Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijwel volledig eens. Idd is dat commandoradiaal nu al vervelend, en ik heb nog niet echt veel gespeeld. Sfeer is idd top, die muziek in de menu's is perfect gekozen. Aleen de briefings vind ik persoonlijk juist wel wat hebben, door dat strakke, telegramstijlachtige voorkomen.

    Erg leuke review!

    Het is Codemasters, niet Codeamsters (1ste alinea):+ / miereneuk modus off
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ben gek zeg...ga em neit voor 55 euro halen :). Nee hoor, dan word het misschien toch gewoon even uit de UK besteld denk ik.:thumbs:
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, om meer in detail te treden over die briefings: ik vind het zo onpersoonlijk. De soldaten, de missie, de leidinggevenden, ze hebben geen 'gezicht', geen persoonlijkheid. Ook omdat je vaak van personage wisselt. Dat had met de briefings verbeterd kunnen worden.
    En bedankt voor je scherpe oog, zo zie je dat ook een eindredacteur er niet altijd alles uit haalt! :eek: Snel aanpassen. :9
     
  5. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    ARRR, in een kwartiertje tijd, heb ik wel geteld 500 gelopen. Ik ben echt mindfucked en zie in elk bosje en struikje een soldaat. :D Spannend is het zeker.
    Het ademt Ghost Recon uit, als je het mij vraagt.
    Het command menu werkt gewoon, maar je moet even weten waar de orders zitten, maar er zit goede structuur in.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu met Gerjan co-op aan het doen. Fun! :cool:
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt zeker op de oude ghost recon, voor al die warfighter shit? Daar zocht ik ook altijd als een maniak tussen de struiken naar tango's8)
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd spannend is het zeker. Liep net met me mannen door een veld. En opeens "contact South East". Ik draai me om en op dat moment hoor ik een kogel net links van me langs schieten uit reactie ga ik liggen terwijl ik dat doe slaat er nog een kogel precies voor me in, en kijk ik na rechts naar me teammate die ook net gaat liggen maar niet snel genoeg, terwijl die op zijn knieën zit wordt die vol getroffen in zijn gezicht en klapt die achterover. Ik had toen wel even een _O_ moment.
     
  9. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Wtf!!! Relaaaxt! Ik kan niet wachten totdat ik ( eindelijk) genoeg geld heb om hem te haleb :eek:


    Willem mooie review trouwens :thumbs:
     
  10. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Waar heb ik dat eerder gehoord?:+

     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wacht maar tot je handen onder het bloed zitten en je medic z'n kop er af ligt. :D (Voor de geïnteresseerden in onthoofdingen e.d., ik weet niet meer wie het was, maar alles kan kapoet aan een lichaam). 't Is maar waar je benieuwd naar bent. :+
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Operation manhunt 2:+ ftw8)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Gebeurt niet echt met schotwonden (iemand zijn hoofd er af snipen is ook best onmogelijk eigenlijk), maar wel met explosieven of groot kaliber wapens (denk aan helikopters).
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eerste drie missies samen met Gerjan gespeeld. Dan is het toch wel 'simpel'.
    Rennen..rennen..schieten..iets ontploffen en klaar.
     
  15. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    onduidelijke kut missies, snap er geen hol van, hoe kunnen ze nou denken dat ik na 1 klein leveltje het hele systeem ken, zit nu al vast op missie 2, telkens na een checkpoint krijg ik na 1 min te horen, dat de mission abborted is, iets met fleet en rockets en nog iets, kk onduidelijk! kan om dat soort dingen echt pissig worden, heb het op 20 verschillende manieren geprobeerd maar snap gewoon gvd niet wat ik fout doe!!! en een beetje uitleg door de game HO maar! je kunt niet eens je mission objectives terug zien terwijl je speelt.
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Echt te saai inderdaad.. Gaar spel :+

    Laten we een "realistisch spel" maken! Ja doen we, we pakken een immens groot terrein met eentonige landschappen en maken er een loop spel van. Je loopt kilometers en af en toe wordt je beschoten doordat er ventjes spawnen. Verder blaas je de standaard dingen op door op een knopje te drukken en opeens is het klaar.

    1/10
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Is dit sarcasme of? Want anders laat ik me gamehubs order veranderen:+
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee dat is mijn mening :+
     
  19. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    nah ben er ook niet van onder de indruk, keek er toch lang naar uit maar als ik zo loop te stressen elke missie dat er niet eens fatsoenlijk wordt uitgelegd wat nou de bedoeling is, dan stik der maar in. Iemand tips voor missie 2 ? zie vorige pagine
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja, gewoon door rennen naar het eindpunt. Dan ben je de timer voor. Klaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina