Wil je voor lul lopen ofzo? Op een Xbox party of op GameXpo/PU Awards oid is het leuk, maar als je daarmee naar school gaat dan...
Ik heb er geen probleem mee ! Ik had een tijdje terug een t-shirt aan op mijn werk met de tekst. FUCK BOSES De Baas van de Company keek mij raar aan , maar zei niets.
...dan... "Hiep hoi, ik heb een Xbox Live shirt & pet " Mij zie je er iig niet in lopen, draag liever gewoon kleding die niks met Xbox of andere console/games dingen te maken heeft.
En die verzendkosten naar Nederland/Belgie zijn nog al hoog....Daarom heeft bijna niemand deze gadgets in Nl/Bel. En bovendien sta je nog al voor lul. (behalve op een lan-party, andere game party/event, en in het bejaardenhuis, hebben ze er toch geen vertsand van)
Kwaliteit is goed hoor en ik doe mijn pet ook gewoon op. Mensen lopen toch ook met nike petten etc? *snapt het probleem niet* Mirik heeft een bikkel Xbox jas!!!!
Persoonlijk zie ik bij mij op school wel eens een gast rondlopen in een Xbox trui, ik vind het niet lelijk maar zelf zou ik het niet aantrekken. Een pet vind ik dan ook nog wat anders dan een t-shirt of trui.
Maar Nike is een kledingmerk en Xbox niet. Ik ga toch ook niet op m'n Nike schoenen gamen, en da's ook niet hypocriet. Ik draag kleding van kledingmerken, ik draag geen kleding van geen kleding merken. Ga ook niet met een Pokémon pet lopen toch :{
Ben ik absoluut niet met je eens. Ik draag kleren omdat ze praktisch en mooi zijn, niet omdat er een kledingmerk opstaat. Denk je dat Microsoft zelf een fabriek heeft waar ze petjes maken? Kleding is ALTIJD van een kledingmerk, ook als er "LAKERS" of "NEW YORK NICKS" op staat of een poppetje, ernie, bert whatever. Waarom is dat wel goed en een Xbox logo opeens niet? Stel dat MS inderdaadn een fabriek heeft en die kleding Xbox noemt, dan zou je het opeens wel dragen en nu niet? En de logica was ver te zoeken bij sommige mensen...gheghe