Japan.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Serieus? Dacht dat ze daar nog steeds SFIV gek waren. Hoe lang is Tekken 6 eigenlijk al uit in Japan (in de arcades neem ik aan, of bedoel je op de console?).
     
  6. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Street Fighter valt best wel mee daar. Je ziet meer oude(re) 2D fighters dan Street Fighter IV kasten in de arcades. Virtua Fighter is heel lang de populairste arcade fighter geweestin Japan, maar de laatste tijd wordt Tekken inderdaad meer gespeeld. Volgens mij is dat vooral zo sinds T5: Dark Resurrection, al was Virtua Fighter 5 ook erg populair.

    Tekken 6 is btw al bijna 2 jaar uit in Japanse arcades.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Er zijn 2 versie van Tekken 6. Gewoon Tekken 6 en Blood Rebellion.

    Tekken ^BR is de versie die ook naar consoles komt
     
  8. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.versuscity.net/2009/10/01/arcadia-nov-top-10-summary/#more-818

    De laatste top 10 lijst van fighting games in japanse arcades uit de Nov. issue van Arcadia.

    SF4 heeft volgens mij nooit de top 3 van deze lijst behaald.

    1. Tekken 6: Bloodline Rebellion
    2. Mobile Suit Gundam: Gundam VS Gundam NEXT
    3. Melty Blood: Actress Again (+1)
    4. Blazblue (-1)
    5. Guilty Gear XX Accent Core
    6. Street Fighter IV
    7. Virtua Fighter 5R
    8. Daemonbride (+1)
    9. KOF2002 Unlimited Match (NEW)
    10. Sugoi! Arcana Heart 2: Tenkousei Akane to Nazuna (-3 )
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Jammer van Melty Blood trouwens die is onlangs op ps2 verschenen of moet nog uitkomen;

    Had graag die titel op de 360 gezien.

    Ik was zelf nooit echt een Tekken fan, maarja destijds waren mijn vrienden goed in Tekken en ik bakte er niks van en werd alleen dik ingemaakt.

    Ik nam ook niet de tijd een character echt te leren. Bij SF of MK hoefde je voor een poppetje maar 3-4 special moves te leren en je kon al vechten.

    Bij Tekken is dat anders. Het grote roster spreekt me erg aan en met name als je de message boards volgt zie je dat iedereen een andere favoriet heeft.

    En bekijk het volgende filmpje, die is echt AWESOME!

    Een groep studenten deed mee aan een wedstrijd voor een trailer te maken. Helaas waren ze te laat met inleveren. Dit is het resultaat:

    Een trailer voor een Tekken live action movie: De personages lijken sprekend en met name de laatste minuut zit vol vecht actie. Personages die echt lijken, niet cosplay over komen en de echte moves doen!

    [yt]4Ic1AL38O3I[/yt]

    SF vind ik het irritant altijd shoto's en Sagat tegen te komen.
    Tekken lijkt me leuk omdat de characters zoveel moves hebben en je tegen ieder character anders vecht.

    Wellicht gaat hij erg tegenvallen voor mij maar dan verkoop ik hem wel door
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  10. James Pond

    James Pond Guest


    Haha holy shit dude die trailer ziet er zo fucking slecht uit dat ik zou denken dat het fan made was. Ze zien er niet cosplay uit? Hoe zien ze er dan uit, natuurlijk? :lol:

    Ongelofelijk die acteerprestaties ook.. mijn god.
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik snap echt je kritiek niet. en het is fanmade ja.

    En dat het er niet Cosplay uit ziet bedoel ik dat kapsels vrij natuurlijk zijn i.p.v. zo plastic en pruikachtig.

    Ik vind het echt knap gemaakt, maarja meningen verschillen. Wellicht kan jij een fanmade trailer laten zien die er beter uit ziet?
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    James Pond doet net of het een echte film is die in de bioscoop komt, anders zeg je niet "die trailer ziet er zo fucking slecht uit dat ik zou denken dat het fan made was". Ja, dan zou het niet best zijn, net zoals de Dragonball film. Maar als het gemaakt is door een groepje studenten, dan is het gewoon puik werk. Erg goed gemaakt, het acteerwerk doet er voor de rest niet toe.
     
  13. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree. Ik dacht ook dat het een echte film trailer was, dus ik dacht "dit is echt slecht". Ben het er ook mee eens dat het er nog best cosplay-achtig uitziet. Toen ik las dat het fanmade was though was ik eerder onder de indruk. Erg knap! :D
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Puike trailer heb je daar gevonden, Bigsyke.

    Waren alle game fans maar zo enthousiast en professioneel om dit soort werk in elkaar te draaien.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Precies, de echte film makers maken de films meestal om het geld binnen te halen. Fans maken het met hart en passie, daar kan de film industrie nog veel van leren. ;)
     
  16. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Een combinatie van die twee groepen zou echt mooie resultaten op kunnen leveren! Helaas komt dat eigenlijk niet voor. =(
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb best wel zin in deze game gekregen !

    oldscool style met eddy vechten !
     
  18. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat er een tournooi functie zal zitten in tekken 6. Miss een goed idee om een xbw toernooi op te zetten wanneer de game een paar weken uit is ?
     
  19. James Pond

    James Pond Guest

    Sorry guys, ik dacht dat het een officiele movie trailer was :').

    maar ok voor Fanmade wel ok, maar toch heel erg cosplay. Zelfs de echte movie ziet er cosplay achtig uit.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    wist ik niet. Klinkt wel vet om dat te doen ja
     

Deel Deze Pagina