Starwars games top of flop

Discussie in 'Algemeen' gestart door Robbertos, 30 mrt 2003.

1. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou niet dat je zegt een big fan van Starwars al vond ik de films zeer goed. Ik vind de omzetting van deze films naar games best redelijk. Maar ik benieuwd wat jullie vinden van de omzetting van deze films naar games. Top of Flop.

2. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    meeste zooi is gerecenseerd als slechter dan de grootste flop die er bestaat, maar ik heb veel pret beleefd aan jedi power battles en star wars: episode 1 (die ene voor de psx), de graphics waren errrrg lelijk maar ik vond het nou eenmaal leuk.

jedi knight 2 en dat soort titels zijn daarentegen weer heel goed.
    en ik denk dat kotor het eerstvolgende star wars juweeltje word :9

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    JK2 roelt, zeer vette actie gewoon. Die andereSW voor de PC (episode 1) was ook heeel goed vond ik. Leuke sweer en gameplay.
    De aankomende SW spellen zien er ook goed uit (CW, JK3(als die screens kloppen), KotOR, SW: galaxies)

4. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    omdat er zoveel games van zijn, zijn er dus automatisch ook heel veel flops. Maar een paar zijn echt top, bijv. SW:RS2:RL voor de gc was echt super, net als (imo) Jedi Starfighter.

KotOR en galaxies zullen ook beide supergames worden.

5. ikah

ikah Guest

moeilijk te zeggen als je naar rogue leader kijkt zeg je top maar als je the clone wars speeld de je flop....

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, er zitten wel veel floppers tussen. Maar ook best goede SW games. Ik vond Rebel Assault 2 gewoon een leuk spel. SW Episode 1 racer was ook wellachen, lekker erg arcade. Episode 1 was wel aardig, leuk spel, ik heb hem alleen in het Duits :mad:.

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    top of flop????

FLOP

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste Star wars games zijn echt top! Zo heb ik power battles en episode1 helemaal gek gespeeld :p Jedi knight 2 was ook wel vet online en KOTOR wordt denk ik het beste spel ooit rond star wars..

9. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    de flops begonnen met Force Commander.... die was echt bout... ik heb ze hier bijna allemaal (PC-games dan)... en de grootste toppers vind ik nog steeds Rebel Assault 1, Rebel Assault 2, Dark Forces 1,X-wing Alliance en Rogue Squadron. De oude X-wings en Tie-Fighters heb ik zelf nooit zo heel veel gespeeld. De laatste echte toppers is lang geleden denk ik. Ik was geen fan van Jedi Knight 2.... Ik denk dat Star Wars Ep1 Racer en Rogue Leader de laatste echte toppers waren..

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    He, weer eentje die Rebel Assault 2 heeft gespeeld. Dat was volgensmij mijn eerste echte game (buiten Redcat en de GamBoy Pocket). Jaren vast gezeten waar je moest vliegen met de Milenium Falcon maar daarna er doorheen geraast. Mooie game.
    Ik denk dat LucasArts het weer begint te leren de laatste jaren is het alleen maar erger geworden. Maar nu komen KOTOR en Jedi Knight 3 eraan :D.

11. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR die lijkt me ook best vet, heb op die site's gekeken. Maar daar staat bij sommige planeten is population bijvoorbeeld 5 miljoen, maar zijn er dan ook echt 5 miljoen poppetjes, denk het niet he, kan het me te minste niet voorstellen zoveel.

12. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet ze ook niet allemaal tegelijk he :), dus het zal vast wel kunnen, ga maar eens in MW tellen hoeveel personen er zullen zijn, zullen er ook veel meer zijn dan je had verwacht.

13. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    5500 zeggen ze

14. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Jedi knight 2 is vind ik 1 van de beste.
    Ik denk dat KOTOR en Galaxies ook toppers worden.(hoop dat je op de Xbox Live niet hoeft te gaan betalen voor Online RPG's)

15. GamerZ.nl

GamerZ.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flop (ja kort maar krachtig :))

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke opmerkingen heb je nou helemaal niks aan he. Geef dan ook een beargumentering ofzo.. :cool:

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, dat spelletje op de NES waar je niet kon saven was echt wel geweldig. De naam ben ik even kwijt, maar het volgde het verhaal van de 1e (dus 4e) film.

18. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    k vind jedi outcast wel vet.

19. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    zelf al zijn er echt 5 000 000 poppetjes ik vind 5 000 000 inwoners heeeeeeeeeel weinig voor een planeet (wij zijn met 6 000 000 000 8) )
    bon soit
    jk2 vind ik wel cool maar het is eerder een puzzel dan een shooter: je komt een "gebied" binnen knalt iedereen af en zoekt dan een kwartier hoe je verder moet een actie shooter zou ik het toch niet noemen
    ep1 racer was echt vet maar die rts van star wars (ben de naam kwijt ) is de slechtste ooit

20. starrie

starrie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SWG en kotor....hoe durf je flop nog in dezelfde zin te plaatsen?

Deel Deze Pagina